Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@10:00:00 GMT

تعیین مصادیق درآمدی صدا و سیما در کمیسیون فرهنگی

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۲۶۲۸۴

نایب رییس کمیسیون فرهنگی از تصویب منابع درآمدی و محل واریز درآمدهای سازمان صدا و سیما و صدور مجوز مشارکت بخش خصوصی داخلی و خارجی با این سازمان برای راه‌اندازی شبکه‌های بین‌المللی در این کمیسیون خبر داد.

سیده فاطمه ذوالقدر در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در جلسه بعدازظهر امروز (یک‌شنبه) کمیسیون فرهنگی مواد ۱۶ تا ۱۸ طرح نحوه اداره و نظارت بر سازمان صدا و سیما با اصلاحاتی تصویب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: ماده ۱۶ طرح مذکور به رسانه ملی اجازه می‌دهد با مشارکت بخش خصوصی داخلی و خارجی، شبکه بین‌المللی تأسیس کند.

وی افزود: ماده ۱۷ طرح نیز  منابع درآمدی سازمان صدا و سیما را مشخص کرد. این منابع مشتمل بر بودجه عمومی کل کشور، درآمدهای ناشی از واگذاری حق پخش، فروش محصولات، اعضای خدمات رسانه‌ای، فنی و مهندسی در سطح ملی و بین‌المللی، برنامه‌های تبلیغاتی و پخش آگهی‌های بازرگانی، واگذاری حقوق مادی ناشی از مالکیت معنوی در سطح ملی و بین‌المللی و کمک‌های نقدی و غیرنقدی اشخاص حقیقی و حقوقی، وجوه حاصل از فروش اموال منقول و غیرمنقول مازاد بر نیاز یا مستهلک شده و درآمد ناشی از حق امتیاز و حق ارائه خدمات پخش رادیویی و تلویزیونی است.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: بر اساس ماده ۱۸ طرح مذکور، تمامی درآمدهای مندرج در ماده ۱۷ به حساب خزانه‌داری واریز می‌شود و از خزانه کل کشور در اختیار سازمان صدا و سیما قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام صداوسيما فاطمه ذوالقدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۶۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ارتباطات دولت رئیسی: دوستان همراهی کنند گوگل‌پلی را رفع فیلتر می‌کنیم!

عیسی زارع پور در حاشیه جلسه این هفته هیئت دولت درباره آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی با بیان اینکه برای بار سوم این موضوع را در گروه تعیین مصادیق مجرمانه مطرح کردیم، گفت: امیدوارم در جلسه آتی، دوستان همراهی کنند و بررسی کنند تا از گوگل پلی رفع فیلتر شود.

وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات از رفع فیلتر گوگل پلی به عنوان یکی از دستور کار‌های گروه تعیین مصادیق مجرمانه نام برد.

به گزارش ایسنا، وی همچنین ادامه داد: ۷ میلیون خانوار راحت پوشش فیبرنوری قرار گرفته اند و هدف گذاری ما ۱۴ میلیون خانوار است.

دیگر خبرها

  • سومین درخواست دولت برای رفع فیلتر گوگل پلی
  • وزیر ارتباطات: رفع فیلتر گوگل پلی یکی از دستور کار‌های گروه تعیین مصادیق مجرمانه است
  • وزیر ارتباطات: برای سومین بار رفع فیلتر گوگل‌پلی را در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه مطرح کردیم
  • بررسی و تعیین تکلیف ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ استان آذربایجان‌غربی
  • رفع فیلتر گوگل پلی در آینده نزدیک !
  • وزیر ارتباطات: بررسی رفع فیلتر «گوگل پلی» در کارگروه فیلترینگ برای بار سوم
  • گوگل‌پلی رفع فیلتر می شود؟
  • وزیر ارتباطات: رفع فیلتر «گوگل پلی» را در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه
  • وزیر ارتباطات دولت رئیسی: دوستان همراهی کنند گوگل‌پلی را رفع فیلتر می‌کنیم!
  • سازوکار تعیین هزینه‌های قابل قبول مالیاتی مشخص شد