Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در اولین روز رقابت‌های آسیایی کشتی آزاد جاکارتا از صبح امروز با مسابقات اوزان 57، 65، 74، 86 و 97 کیلوگرم آغاز شد. در وزن 86 کیلوگرم این مسابقات، حسن یزدانی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل فاهریانسیاح از اندونزی با نتیجه 10 بر صفر به برتری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در دور بعد مقابل پاوان کومار با نتیجه 11 بر صفر پیروز و راهی مرحله نیمه نهایی شد و در این مرحله، اویتمن اورگودول دارنده مدال نقره آسیا از مغولستان را با نتیجه 12 بر 2 از پیش رو برداشت. یزدانی پس از پیروزی در این مرحله راهی فینال شد و در دیدار فینال با نتیجه 10 بر صفر میشل دومینیک ابونادر از کشور لبنان را از پیش رو برداشت. با پیروزی یزدانی در رقابت فینال، نخستین مدال طلای کاروان کشورمان به دست آمد.

در روز نخست این رقابت‌ها همچنین در وزن 97 کیلوگرم علی رضا کریمی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 11 بر صفر تاکشی یاماگوچی از ژاپن را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی از سد ماگومد ابراگیم اف دارنده مدال برنز المپیک و قهرمان آسیا از کشور ازبکستان با نتیجه 4 بر 2 و ضربه فنی گذشت و به دیدار فینال راه یافت.کریمی در دیدار فینال ماگومد موسی یف قهرمان آسیا از قرقیزستان را 6 بر صفر مغلوب کرد و طلایی شد.

پس از این دو پیروزی غرورآفرین، کاربران فضای مجازی با انتشار پست‌هایی خوشحالی خود را نسبت به آن نشان دادند که در ادامه تعدادی از این پست‌ها را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازی های آسیایی جاکارتا 2018 جذاب ترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۶۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ گرمسیری به مدال نقره بسنده کرد + فیلم

رسول گرمسیری فرنگی کار وزن ۸۲ کیلوگرم کشورمان در دیدار فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا مقابل تایزو یوشیدا از ژاپن با نتیجه ۹ بر صفر شکست خورد و به مدال نقره رسید.

 او پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر سیجین یانگ از کره جنوبی را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی رفت. گرمسیری در این دیدار با نتیجه ۷ بر ۷ از سد بکزات اورونخول اولو از قرقیزستان گذشت و به دیدار فینال راه یافت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ گرمسیری به مدال نقره بسنده کرد + فیلم
  • رستمی هم در کشتی فرنگی قهرمانی آسیا نقره ای شد
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ دست رستمی به مدال طلا نرسید
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ دست رستمی به مدال طلا نرسید + فیلم
  • پهلوانان ایران در فینال رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا
  • محمدرضا رستمی یک قدمی مدال طلا
  • علیزاده اولین طلای ایران را دشت کرد
  • علیزاده طلایی شد
  • رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ علیزاده اولین مدال طلا را برای ایران دشت کرد + فیلم
  • باخت عجیب دادمرز در فینال به کره‌شمالی