Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از تالش، کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان تالش برای طرح‌های اشتغال فراگیر و اشتغال پایدار روستایی و عشایری با حضور نماینده استانی و روسای دستگاه‌های اجرایی مرتبط و به ریاست فرماندار تالش برگزار شد.

فرماندار تالش گفت: از مجموع ۱۵۶طرح مصوب شده برای ۲۸۹ نفر اشتغال ایجاد شد. این طرح‌ها تایید شده و به بانک مورد نظر معرفی خواهند شد تا در اسرع وقت نسبت به پرداخت به‌موقع وام اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است، طرح‌های اشتغال فراگیر و روستایی شامل رسته‌های مختلف شغلی در چهار دستگاه مرتبط، صنعت معدن تجارت، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی و شیلات در هفته ای که گذشت به شرح ذیل است:

اداره صنعت و معدن و تجارت در بخش اشتغال روستایی ۳ طرح با اشتغالزایی برای ۶ نفر و با تسهیلاتی به مبلغ ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال و در بخش اشتغال فراگیر ۱۷ طرح با اشتغالزایی برای ۲۲ نفر و تسهیلاتی به مبلغ  ۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال مصوب شد

اداره میراث فرهنگی ۴۹ طرح روستایی  با ایجاد اشتغال  برای ۱۵۹ نفر و با تسهیلاتی به مبلغ ۲۸ میلیارد و ۳۶۹ میلیون ریال مصوب شد.

اداره شیلات ۵ طرح با ایجاد اشتغال برای ۹نفر و با تسهیلاتی به مبلغ ۴ میلیارد و ۸۰ میلیون ریال مصوب شد .

اداره جهاد کشاورزی در بخش فراگیر ۲طرح با ایجاد اشتغال برای ۸0 نفر و ۵ میلیارد ریال تسهیلات و در بخش روستایی ۸۰ طرح با اشتغال‌زایی برای ۸۵ نفر با تسهیلاتی به مبلغ ۲۴ میلیارد و ۷۳۶ میلیون ریال مصوب شد.

لازم به ذکر است، آمار ارائه شده برای یک هفته اخیر است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اشتغال تالش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۷۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندسازی محلات شهر صرفا ایجاد اشتغال نیست

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه توانمندسازی محلات شهر نمی‌تواند صرفاً ایجاد اشتغال باشد، گفت: این موضوع باید به‌صورت یک فعالیت هدف‌مند باشد و در دل محلات به مباحثی همچون آگاهی‌بخشی و آسیب‌شناسی بپردازیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد صیرفی‌نژاد امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ در نشستی پیرامون توان‌مندسازی محلات شهر اصفهان با اشاره به شعار سال ۱۴۰۳ «جهش تولید با مشارکت مردم» اظهار کرد: این شعار می‌تواند چراغ راهی برای فعلان اقتصادی و اجتماعی جامعه ما باشد.

وی با اشاره به برگزاری نشست با معتمدان و موثران منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان افزود: تمام دستگاه‌ها دارای ظرفیت‌هایی است، اما اصل موضوع ایجاد فرصت‌های مردمی بوده و وظیفه دستگاه حاکمیت، شناسایی و احصای فرصت‌هایی است که این ظرفیت‌ها شناسایی و بستری برای هم‌افزایی فراهم شود تا این ظرفیت‌ها به منصه ظهور رسد.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه توانمندسازی محلات شهر نمی‌تواند صرفاً ایجاد اشتغال باشد، تصریح کرد: در این موضوع باید به دل محلات رویم و در دل آن‌ها به مباحثی چون آگاهی‌بخشی و آسیب‌شناسی بپردازیم.

صیرفی‌نژاد خاطرنشان کرد: این موضوع باید به صورت یک فعالیت هدف‌مند باشد و با شناسایی ظرفیت‌ها و تمرکز بر دو یا چند مورد مشخص شده در سال جاری، می‌توان آن را به‌صورت هدفمند به ثمر رساند.

کد خبر 745834

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان شهرستان نور
  • توانمندسازی محلات شهر صرفا ایجاد اشتغال نیست
  • پنج طرح مصوب دور اول سفر رییس‌جمهور در میامی اجرا شد
  • اشتغال بیش از ۴ هزار نفر در معادن شهرستان بردسکن
  • سقف تراکنش بانکی برای سال جدید تغییر کرد
  • پرداخت بیش از یک هزار فقره تسهیلات اشتغال در ایلام
  • ایجاد و احیای ۳۱ هزار شغل در یزد
  • جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲
  • جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ اعلام شد
  • سیستان و بلوچستان متعهد به ایجاد شغل برای بیش از ۴۱ هزار نفر شد