Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-03-28@21:49:06 GMT

رحمتی مقابل السد و پرسپولیس هم فیکس است

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۲۵۸۶۵

به گزارش وانانیوز، 

 با توجه به صحبت‌های شفر می‌توان به این نتیجه رسید که فعلاً گلر شماره یک او، رحمتی است. حسینی حاشیه‌هایی ایجاد کرده که کادر فنی دلخورند. از طرفی رحمتی روی گلی که در جم خورد مقصر نبود و شفر هم گفته عملکردش خوب بوده و فعلاً بازی می‌کند. نکته دیگر اینکه استقلال آخرین شهرآورد را در حالی از پرسپولیس برد که رحمتی درون دروازه بود پس قاعدتاً مقابل السد قطر (۵ شهریور) و پرسپولیس هم او باید درون دروازه قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: وانا

کلیدواژه: مهدی رحمتی استقلال السد قطر پرسپولیس لیگ برتر ایران لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۵۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری ایران مقابل ترکمنستان در نیمه نخست

نیمه اول دیدار تیم‌های ایران و ترکمنستان با برتری ملی‌پوشان فوتبال کشورمان خاتمه یافت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال کشورمان در چهارمین دیدارش در دور دوم مرحله انتخابی جام جهانی 2026 در قاره آسیا از ساعت 18:30 امروز (سه‌شنبه) در شهر عشق‌آباد میهمان تیم ملی ترکمنستان است که نیمه نخست این مسابقه با برتری یک بر صفر شاگردان امیر قلعه‌نویی خاتمه یافت.

ترکیب ایران: سیدحسین حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، رامین رضاییان، میلاد محمدی، سعید عزت‌اللهی، محمد قربانی، محمد محبی، سامان قدوس، مهدی قایدی‌ و مهدی طارمی.

دقیقه 20: ضربه سر محمد محبی روی توپی که از جناح راست ارسال شده بود، با اختلافی کم فضای بالای دروازه رستم آهالیف را شکافت.

دقیقه 22: مهدی طارمی با یک فرار خوب پشت مدافعان ترکمنستان در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان حریف قرار گرفت و با یک پاس در عرض قایدی را در مقابل دروازه خالی ترکمن‌ها صاحب موقعیت عالی گلزنی کرد، اما این بازیکن به شکلی بسیار عجیب توپ را به بیرون زد.

دقیقه 37: دیدار دوردیف از تیم ترکمنستان اولین کارت زرد بازی را دریافت کرد.

دقیقه 39: محمدحسین کنعانی‌زادگان نیز به دلیل خطا پشت محوطه جریمه تیم ملی با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 40: یازجیلیچ قربانف دومین اخطاری ترکمنستان در این بازی لقب گرفت.

دقیقه 44: پاسی که محمد محبی به مهدی طارمی رساند، می‌رفت با یک حرکت آکروباتیک تبدیل به گل اول مسابقه شود، اما ضربه مهاجم ایرانی پورتو باز هم راهی به دروازه ترکمن‌ها نیافت.

دقیقه 5+45: ارسال بلند محمدحسین کنعانی‌زادگان را مهدی طارمی بالاتر از مدافعان ترکمنستان به مهدی قایدی رساند و او با شوتی روی پا توپ را به تور دروازه میزبان مسابقه چسباند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مربی دروازه‌بانان سابق پرسپولیس به الریان رفت
  • دغدغه فراز: بازکردن قفل پای ریکانی و علی یوسف
  • گل به خودی بازیکن لتونی مقابل لیختنشتاین در ثانیه 14 بازی! / فیلم
  • اشتباه بزرگ مهاجم تیم ملی آرژانتین و از دست دادن موقعیت صد در صد گلزنی مقابل دروازه خالی کاستاریکا / فیلم
  • نیمکت‌نشینی بیرانوند یک تصمیم درست بود/ می‌خواهند استقلال را نابود کنند!/ نکونام پست این بازیکن را عوض کند
  • صعود تاریخی تیم ستاره پرسپولیس به یورو 2024
  • فیلم/ فرصت سوزی قایدی مقابل دروازه خالی ترکمنستان
  • برتری ایران مقابل ترکمنستان در نیمه نخست
  • حضور فیکس سیدحسین پس از بیانیه جنجالی
  • از نخستین تجربه حضور در لیگ‌قهرمانان آسیا تا گزینه نخست سقوط به لیگ دسته‌اول!