Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ محمدرضا فضل الهی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان اظهار داشت : هم اکنون ۹ هزار و ۹۰۰ فرزند طرح اکرام و ایتام تحت حمایت کمیته امداد این استان قرار دارند و ۱۹ هزار و ۶۵۰ حامی کمک‌های نقدی و غیر نقدی را به آنان اهدا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سرانه دریافتی ایتام تحت حمایت را ماهانه یک میلیون و ۱۵۰ هزار ریال عنوان کرد و گفت: میانگین دریافتی فرزندان طرح محسنین ۶۰۰ هزار ریال است که هر ماه به حساب آن‌ها واریز می‌شود.

وی اضافه کرد: این حامیان علاوه بر پرداخت سرانه ماهانه، فرزندان معنوی خود را در تامین جهیزیه، لوازم‌خانگی، مسکن، تحصیل و درمان یاری می‌کنند.

فضل الهی اظهار داشت: مردم نیکوکار می‌توانند با مراجعه به سایت امداد به نشانی emdad.ir و ثبت‌نام در این طرح‌ها و تقبل هزینه یک یا چند فرزند معنوی و واریز ماهانه حداقل ۵۰۰ هزار ریال نسبت تامین نیاز‌های ضروری زندگی آنان اقدام کنند.

لرستان حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که ۹ درصد آن تحت پوشش کمیته امداد قرار دارد.

انتهای پیام/م

حامیان لرستانی کمیته امداد ۴۳ میلیارد ریال کمک کردند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۶۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه، از دستگیری کلاهبردار ی که در پوشش خرید ضایعات عمده از شرکت‌ها با نرخی کمتر از قیمت عمده‌فروشی‌ها و پرداخت سود، ۱۶۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدرضا یاری امروز _سه‌شننبه چهارم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پس از اعلام شکایت تعداد زیادی از کسبه و شهروندان کرمانشاهی مبنی بر اینکه مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد شخصی پس از جلب اعتماد تعداد زیادی از شهروندان و کسبه به آن‌ها وعده خرید مواد ضایعاتی از شرکت‌ها و ادارات با قیمتی مناسب و نرخی کمتر از قیمت عمده‌فروشی‌ها و همچنین پرداخت سود مناسب داده است، از این طریق توانسته مبلغ ۱۶۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: با دریافت این اطلاعات، تحقیقات گسترده و همه‌جانبه مأموران انتظامی شهرستان کرمانشاه برای دستگیری متهم متواری آغاز شد تا اینکه مأموران انتظامی شهرستان موفق به شناسایی مخفیگاه وی شدند.

وی تصریح کرد: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی، متهم فراری را به همراه همدستش در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و این افراد در بازجویی‌ها به ارتکاب کلاهبرداری فوق اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 747293

دیگر خبرها

  • حمایت ۲۲۰ ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی
  • بهره گیری از مشارکت حامیان ایتام خارج از کشور
  • مشارکت بیش از ۴ هزار میلیارد ریالی وزارت نفت در طرح‌های مسئولیت اجتماعی
  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • لرستانی‌ها کدام نوع نان را بیشتر مصرف می‌کنند؟
  • اعلام جزئیات اعزام زائران لرستانی حج عمره به سرزمین وحی
  • اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز
  • کمک ۱۲ میلیارد ریالی خیران گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • جریمه ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریالی‌ قاچاقچی کالا در لرستان
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲