Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - دروازه‌بان اسپانيايي از جام جهاني تاکنون عملکرد ضعيفي درون دروازه داشته است.
به گزارش خبرگزاري فارس، داويد دخه‌آ دروازه‌بان اسپانيايي باشگاه منچستر يونايتد از جام جهاني تا آغاز اين فصل عملکرد ضعيفي از خود برجا گذاشته است.
وي که در جام جهاني به همراه اسپانيا در گروه ايران قرار داشت در مرحله يک‌هشتم نهايي با ماتادورها حذف شدند و در منچستر يونايتد هم در اين دو بازي 4 گل دريافت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دخه‌آ در 6 بازي 10 گل دريافت کرده است و اين در شرايطي است که تنها 14 شوت به سمت دروازه او شليک شده است.

انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۷۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدایی سرمربی تراکتور قطعی شد

به گزارش همشهری آنلاین، پس از کش و قوس‌های فراوان مدیران باشگاه تراکتور با «پاکو خمس» و دستیاران اسپانیایی او برای فسخ قرارداد به توافق رسیدند و این مربی از جمع تراکتوری‌ها جدا شد. خمز از تاریخ ۱۵ آذر ۱۴۰۱ جایگزین قربان بردیف در این تیم شد اما نتوانست عنوانی را برای تراکتور به دست آورد و حتی این تیم در ورزشگاه خانگی خود در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا نتوانست الشارجه را شکست دهد تا یک سهمیه ایران در آسیا از بین رود.

تیم تراکتور در این فصل هم با اینکه در پایان هفته بیست و سوم با ۴۰ امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفت اما کسب نتیجه تساوی برابر سپاهان در حضور هواداران پرشور تبریزی، تساوی برابر آلومینیوم و شکست سنگین برابر ذوب آهن در خانه که منجر به فوت یک هوادار تراکتور شد از نقاط تیره کارنامه این مربی اسپانیایی در تیم تراکتور است.

همچنین رضا کرمانشاهی مدیر اجرایی باشگاه تراکتور هم با انتشار عکسی از خمز در صفحه اجتماعی خود از این مربی تشکر کرد. تراکتور در هفته بیست و چهارم روز جمعه ۳۱ فروردین میهمان نساجی است و هنوز تکلیف مربی تراکتور برای این بازی از سوی مدیران این باشگاه مشخص نشده است.

کد خبر 844651 منبع: مهر برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز

دیگر خبرها

  • چه کسی به پاکو خمس گفت از ایران برود
  • خشم بی‌سابقه ژاوی: به داور گفتم خیلی ضعیفی؛ این یک فاجعه بود!
  • تکرار اتقاقات سال گذشته؛ خبرنگاران اسپانیایی تمرین منچسترسیتی را از دست دادند
  • مرور خاطرات با ستاره بازى ايران - كره
  • امشب در لیگ قهرمانان یک فینالیست اسپانیایی داریم!
  • جدایی سرمربی تراکتور قطعی شد
  • جدایی خمز از تراکتور قطعی شد
  • توافق تراکتور با خمس برای جدایی | سرمربی اسپانیایی با رقم سنگین حاضر به رفتن شد
  • توافق تراکتور با خمس برای جدایی/ سرمربی اسپانیایی رفتنی شد
  • عملکرد خوب وانیا میلینکوویچ، دروازه تورینو مقابل یوونتوس / فیلم