Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@17:09:26 GMT

داوید دخیا؛ متزلزل مثل جام جهانی (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۲۷۲۱۷

از آغاز جام جهانی داوید دخیا به طرز عجیبی از اوج فاصله گرفته و به نظر این روند همچنان ادامه دارد.


به گزارش "ورزش سه"، افت داوید دخیا از بازی های دوستانه اسپانیا پیش از آغاز جام جهانی آغاز شده و در جریان تورنمنت نیز ادامه یافت به شکلی که تقریبا تمام ضرباتی که به سمت دروازه او نواخته شد، وارد دروازه تیم ملی اسپانیا گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این روند در فصل جدید لیگ برتر نیز ادامه یافته و دخیا در دیدار امروز یونایتد برابر برایتون قادر به ارائه حتی بخشی از توانایی های خود در فصول قبل نبود.

 

در کل و از آغاز جام جهانی تاکنون، 14 ضربه روانه دروازه داوید دخیا شده که 10 تای آن وارد دروازه گردیده که این هرگز آمار خوبی برای بهترین دروازه بان فصل قبل لیگ برتر و بهترین بازیکن فصل منچستریونایتد نیست و مورینیو امیدوار است در ادامه فصل، دخیا تبدیل به سنگربان همیشگی شود.

 

 

 

 

داوید دخیا منچستر یونایتد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: داوید دخیا منچستر یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۷۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار عملی کاسا-۱۰۰۰ آغاز می‌شود 

سخنگوی شرکت ملی توزیع برق افغانستان(برشنا) اعلام کرد در آخرین نشستی که با نمایندگان بانک جهانی و شرکت‌های قراردادی در ترکیه داشتیم، تصمیم گرفته شد کار پروژه کاسا-۱۰۰۰ در اردیبهشت سال جاری آغاز شود.

حکمت‌الله میوندی افزود: بانک جهانی برای آغاز کار پروژه کاسا-۱۰۰۰ آمادگی دارد.

پروژه کاسا-۱۰۰۰ در کنار ۵۰ میلیون دلار حق ترانزیت درسال، اهمیت یافتن توقفگاه و اعتبار ترانزیتی افغانستان در آسیا و برخی از امتیازات دیگر، مبلغ ۴۰ میلیون دلار از خدمات همگانی را در سال نصیب کشور افغانستان می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ووشوکاران ایران سه طلا و نقره دیگر کسب کردند
  • فصل طلایی: داوید رایا آرسنال را نجات می‌دهد
  • لیورپولی‌ها همه کار کردند که اورتون گل بزند (عکس)
  • کار عملی کاسا-۱۰۰۰ آغاز می‌شود 
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • تیم ملی فوتسال ایران نیمی از راه جام جهانی را طی کرد
  • کاهش قیمت جهانی طلا ادامه دارد
  • آغاز رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی شانگهای
  • تیرک دروازه، مکان محبوب لائوتارو مارتینز برای جشن گرفتن قهرمانی! + عکس