Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@01:53:41 GMT

مدل کت و شلوار دامادی سفید شیک

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۲۶۹۸۲

مدل کت و شلوار دامادی سفید شیک

شب عروسی یکی ازمهم‌ترین شب‌های زندگی هر فردی است بنابراین باید در انتخاب لباس دقت لازم را داشته باشد. برخی از افراد معتقدند که فقط عروس خانم‌ها هستند که در شب عروسی باید بدرخشند و مهمانان را جذب خود کنند، اما بر خلاف این نظریه آقایان نیز باید در انتخاب لباس دامادی یا کت و شلوار دقت کنند و بهترین کت و شلوار را برای خودشان برای این شب با شکوه انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



یکی از کت و شلوار‌های که با سلیقه بسیاری از آقایان جور است کت و شلوار دامادی سفید رنگ است. شما می‌توانید این کت وشلوار را با خرید پارچه بدوزید و یا از مدل‌های لاکچری و برند‌های اصل کت و شلوار‌های آماده‌ای که در بازار موجود است استفاده کنید.  



در خرید و انتخاب کت و شلوار دامادی فقط به ظاهرو تزئینات آن توجه نکنید بلکه باید دقت لازم را در انتخاب کت و شلوار داشته باشید و کت و شلواری را انتخاب کنید که دارای جنس پارچه خوب و کیفیت عالی باشد تا در هر مراسم که بعد از عروسی تان پیش آمد بتوانید از آن استفاده کنید. در  ادامه مدل‌های زیبایی از کت و شلوار سفید دامادی ارائه کرده ایم که می‌توانید با الگو برداری از آن‌ها بهترین انتخاب را داشته باشید.





در انتخاب کت و شلوار سفید دقت داشته باشید که اگر اضافه وزن دارید این کت و شلوار مناسب شما نیست و باید رنگ دیگری را انتخاب کنید.



یکی دیگر از نکات مهم در انتخاب کت و شلوار، در نظر گرفتن استایل بدنی است که اگر بالا تنه داماد، کوتاه‌تر از پایین تنه اش باشد باید کت باریک انتخاب شود تا استایل کشیده‌تر به نظر برسد و اگر پایین تنه داماد کوتاه‌تر از بالا تنه اش باشد کت‌های کوتاه ست شود.


انتخاب کت و شلوار دامادی براق و طرح دار مناسب نیست و دیگر جذابیت‌های قبل خود را ندارد و از مد افتاده است.



انتخاب یک اکسسوری مناسب با کت و شلواردامادی شیک از الزامات یک تیپ زیبا در یک شب به یاد ماندنی است بنابر این باید رنگ کراوات، پاپیون، دستمال جیبی، کفش و... متناسب با کت و شلوار دامادی انتخاب شود.

منبع: نمناک

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسینه مد و پوشاک کت و شلوار مردانه کت و شلوار دامادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۶۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام

                                                                به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام در آیین بهره برداری از ۶ واحد پخت نان کامل در استان گفت: هدف از ایجاد این نانوایی‌ها ارتقاء سطح سلامت جامعه، کاهش ضایعات نان و کاهش عوارض ناشی از مصرف نان سفید است.   شهریار عباسی با بیان اینکه در صورت استقبال از این نان تعداد مراکز پخت نان کامل در استان افزایش می‌یابد افزود: تا اطلاع بعدی نان کامل با قیمت نان سفید به شهروندان عرضه می‌شود    وی تاکید کرد: نان کامل بر خلاف نان سفید که سبوس آن جدا می‌شود، سرشار از فیبر، ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان‌ها است.   گفتنی است بیش از ۶۰۰ نانوایی در استان ایلام مجوز فعالیت دارند.

دیگر خبرها

  • دفاع متفاوت برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران | در حالی که کت و شلوار  پوشیده‌اید ...| ویدئو
  • دفاع جانانه برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران | در حالی که کت و شلوار  پوشیده‌اید ...| ویدئو
  • بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام
  • راهنمای انتخاب مانتو شلوار اداری در زمان بارداری
  • شهید رحیمی فرصت نکرد رخت دامادی به تن کند/ امانتداری و وظیفه‌شناسی آوازه شهید فاضل بود
  • (تصاویر) عجیب‌ترین گورستان ایران
  • این نقاشی چگونه تاریخ پارچۀ «جین آبی» را تغییر می‌دهد؟ (+عکس)
  • کت و شلوار حبیب لیسانسه‌ها جهانی شد/ استوری جالب هوتن شکیبا
  • کت و شلوار حبیب لیسانسه‌ها جهانی شد ! |‌ استوری جالب هوتن شکیبا
  • این نقاشی تاریخ پارچه «جین آبی» را تغییر داد؟