Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-19@02:38:15 GMT

فعالیت ها و اوقات فراغت در تابستان

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۲۶۱۹۲

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اوقات فراغت کار تولید کسب تابستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۶۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناتینگام فارست نقره داغ شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد به خاطر تخطی باشگاه فارست از قوانیم مالی این اتحادیه، تیم این باشگاه با ۴ امتیاز جریمه مواجه شد.
با این کسر امتیاز تیم ناتینگام فارست در جدول لیگ برتر انگلیس با ۲۱ امتیاز در رده ۱۸ قرار می‌گیرد و وارد منطقه خطر سقوط می‌شود. باشگاه فارست اعلام کرد به این رای اعتراض رسمی خواهد کرد. بدین ترتیب تیم لوتون تاون هم اکنون از منطقه خطر سقوط خارج شد.

باشگاه فارست در دادگاه با اتهام تخلف مالی در فروش برینان جانسون مهاجم ۲۲ ساله خود در تابستان گذشته به تیم تاتنهام مواجه شده بود. باشگاه برنتفورد تابستان گذشته پیشنهادی ۳۰ میلیون پوندی برای خرید این بازیکن ارائه کرد، اما این بازیکنی تمایلی به انتقال نشان نداد و در نتیجه باشگاه تلاش کرد تا وی را با مبلغ بیشتری بفروشد که در نهایت در ازای ۴۷.۵ پوند این بازیکن به تاتنهام پیوست. دادگاه دفاعیات ناتینگام فارست در این مورد را نپذیرفت.

بر طبق قوانین باشگاه‌های لیگ برتری در یک دوره ۳ ساله اجازه کسری مالی تا ۱۰۵ میلیون پوند را دارند، اما برای باشگاه فارست این حد ۶۱ میلیون پوند در نظر گرفته شده است، زیرا این تیم دو سال از ۳ فصل اخیر را در دسته چمپیونشیپ سپری کرده بود.

باشگاه مدعی شد، پس از صعود به دسته برتر برای بقا در این دسته تیم نیاز به تقویت جدی داشته است. تیم فارست از زمان صعود ۴۲ بازیکن را در ازای ۲۵۰ میلیون پوند خریداری کرده است. این خرید‌ها به تیم اجازه داد تا مجوز صعود را کسب کند.

دیگر خبرها

  • ناتینگام فارست نقره داغ شد
  • لیونل مسی به الهلال عربستان می‌رود؟
  • بازگشایی پرونده انتقال مسی به الهلال عربستان
  • راهکاری ساده برای جلوگیری از سکته مغزی
  • رقابت الهلال با غول های ایتالیایی برای جذب جورجینیو
  • ایوان تونی: اگر برنتفورد من را بفروشد، هم خودش سود می کند، هم من می توانم به رئال مادرید بروم!
  • رقابت الهلال با غول‌های ایتالیایی برای جذب جورجینیو
  • در کنار لئون گورتسکا، یوونتوس به جذب سفیان امرابط نیز علاقه دارد
  • اولین ورودی استقلال در تابستان مشخص شد
  • پرداخت سود پول های روسیه به اوکراین از تابستان