Web Analytics Made Easy - Statcounter

بین الملل > خاورمیانه - فارس نوشت: حزب الله لبنان موشک «خیبر۱» را که از آن در جنگ ۳۳ روزه در سال ۲۰۰۶ استفاده کرده بود، برای اولین به نمایش درآورد. پایگاه مقاومت اسلامی لبنان برای اوین بار از موشک «خیبر۱» رونمایی کرده است.

به گزارش المنار، حزب الله لبنان از این موشک در جنگ ۳۳ روزه لبنان در سال ۲۰۰۶ استفاده کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش‌تر گزارش شده بود که حزب‌الله لبنان امشب (یکشنبه شب) در باغ موزه «ملیتا» از غافلگیری جدیدی که گفته می‌شود در حوزه موشکی است، رونمایی خواهد کرد.

 

یازدهم ماه جاری (مردادماه) بود که حزب‌الله به مناسبت دوازدهمین سالروز جنگ 33 روزه، بخشی از تسلیحات و تجهیزات نظامی خود را در باغ موزه «ملیتا» در ارتفاعات منطقه «التفاح» در جنوب لبنان به نمایش گذاشت.

این باغ موزه که شامل بخش‌های مختلفی مانند بخش نمایش فیلم، تجهیزات جنگی، سنگرهای واقعی، غنیمت‌های جنگی مانند تانک مرکاوای رژیم صهیونیستی و امثال آن است، در ارتفاعات «التفاح» در جنوب لبنان قرار دارد.

2323

کلید واژه‌ها : حزب الله - لبنان - موشک -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: حزب الله لبنان موشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۷۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدای انفجار در پایگاه هوایی میرون اسرائیل

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، رسانه‌های اسرائیلی، لحظاتی پیش از شنیده شدن صدای انفجار در پایگاه هوایی میرون واقع در کوه‌های الجرمق در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

بیشتربخوانید: واکنش صهیونیست‌ها به اظهارات علی کریمی درباره پاسخ ایران به اسرائیل

عصر دیروز سه‌شنبه نیز این پایگاه هوایی آماج موشک‌های حزب‌الله لبنان قرار گرفته بود و شبکه‌های اجتماعی تصاویری از هدف قرار گرفتن این پایگاه مهم و راهبردی اسرائیل منتشر کرده بودند.

لحظاتی پس از انتشار این خبر، حزب‌الله لبنان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که در حمایت از مردم غزه و مقاومت آنها، با موشک‌ هدایت‌شونده، واحد کنترل هوایی پایگاه مرون را هدف قرار داده و موفق شده است تجهیزات آن را کاملا منهدم کند.

این پایگاه راهبردی هوایی رژیم صهیونیستی تاکنون بارها آماج موشک‌های مقاومت لبنان قرار گرفته است و متحمل خسارات متعددی شده است.

این پایگاه رژیم صهیونیستی پیش از این نیز بارها هدف حملات موشکی و پهپادی حزب الله لبنان قرار گرفته است.

کد خبر: 1227505 برچسب‌ها اسرائیل

دیگر خبرها

  • گزارشی جدید از زرادخانه تسلیحاتی مهیب حزب‌الله لبنان
  • چه تجهیزات نظامی در مراسم روز ارتش به نمایش درآمد؟
  • صدای انفجار در پایگاه هوایی میرون اسرائیل
  • چه تجهیزات دفاعی در مراسم روز ارتش به نمایش درآمد؟ + فیلم
  • کدام دستاوردها و تجهیزات دفاعی در رژه روز ارتش به نمایش درآمد؟
  • چه تجهیزاتی از ارتش در رژه روز ۲۹ فروردین به نمایش درآمد؟
  • چه تجهیزات دفاعی در مراسم روز ارتش به نمایش درآمد؟
  • کدام دستاوردها و تجهیزات دفاعی در مراسم رژه روز ارتش به نمایش درآمد؟
  • سامانه‌های راداری،موشکی و جنگال نیروی پدافند هوایی به نمایش درآمد
  • پهپاد کمان ۱۲ و کمان ۲۲ به نمایش درآمد