Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده امروز با بیان این مطلب گفت: در این لایحه ایجاد دفاتر رسیدگی به امور کودکان تکلیف شده است.

معصومه ابتکار امروز در ششمین نشست دفاتر حمایت از حقوق زنان و خانواده دادگستری های سراسر کشور در مشهد مقدس افزود: لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان یک تقسیم کار مشخص برای همه دستگاه های دست اندرکار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در این لایحه خیلی دقیق به بحث جرائم می پردازد که امید است یک فصل مشترک از همکاری بین قوه مجریه و قوه قضاییه ایجاد کند.

معاون رئیس جمهوری افزود: مدیران کل دفاتر امور زنان و خانواده استانداری ها در این لایحه مسئولیت ویژه در خصوص رسیدگی به آسیبهای اجتماعی دارند.

ابتکار گفت:همچنین در این لایحه تکالیف قانونی در مورد انواع خشونت ها نسبت به کودکان و نوجوانان مشخص شده است.

وی همچنین به طرحی با عنوان 'زندان جای مادران نیست' اشاره کرد و افزود: امید است این طرح کارآمدی بیشتری از طرح های مشابه داشته باشد.

معاون رئیس جمهور گفت: در این طرح از مادرانی که از زندان آزاد می شوند یا در زندان بسر می برند حمایت می شود و آنها را از آسیب ها دور نگه می دارد.

ششمین نشست دفاتر حمایت از حقوق زنان و  خانواده دادگستری های کل کشور به مدت 1 روز در مشهد برگزار شد.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: معصومه ابتکار معصومه ابتکار خبرگزاری صدا و سیما لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان مشهد مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۶۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان کرمان گفت: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت با بیش از ۳۰ اجرا در استان کرمان حضور دارد.

اکبر خدادادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمان اظهار کرد: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت در استان کرمان حضور دارد و بیش از ۳۰ اجرا در مناطق مختلف استان خواهد داشت.

وی افزود: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با نمایش عروسکی «استخوان ماهی جادویی» یکی از نمایش‌های پرمخاطب کانون در سال جاری، امروز جمعه هفتم اردیبهشت مهمان مردم رفسنجان است.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان کرمان با قدردانی از همکاری شهرداری و روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در اجرای این نمایش تصریح کرد: این نمایش امروز ساعت ۱۷:۳۰ در پارک مادر واقع در بلوار آیت‌الله طالقانی برای مردم شهر رفسنجان اجرا خواهد داشت.

وی ادامه داد: در خلاصه این نمایش عروسکی، سارا فرزند بزرگ پادشاه و ملکه است و ۱۸ خواهر و برادر دارد؛ حقوق پادشاه کفاف مخارج زندگی را نمی‌دهد و ملکه نیز بیمار است‌. فرشته از سارا می‌خواهد تا با استخوان ماهی‌ای که در اختیارش هست آرزویی کند تا برآورده شود. اما ترجیح سارا چیز دیگری است.

کد خبر 748043

دیگر خبرها

  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • دانشجویان معترض آمریکایی خواستار اخراج اشغالگر از فلسطین هستند
  • تکرار حمایت‌ها و پافشاری دولت رئیسی از بازگشت گشت ارشاد
  • تکرار حمایت‌های دولت از گشت ارشاد
  • تکرار حمایت‌های دولت از گشت ارشاد / تا تصویب نهایی لایحه عفاف و حجاب، پلیس به وظایف خود عمل خواهد کرد
  • تکرار حمایت های دولت از گشت ارشاد /تا تصویب نهایی لایحه عفاف و حجاب، پلیس به وظایف خود عمل خواهد کرد
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان
  •  سومین دوره ملی مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز به کار خود پایان داد
  • همایش ملی پیاده روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت ماه قم برگزار می شود
  • اصلاح دستورالعمل فرزندخواندگی و کمک به جمع‌شدن برخی شیرخوارگاه‌ها