Web Analytics Made Easy - Statcounter

طنز و کاریکاتور > کاریکاتور - در حاشیه اعلام رای مردم در خصوص دو خنداننده شو و رای اکثریت به فردی که اجرایش را خراب و ناقص اجراکرد؛ بزرگمهر حسین پور این کاریکاتور رامبد جوان را روی جلد سازندگی منتشرکرد.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روزنامه سازندگی با تیتر «پوپولیسم در تلویزیون» اینطور نتیجه گیری کرده که همیشه حق با اکثریت نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..تصویر زیر را حسین پور در اینستاگرامش منتشرکرده است.

6060

کلید واژه‌ها : مجموعه تلویزیونی خندوانه - رامبد جوان - شبکه‌ اجتماعی - کاریکاتور -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: رامبد جوان شبکه اجتماعی کاریکاتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۶۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  محمد نوبخت نیا  فرماندار این شهرستان  ضمن تشکر از زحمات و اقدامات بسیج سازندگی سپاه در حوزه های مختلف به ویژه در امر محرومیت زدایی گفت:نقش بسیج سازندگی در امر محرومیت زدایی شایسته تقدیر است و  هر زمان در امور مختلف توسعه با فرهنگ بسیجی عمل کرده ایم ، موفق شده ایم.

سرهنگ اسماعیلی مسئول بسیج سازندگی سپاه نقده با اشاره به اینکه بسیج سازندگی چون گذشته در راستای امور محوله به ویژه در حوزه محرومیت زدایی و ایجاد بستر های لازم در حوزه های مختلف پای کار است ؛ از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

در این دیدار مقرر شد  اولویت‌های روستاهای هدف مورد ارزیابی و شناسایی قرار گرفته و سپس در راستای رفع محرومیت زدایی اقدامات عملی صورت گیرد.

دیگر خبرها

  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • ۹۵ درصد سعودی‌ها موافق عملیات طوفان‌الاقصی هستند
  • آیا «دخل و تصرف در مشاعات ساختمان» جایز است؟
  • منتجب‌نیا: اصولگرایان نمی‌توانند در مجلس با هم کار بیایند
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان
  • تأثیرگذاری فراکسیون اقلیت خیلی سخت است
  • واکنش وحید شمسایی به حذف ژاپن از جام ملت‌ها