Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-20@02:18:21 GMT

سقوط سازه فلزی در کنسرت / ۱۴ نفر مجروح شدند

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۲۶۰۱۵

سقوط سازه فلزی در کنسرت / ۱۴ نفر مجروح شدند

فرهنگ > موسیقی - حداقل ۱۴ نفر در سقوط سازه‌ای فلزی در جریان کنسرت گروه موسیقی «بک استریت بویز» در اوکلاهامای ایالات متحده آمریکا مجروح شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در جریان کنسرت گروه موسیقی «بک استریت بویز» در اوکلاهاما طوفان آغاز شد و سازه‌ای فلزی را روی تماشاگران انداخت که در اثر آن تعداد زیادی از تماشاگران زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این رویداد زخمی‌ها به سرعت به بیمارستان منتقل شدند که از آن تعداد ۲ نفر سرپایی مداوا و مرخص شدند. این گروه موسیقی پس از این حادثه بیانیه‌ای منتشر و در آن اعلام کردند که به امنیت هواداران اهمیت می‌دهند و آن را نادیده نخواهند گرفت .

مسئولان محل برگزاری کنسرت مدعی هستند که پیش از آغاز طوفان به عوامل برگزاری کنسرت اخطار داده‌اند اما آن‌ها توجهی به اخطار نکرده‌اند.

برخی از حاضران در کنسرت پس از حادثه با ارسال تصاویری در شبکه‌های اجتماعی درباره آن نوشتند. برنامه‌های کنسرت پس از این حادثه لغو شد و با ملاحظات امنیتی به زمان دیگری موکول شد.

منبع: بی‌بی‌سی / ۱۹ اوت

241241

 

 

کلید واژه‌ها : کنسرت - موسیقی جهان - موسیقی پاپ - حوادث غیر مترقبه -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: کنسرت موسیقی جهان موسیقی پاپ حوادث غیر مترقبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۶۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ ۲ نفر در طارم سفلی بر اثر سقوط از ارتفاعات

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین از سقوط دو نفر در ارتفاعات طارم سفلی روستای عمقین خبر داد.

به گزارش مشرق، ساعت ۱۴:۴۹ توسط مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان قزوین یک‌ مورد حادثه مبنی بر سقوط ۲ نفر از ارتفاعات طارم سفلی در روستای عمقین به پایگاه امداد و نجات کوگیر اعلام شد.

در پی اعلام این حادثه ۲ تیم عملیاتی یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودروی کمک‌دار پیکاب به محل حادثه اعزام شدند که پس از عملیات بالاکشی از مسیر صعب‌العبور و سپس انتقال اجساد به محل امن به کمک نیروهای اورژانس منطقه طارم و اهالی محلی پس از حدود پنج ساعت عملیات سخت و طاقت‌فرسا فوتی‌ها تحویل مقامات انتظامی داده شدند.

دیگر خبرها

  • مرگ ۲ نفر در طارم سفلی بر اثر سقوط از ارتفاعات
  • مرگ مرد ۷۰ ساله با سقوط در چاله آسانسور
  • برگزاری یکی از مهم‌ترین رویدادهای صنعت فولادکشور در دانشگاه تهران
  • تیم فوتبال شهرداری بندرعباس از خطر سقوط فرار کرد
  • کنسرت‌ها در انحصار مافیای موسیقی
  • از انتشار آهنگ جدید خواننده انقلابی تا غوغای دروازه بان تیم ملی
  • بررسی درخواست تعداد ۲۴۱۳ متقاضیان مشاغل سخت و زیان آور
  • تسهیلات وزارت ارشاد در برگزاری برخی کنسرت‌ها
  • تسهیلات وزارت ارشاد در برگزاری برخی کنسرت‌ها/ پاسخ به چند حاشیه
  • (تصاویر) همه چیز درباره مراسم «هزار دف» کردستان در ۱۴۰۳