Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@03:14:17 GMT

شورای شهر برای ایفای حقوق شهروندی تاسیس شده است

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۲۶۰۱۰

شورای شهر برای ایفای حقوق شهروندی تاسیس شده است

مهدی مزروعی در دومین سال از پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان با کسب ۱۳ رای به عنوان سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، انتخابات هیئت رییسه دومین سال فعالیت پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان امروز در چهل و پنجمین جلسه علنی این شورا برگزار شد.

در این انتخابات همه اعضای هیئت رییسه در سمت خود باقی مانده و مهدی مقدری، سخنگوی سال اول شورای پنجم از سمت خود کناره گیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها کاندیدای منشی دوم و سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در این جلسه علنی مهدی مزروعی معرفی شد که با کسب ۱۳ رای به مدت یکسال به عنوان سخنگوی شورا انتخاب شد.

مهدی مزروعی در این خصوص اظهار کرد: بنده به اصرار همکارانم در شورای شهر این مسئولیت را قبول کردم، البته در دوره اول نیز این پیشنهاد به من ارایه شد که به دلایل شخصی حاضر به پذیرش این مسئولیت نشدم.

وی تصریح کرد: بر این باورم شورای شهر و همه اختیارات، وظایف و سمت‌های آن ذاتاً برای انجام خدمات شهری و ایفای حقوق شهری شهروندان طراحی و تاسیس شده و پیگیری یا رهبری پروژه‌های سیاسی را باید در خارج از شورا در فضای سیاسی و با ابزارهای مربوط به آن انجام داد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: بر این باورم می‌توان نماینده مردم، عضو لیست امید و متعهد و پیگیر پیمان بسته شده با مردم بود و همزمان متعهد به منافع کلان جبهه اصلاحات و متعهد به رعایت چارچوب‌های قانونی هم بود.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: انتخابات سخنگوی شورای شهر اصفهان اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۶۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای اسلامی بازوی مشورتی برای مدیران کشور

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: شورای اسلامی را باید بازوان مشورتی برای مدیران و تسهیل گری قوی در همه زمینه‌ها در کشور دانست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، بهمن میری، امروز _پنجشنبه، سیزدهم اردیبهشت_ در همایش روز شوراها اظهار کرد: شورای اسلامی را باید بازوان مشورتی برای مدیران و تسهیل گری قوی در همه زمینه‌ها در کشور دانست، شاید نام شورای اسلامی چهارمحال‌وبختیاری در گذشته کمتر شنیده می‌شد؛ اما در دوره ششم با انسجام مثال زدنی، ارتباطی تعاملی و سازنده با مسئولان استانی گامی مؤثر در جهت احیای شورای استان برداشته شد.

وی افزود: در این دوره شورای اسلامی استان، بیش از ۲۰۰ جلسه رسمی با مسئولان استانی و کشوری برگزار شد سه هزار نامه به مسئولان و دستگاه‌های اجرایی زده شد و هزار و ۵۰۰ مصوبه اجرایی اتخاذ شد. همچنین ۱۴ دوره آموزشی در سطوح مختلف شورایی برگزاری شد و تفاهم نامه‌هایی با دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در استان ایجاد شد.

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به دستاوردهای این شورا عنوان کرد: بیش از ده طرح در شورای استان چهارمحال‌وبختیاری تدوین، تصویب و به شورای عالی کشور ارسال شد، حال باید با افتخار بگوییم این طرح‌ها در انتظار برای تبدیل به قانون در مجلس شورای اسلامی است.

کد خبر 750160

دیگر خبرها

  • پایان دوره آموزشی نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم
  • شورای اسلامی بازوی مشورتی برای مدیران کشور
  • اصفهان برخوردار از تفکر پایداری است/ کلنگ دفتر شورای استان را به زمین خواهیم زد
  • آشنایی با ۲ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در کرج
  • استیضاح شهردار ارومیه رای نیاورد
  • ۵۰ سازه ناایمن در اراک شناسایی شده است
  • اختصاص ۱۲۲ میلیارد تومان بودجه برای تجهیز ناوگان شهرداری
  • برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اعتبار شده است
  • چرا مافیا جلوی واردات خودوی برقی را گرفته است؟+فیلم
  • چرا مافیای خودرو جلوی واردات خودوی برقی را گرفته است؟+فیلم