Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-28@11:38:09 GMT

تصادف مینی بوس با ام وی ام 10 مجروح داد

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۲۶۲۱۱

حوادث رکنا: برخورد یک مینی بوس با سواری ام وی ام در محور "ابهر - زنجان" ۱۰ مجروح بر جای گذاشت.

سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی رئیس پلیس Police راه استان زنجان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، مبنی بر وقوع یک حادثه Incident رانندگی در کیلومتر ۱۰ محور ابهر - زنجان، بلافاصله عوامل پلیس راه به محل اعلامی اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ماموران با حضور در صحنه مشاهده کردند که یک دستگاه مینی بوس با سواری ام وی ام برخورد کرده که این حادثه منجر به مصدومیت ۱۰ نفر شده و آنان به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه استان زنجان با اعلام اینکه علت این حادثه خستگی و خواب آلودگی از طرف راننده ام وی ام اعلام شده، از رانندگان خواست از عجله و شتاب بی مورد در رانندگی پرهیز کرده و به محض احساس خستگی و خواب آلودگی، در توقفگاه های بین راهی استراحت کنند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

واکنش تند یک آقازاده در فضای مجازی / اگر نمی‌توانید پول دربیاورید بروید بمیرید!

رسوایی اخلاقی برای یک چهره مذهبی سرشناس

زن 35 ساله شوهر داشت اما با پسران نوجوان می پرید! / پلیس فاش کرد + عکس

زن صیغه ای بین 2 دوست فاجعه آفرید! + عکس

دختر ورزشکار بوشهری ناجی جان ۴ نفر شد

عجیب ترین خوش شانسی 2 دزد بدشانس + عکس

زن شوهردار وقتی به دانشگاه رفت با دیدن سامان خائن شد!

پشت پرده شوم سفر مجرّدی مردان عراقی‌ به مشهد

عکس‌های برهنه سارا 21 ساله لیلا را شوکه کرد!

تجاوز به زنان شوهردار مقابل چشم همسرانشان! + عکس

تجاوز نظافتچی بیمارستان به یک زن بی هوش

ازدواج موقت در قم هم دردسر ساز شد !

برای اولین بار/ تصاویر واقعی دیده نشده از وضعیت وحشتناک اسرای ایرانی درعراق

بچه داخل شکم مائده از شوهرش نبود! / روز طلاق فاش شد!

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه پلیس Police حادثه Incident اخبار حوادث مجروح عکس زنجان برخورد مینی بوس عکس ایران زن زندگی بیمارستان مشهد مرد فیلم شوم حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۶۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ کشته و ۷۵ مجروح در سقوط باورنکردنی آسانسور

همشهری آنلاین _ حوادث: به نقل از خبرگزاری فرانسه، آسانسور معدن پلاتین راستنبرگ در شمال غربی ژوهانسبورگ در آفریقای جنوبی در حین انتقال کارگران از اعماق زمین به بالا بود که ناگهان از ارتفاع حدود ۲۰۰ متری سقوط کرد.

این اتفاق در پایان شیفت کاری کارگران معدن و زمانی رخ داد که آنها پس از یک روز کاری قصد خروج از معدن و رفتن به خانه‌هایشان را داشتند.

در بررسی‌های انجام شده مشخص شد که ایجاد اشکال در چرخ‌دنده‌های آسانسور باعث سقوط آن شده است. تا جایی که مکانیزم عملکرد آسانسور معکوس شد و شتاب گرفت و باعث شد بالابر با سرعت زیاد به پایین سقوط کند. آسانسور معدن، آسانسوری بزرگ با ظرفیت ده‌ها نفر است که در زمان حادثه بیش از ۸۰ نفر داخل آن بودند.

به دنبال این حادثه، تیم‌های امدادی وارد عمل شدند و تمامی کارگران مجروح به بیمارستان انتقال یافتند.

نیکو مولر، مدیر عامل شرکت امپالا پلاتینیوم هولدینگ، در بیانیه‌ای گفت: «این تلخ‌ترین اتفاقی بود که در تاریخ شرکت تجربه کردیم. تحقیقات در مورد علت سقوط آسانسور ادامه دارد و تمام عملیات‌های معدن تا اطلاع ثانوی متوقف است.

به گفته وی، برخی از کارگران به شدت مجروح شده‌اند که بیشتر آنها ار ناحیه مچ پا و ساق پا دچار شکستگی شدند. بقیه با خراش‌های جزئی از بیمارستان مرخص شدند.

یوهان ترون، معاون شرکت امپالا گفت: آسانسور تقریبا ۲۰۰ متر سقوط کرد و از ۸۶ کارگری که داخل آن بودند، ۱۱ نفر جان باختند. آفریقای جنوبی عمیق ترین معادن جهان را دارد و بسیاری از آنها آسانسورهایی دارند که می‌توانند بیش از ۱۰۰ نفر را در یک زمان حمل کنند.

در این حادثه سیستم «اضطراری» نتوانست آسانسور را متوقف کند و این مساله اعتراضات زیادی را درباره ایمن نبودن تجهیزات معدن برانگیخته است.

کد خبر 847560 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها آفریقای جنوبی حوادث جهان معدن

دیگر خبرها

  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • دومین تصادف وزرای اسرائیل در 24 ساعت گذشته
  • ۱۱ کشته و ۷۵ مجروح در سقوط باورنکردنی آسانسور
  • ببینید | تدابیر پیشگیری از خواب آلودگی بهاری
  • سوانح رانندگی در مشهد ۵۰ نفر را مصدوم کرد
  • چرا با تاریکی هوا احساس خواب آلودگی بیشتر می‌شود؟
  • راننده خواب‌آلود سبب مرگ پاکبان شد/ تکرار مرگ رفتگران گرگانی برای سومین سال
  • خواب آلودگی راننده پژو جان پاکبان گرگانی را گرفت
  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت