Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی وارسته بعدازظهر یکشنبه در جلسه ستاد گرامیداشت هفته دولت که در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان رودسر برگزار شد، اظهارکرد: به مناسبت هفته دولت ۳۹۹ طرح عمرانی و عام المنفعه در شهرستان رودسر افتتاح می شود.

وی با اشاره به میزان سرمایه گذاری های انجام شده در این تعداد طرح، افزود: برای اجرا، تکمیل و بهره برداری این تعداد طرح بیش از ۳۸ میلیارد تومان سرمایه گذاری و اعتبار هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری رودسر خاطرنشان کرد: این طرح ها در حوزه های تأمین آب شرب، مجتمع های اقامتی و گردشگری، پروژه های کشاورزی، مسکن مددجویی، توسعه عمران شهری، صنایع غذایی و بسته بندی، راه سازی، برق رسانی می باشد.

وارسته در ادامه یادآورشد: با اجرای این طرح ها برای هزار و ۶۵۳ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم فرصت شغلی ایجاد شده است.

کد خبر 4379329

منبع: مهر

کلیدواژه: افتتاح طرح های عمرانی رودسر هفته دولت مردم علیه احتکار روز خبرنگار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر شهرکرد احتکار گرگان مشهد شیراز بیرجند خطبه های نماز جمعه یاسوج مجلس شورای اسلامی لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۵۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ایجاد پد بالگرد هلال احمر در شرق گیلان

ایسنا/گیلان فرماندار رودسر گفت: پد هلیکوپتر هلال احمر در شرق گیلان وجود ندارد که جهت مدیریت بحران، رفع این نقیصه ضروری است.

محمد حیدری ۶ اردیبهشت ماه در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان رودسر، با بیان اینکه کانون های بحران در شهرستان رودسر شناسایی و مدیریت شوند، اظهار کرد: مسئله آموزش همگانی در پیشگیری از بحران جدی گرفته شود.

فرماندار رودسر با بیان اینکه پیشگیری موضوع مهم در مدیریت بحران و جلوگیری از خسارت های بزرگتر است، اظهار کرد: شهرستان رودسر با ۴۷ کیلومتر ساحل یکی از شهرستان های مستعد بحران های طبیعی برای مدیریت ساحل و غریق نجات، تبعات ناشی از سنبل آبی و آلودگی های دریایی است.

فرماندار رودسر با اشاره به وجود ۱۸ رودخانه پر آب و خروشان با ۲۷۰ کیلومتر طول در شهرستان رودسر و واقع شدن ۱۸ کانون بحران از نقطه شروع تا پایان این رودخانه ها تصریح کرد: اگر رودخانه ها در سطح شهرستان ساماندهی نشود به مردم آسیب جدی وارد می شود که متاسفانه غفلت های گذشته موجب شده تا امروز به نقطه بحرانی رسیده است.

وی با اشاره به اینکه در مدیریت ساحل ما با جان انسان ها مواجه هستیم، افزود: مدیریت ساحل نیازمند تجهیزات و امکاناتی است که حل این مشکلات این نیازمند اعتبارات استانی و ملی است.

فرماندار رودسر واگذاری سوله ساحل کلاچای به هلال احمر جهت تقویت امداد و نجات کوهستان،ساحل و جاده ای شهرستان را مورد تاکید قرار داد و گفت:پد بالگرد هلال احمر در شرق گیلان وجود ندارد که جهت مدیریت بحران رفع این نقیصه ضروری است.

وی با اشاره به ۱۸ رودخانه پر آب و خروشان با ۲۷۰ کیلومتر طول در شهرستان رودسر و واقع شدن ۱۸ کانون بحران از نقطه شروع تا پایان این رودخانه ها تصریح کرد: اگر رودخانه ها در سطح شهرستان ساماندهی نشود به مردم آسیب جدی وارد می شود که متاسفانه غفلت های گذشته موجب شده تا امروز به نقطه بحرانی رسیده است.

حیدری، آموزش های همگانی،ساماندهی انهار و رودخانه ها ، ترویج فرهنگ بیمه، تعمیر و نگه داری ماشین آلات ،تامین ماشین آلات آتش نشانی برای مراکز دهستان ها و شوراهای بخش و لایروبی انهار را مورد تاکید شهرداران،بخشداران و آب منطقه ای قرار داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لزوم ایجاد پد بالگرد هلال احمر در شرق گیلان
  • بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان