Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-07@03:40:44 GMT

مهاجم برزیلی به صنعت نفت پیوست

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۲۷۱۶۵

مهاجم برزیلی به صنعت نفت پیوست

جاناتان بالوتلی، مهاجم ۲۹ ساله برزیلی بعد از پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی رسما به تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پیوست و قرارداد خود را با این تیم به ثبت رساند.

بالوتلی پیش از در تیم بوسان آی پارک کره جنوبی حضور داشت.

این مهاجم برزیلی که متولد ریودوژانیرو است به همراه تیم وردار مقدونیه در لیگ اروپا و چمپیونز لیگ بازی کرده و موفق به گلزنی به دیناموزاگرب نیز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بالوتلی ۱۸۵ سانتی متری، سابقه حضور در تیم فوتبال الغرافه قطر را نیز دارد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: تیم صنعت نفت آبادان مهاجم برزیلی تست پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۷۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت مهاجم گلزن نساجی در سال جدید/ آزادی از ترکیب اصلی دور می شود؟

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا آزادی که در ابتدای فصل و با حضور سید مهدی رحمتی از تیم فوتبال آلومینیوم راهی نساجی شده بود، توانست آمار خوبی را در نیم فصل اول از خود در رقابت‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به جای بگذارد.

آزادی تاکنون ۲۲ بازی برای نساجی در لیگ برتر به میدان رفته و توانسته ۴ گل به ثمر برساند و در لیگ قهرمانان آسیا نیز با انجام ۶ بازی آمار خوب ۴ گل زده را از خود به ثبت رساند تا در مجموع در این فصل برای نساجی ۸ بار گلزنی کرده باشد.

آزادی با حضور ساکت الهامی، نتوانسته روزهای خوب خود را در نیم فصل اول تکرار کند و با اینکه در اکثر دیدارهای تیمش به عنوان بازیکن ثابت در زمین حضور داشت، در دو دیدار اخیر برابر سپاهان و ذوب آهن به دلیل عملکرد ضعیف نتوانست تا انتهای بازی در زمین حضور داشته باشد.

آخرین گل آزادی به دیدار برابر پیکان در هفته شانزدهم بر می‌گردد و در سال جدید او موفق به گلزنی برای تیمش نشده است. آزادی حتی در نیم فصل به تیم پرسپولیس هم پیشنهاد شده بود و در بازی امروز تیمش برابر سرخ‌پوشان تهرانی او امیدوار است تا درخشش خوبی را داشته باشد و به ناکامی‌های خود پایان دهد.

کد خبر 6097930

دیگر خبرها

  • حضور دنیلو در فینال کوپا ایتالیا در هاله‌ای از ابهام
  • عصبانیت عجیب: یامال به جمع ستاره‌های شاکی پیوست
  • اولین سرمربی مارادونا هم به ال‌دیه‌گو پیوست
  • افت مهاجم گلزن نساجی در سال جدید/ آزادی از ترکیب اصلی دور می شود؟
  • روزهای سخت مهاجم جوان برزیلی در بارسلونا؛ ویتور روکه ناامید و افسرده است!
  • رقم هزینه رم برای سردار آزمون مشخص شد
  • شب تاریخی لیونل مسی در آمریکا رقم خورد
  • دستکش گلر برزیلی نساجی به ارث رسید!
  • کار سخت مهاجمان پرسپولیس برابر «پولی»/ آمار خیره کننده مرد برزیلی
  • فوق ستاره برزیلی به روسیه کوچ کرد!