Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-19@19:40:17 GMT

آدم‌ربایان، کلیه مادرم را 100 میلیون فروختند!

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۲۷۳۰۰

آدم‌ربایان، کلیه مادرم را 100 میلیون فروختند!

به گزارش جام‌جم، روزهای پایانی هفته گذشته مرد جوانی با حضور در وقت کشیک دادسرای ناحیه 34 تهران از سه مرد آدم‌ربا شکایت کرد .

شاکی به بازپرس کشیک دادسرا گفت: من برای خرید بیرون رفته بودم، شب که به خانه بازگشتم خبری از مادرم نبود. با تلفن همراهش تماس گرفتم که خاموش بود. برای پیدا کردن او خواستم از خانه بیرون بروم که ناگهان او را که زخمی بود، مقابل در خانه یافتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به سختی حرف می‌زد. مادرم را به خانه بردم و بعد از گفت‌وگو با وی متوجه شدم که سه مرد او را ربوده‌اند. سه مرد به زور وارد خانه‌مان شده بودند، دست و پای مادرم را بسته و با انداختن در خودرویی او را با خود برده بودند. در ادامه آدم‌رباها وی را به یک کلینیک برده و کلیه سمت راست مادرم را از بدنش جدا کرده بودند. آدم‌رباها سپس کلیه را صد میلیون تومان فروخته بودند. بعد هم مادرم را مقابل در از ماشین بیرون انداخته بودند.

باتوجه به این شکایت عجیب، با دستور قضایی تحقیقات پلیسی آغاز و خانواده او شناسایی شدند. در این مرحله با تحقیق از مادرش معلوم شد ماجرایی که پسرش برای پلیس و مرجع قضایی تعریف کرده صحت ندارد .

وی به افسر تحقیق گفت: پسرم از مشکلات روحی و روانی رنج می‌برد. او زمانی که حالش بد می‌شد اعضای خانواده را اذیت می‌کرد. پزشکان به ما گفتند برای بهتر شدن حالش باید او در مرکز روانی بستری شود. چند بار او را در بیمارستان روانی بستری کردیم. تا این‌که چند هفته پیش التماس کرد که دلش برای من و اعضای خانواده تنگ شده است و می‌خواهد برای چند روزی در خانه باشد. پسر بیمارم را به خانه آوردیم، اما مدام اعضای خانواده را اذیت می‌کرد. او خانه را ترک کرد و در جست‌وجویش بودیم تا این‌که از طریق پلیس متوجه شدیم به پلیس آگاهی رفته و این ادعا را مطرح کرده است.

پس از تحقیقات در دادسرا، پسر جوان به بیمارستان منتقل شد تا تحت درمان قرار بگیرد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: آدم ربایان جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۷۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان‌جنوبی راهی خانه‌بخت شدند

حسینی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: هزار و ۲۶۴ سری جهیزیه شامل یخچال ، تلویزیون ، اجاق گاز ، لباسشویی و جاروبرقی بوده و ارزش ریالی هر سری جهیزیه با قیمت کارخانه بیش از  ۳۲۰ میلیون ریال است. 

وی با بیان اینکه ازدواج به عنوان محبوب‌ترین بنا و اقدام در دین اسلام است و به دنبال خود نوعی مصونیت از گناه و آلودگی روح را به همراه خواهد داشت افزود : کمک هزینه ازدواج به شکل نقدی به نوعروسان مساعدت  می شود.

حسینی ادامه داد: در کمک هزینه ازدواج که به شکل کالا اهدا می شود سعی شده کالاهای اساسی سبد جهیزیه تهیه شود که به علت خرید بدون واسطه از مراکز تولید، این کالاها با قیمت مناسب تهیه و اهدا می شود. 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اهداف اين نهاد در زمينه ترويج ازدواج و گسترش فرهنگ اصيل اسلامي در بر پائي ازدواجهاي آسان ، كم هزينه و پايدار و تسهیل و ترویج ازدواج مجدد زنان سرپرست خانوار دانست تصریح کرد:  ارزش ریالی کل جهیزیه توزیع شده بیش  ۳۹۸ میلیارد ریال است.  

 وی با اشاره به طرح‌های مختلف کمیته امداد امام خمینی (ره) در زمينه توانمندسازي مددجويان ابراز داشت: این نهاد با اجرای طرح های مختلف زمینه کمک رسانی هر چه بهتر خیران و نیکوکاران به خانواده های نیازمند را فراهم کرده است که  امیدواریم با همكاري و مشاركت حامیان در امر ازدواج ، بتوانیم چنين فضايي را براي خانواده‌ هاي تحت حمايت توسعه و فراهم کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • بدگویی‌های پدرم تحریکم کرد، مادرم را کشتم!
  • قتل دلخراش مادر ۴۵ ساله به دست پسرش
  • قتل دلخراش مادر ۴۵ ساله به دست پسرش/ «پدرم حرف‌های بدی درباره مادرم می‌زد، آنقدر گفت تا باور کردم»
  • قتل دلخراش مادر جوان به دست پسرش | پدرم آنقدر بدگویی کرد که باور کردم مادرم...
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر
  • حکم مرگ برای مادر و ۲ فرزندش در محکمه خانوادگی
  • باخت زندگی تاوان یک اعتماد
  • مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر در غرب تهران ربوده شد
  • هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان‌جنوبی راهی خانه‌بخت شدند
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر در غرب تهران