Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-08@22:40:05 GMT

عوارض انتشار دود غلیظ در هویزه

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۲۶۸۵۷

ساعت 24- معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور هواز از مراجعه بیش از ۲۰۰ نفر در هویزه به مراکز درمانی به علت انتشار دود آتش سوزی هورالعظیم خبر داد.

معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور هواز از مراجعه بیش از ۲۰۰ نفر در هویزه به مراکز درمانی به علت انتشار دود آتش سوزی هورالعظیم خبر داد.

مهران ورناصری در گفتگو با خبرنگار اظهار کرد: به علت انتشار دود غلیظ ناشی از آتش‌سوزی در تالاب هورالعظیم، ۲۰۷ نفر از شهروندان هویزه طی روزهای اخیر به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مشکل آنها حاد نبوده است، افزود: تنها چهار نفر از مراجعه کنندگان نیاز به بستری داشتند.

معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز تصریح کرد: توصیه می شود که افراد مسن، کودکان و همچنین بیماران قلبی و عروقی هنگام انتشار دود از فعالیت در محیط روباز خودداری کنند.

ورناصری گفت: توصیه می شود که شهروندان اگر علائمی مثل تنگی نفس داشتند، به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه کنند.

وی در پایان تأکید کرد: همه امکانات، تجهیزات و دارو در مراکز درمانی و بهداشتی کامل هست و از این نظر مشکلی نداریم.

به گزارش خبرنگار مهر، به علت آتش سوزی در بخش عراقی تالاب هورالعظیم از حدود ۵۰ روز پیش تاکنون، شهرهای مختلف خوزستان میزبان دود بسیار غلیظ ناشی از این آتش سوزی هستند این در حالی است که مسئولان هنوز علاجی برای رفع این انتشار دود و مهار آتش سوزی هورالعظیم نیافته اند.

این دود در اغلب روزها حتی به شهر اهواز هم می رسد.

مهر

منبع: ساعت24

کلیدواژه: مسمومیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۶۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، جلسه‌ای با حضور سرهنگ پاسدار روح الله محمد حسین زاده دبیر ستاد مرکزی راهیان نور با هیئت امناء یادمان شهدای هویزه درباره مسائل یادمان و تسهیلگری در حل مشکلات یادمان هویزه برگزار شد.

در ابتدا مسئولین و اعضا هیئت امناء یادمان شهدای هویزه گزارشی از فعالیت‌های خود در ایام اوج جنوب کشور ارائه کردند و مشکلات و انتظارات خود را جهت بهسازی و خدمت رسانی بهتر به زائرین شهدا را اعلام کردند.

سرهنگ حسین زاده ضمن گرامیداشت شهدای هویزه علی الخصوص شهید علم الهدی و قدردانی از زحمات خادمین و مسئولین این یادمان عنوان کرد:پشتیبانی از یادمان‌ها و فعال سازی و پای کار آوردن ظرفیت هیئت امنا‌های یادمان‌ها در دستور کار ستاد مرکزی راهیان نور کشور میباشد.

وی افزود:ستاد مرکزی به دنبال فعالسازی ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی و دولت در راستای حل مشکلات و مسائل یادمان‌ها میباشد.

در این جلسه معاون مهندسی ستاد مرکزی راهیان نور کشور مهندس حمید صادقی و معاون دولت ستاد مرکزی راهیان نور کشور سید ایمان یاراحمدی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارائه رایگان ۴۴ میلیون خدمت دارویی به بیمه‌شدگان در مراکز درمانی تأمین‌ اجتماعی
  • ارائه رایگان ۴۴ میلیون خدمت دارویی به بیمه‌شدگان در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی
  • ارائه رایگان ۴۴ میلیون خدمت دارویی به بیمه‌شدگان در مراکز درمانی
  • ارائه ۴۴ میلیون خدمت دارویی به بیمه‌شدگان تامین‌ اجتماعی
  • روند کاهشی شاخص‌های مرده زایی و بستری متصل به تولد در استان همدان
  • خواص درمانی آب سیب زمینی
  • بارش برف و کولاک همراه با مه غلیظ در ژالانه
  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس