Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین عناوین اخبار اقتصادی امروز (یکشنبه 28 مردادماه) به شرح ذیل است:

پرداخت ۷۷۰۰ میلیارد تومان عوارض بیمه به پلیس و وزارت بهداشت
سلیمانی امیری گفت: از سال ۱۳۹۰ تاکنون ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان به راهنمایی و رانندگی و بالغ بر ۵ هزار میلیارد تومان عوارض بیمه‌ای در اختیار وزارت بهداشت قرار دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واکنش وزیر اقتصاد به استیضاح/گرانی یکی از محصولات نهایی فساد است
وزیر امور اقتصادی و دارایی در واکنش به اعلام وصول استیضاحش در مجلس طی یادداشتی گفت: توضیح می دهم که چرا مبارزه با فساد نتیجه نداد.

رانت خواری به بهانه دور زدن تحریم در حال شکل‌گیری است
شافعی گفت: جستجو برای دور زدن تحریم با هدف خیرخواهی باعث پیدایش رانت اقتصادی و اختلاس‌های گسترده شد و بیم آن را داریم دوباره این چرخه فساد شکل بگیرد.

سکه به سه میلیون و ۷۰۶ هزار تومان رسید/ یورو ۱۱ هزار و ۷۷۹ تومان
امروز در صرافی‌ها، هر قطعه سکه طرح قدیم سه میلیون و ۷۰۶ هزار تومان و سکه طرح جدید سه میلیون و ۳۸۳ هزارتومان به فروش رسید.

توزیع مرغ ۶۷۰۰ تا ۸۱۰۰ تومانی به بازار تا پایان هفته
سالمی گفت: با آغاز توزیع گوشت مرغ با قیمت تنظیم بازار، بازار گوشت مرغ تا پایان هفته متعادل می شود.

نخ و پنبه پشت درب های بسته کمرگ/کارگاه های تولید پوشاک به مرز تعطیلی رسیدند
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک گفت:نخ و پنبه بعنوان ماده اولیه تولید پوشاک در گمرک مانده و تولیدکنندگان را به مرز تعطیلی رسانده است.

خواب یک روزه در بازار ارز بین بانکی+جدول
با توجه به تعطیلات آخر هفته میلادی نرخ انواع ارز در بازار بین بانکی بدون تغییر نسبت به روز گذشته اعلام شد.

تقاضا برای مصنوعات طلا و سکه صفر است
رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: درحال حاضر تقاضا برای مصنوعات ساخته شده صفر است و بیشتر تقاضا به سمت سکه و طلا‌های آب شده رفته است.

آغاز واگذاری ۲.۶ میلیون قطعه سکه پیش‌فروش
بیش از ۲ میلیون قطعه سکه پیش فروش با سررسید ۶ ماهه از امروز به مدت ۳ ماه در شعب بانک ملی عرضه خواهد شد.

عرضه ۲۵ هزار رأس دام عشایری برای ذبح در عید قربان
غندالی گفت: ۲۰ تا ۲۵ هزار رأس دام عشایری برای ذبح در عید قربان در سراسر کشور توزیع می‌شود که ۶ تا ۷ هزار رأس آن در استان تهران توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی طلا تحریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۶۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیم سکه همچنان در صدر تقاضا

به گزارش همشهری آنلاین، ظرف چند سال گذشته به‌دلیل رشد شدید قیمت سکه، تقاضا برای خرید نیم و ربع سکه در بازار افزایش یافته و این موضوع سبب شده است که حباب این دو محصول بیشتر از سکه طرح قدیم و جدید باشد. حالا تازه‌ترین آمارها نشان می‌دهند که در بازار مبادله ارز و طلا نیز بیشترین تقاضا مربوط به نیم‌سکه است. طبق اعلام مرکز مبادله ارز و طلای ایران، از زمان آغاز نخستین جلسه حراج سکه تا کنون طی ۱۰جلسه حراج، ۱۱۷هزار و ۷۴۲قطعه سکه فروخته شده که ربع سکه پرتقاضاترین قطعه بوده است.

مروری بر سایر اخبار اقتصادی نیز نشان می‌دهد اغلب تحلیلگران برآورد می‌کنند قیمت طلا و ارز در روزهای آینده کاهش یابد. عباس مسعودی، عضو هیأت‌مدیره اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران در این‌باره می‌گوید: اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، دلیلی برای التهاب بازار و افزایش قیمت وجود ندارد. عده‌ زیادی از تحلیلگران معتقدند بحران‌ها توسط سیاستمداران قابل کنترل است؛ در نتیجه این افراد روند بازار ارز و قیمت طلا را نزولی پیش‌بینی می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

قیمت طلا در کشور برچه اساسی تغییر می کند؟ | پیش بینی از قیمت طلا و سکه در روزهای آینده

همچنین طبق اعلام بانک مرکزی آستانه مجموع مبالغ برداشت از طریق درگاه‌های پرداخت غیرحضوری، از تمامی حساب‌های سپرده غیرتجاری متعلق به مشتری حقیقی در هر مؤسسه اعتباری با افزایش دوبرابری تا ۲میلیارد ریال به‌صورت روزانه و ۱۰میلیارد ریال به‌صورت ماهانه مجاز شد.

بانک مرکزی همچنین اعلام کرد: سال قبل بیش از ۴میلیارد و ۳۰۰میلیون دلار ارز برای واردات دارو و تجهیزات پزشکی تامین کرده است.

همچنین طبق اعلام بورس کالای امروز ۱۵۰۰کیلو زعفران در بورس کالا عرضه خواهد شد. این سبد زعفران که مربوط به تولیدات استان خراسان رضوی است، با قیمت پایه ۹۴میلیون تومان در ازای هر کیلوگرم و با حداقل خرید ۱۰کیلوگرم عرضه می‌شود.

محمود سیجانی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان تهران نیز گفت: سال گذشته ۲۰۰واحد راکد در استان تهران احیا شد و برای امسال هم ۲۰۰واحد دیگر پیش‌بینی شده است.

کد خبر 846766 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ارز - بازار داخلی قیمت طلا و فلزات گرانبها - ایران سکه - قیمت

دیگر خبرها

  • بازار سیاه تایر از بین می‌رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • عرضه طلای تقلبی در بازار تایید شد
  • فروش نوکیای تقلبی حرام است!
  • نیم سکه همچنان در صدر تقاضا
  • عرضه طلای کم عیار به بازار تایید شد/ برخورد قانونی با فروشندگان
  • عرضه طلای تقلبی به بازار تایید شد/ برخورد قانونی با فروشندگان
  • تاثیر ۲۰ درصدی روغن موتور در رشد قیمت کرایه حمل و نقل
  • سازمان بازرسی کل کشور به ماجرای «نوکیای ایرانی» ورود کند
  • فروش بیش از ۱۱۷ هزار سکه در مرکز مبادله | ربع‌سکه در صدر تقاضا
  • فردا؛ احتمال افزایش شاخص کل بیشتر از کاهش