Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست عقیدتی و بصیرتی با حضور فرماندهان و جمعی از بسیجیان پایگاه های تابعه حوزه مالک اشتر از جمله بسیجیان پایگاه بسیج کارخانجات سیمان تهران، مارگارین، پریفاب، آجرنسوز، فرآورده های تزریقی و سرم سازی در سالن آموزش کارخانه مارگارین برگزار شد.

در این نشست، حجت الاسلام والمسلمین ابوحمزه به تشریح بحث ولایت پرداخت و     اظهار داشت: مومن بودن به تنهایی برای یک مسلمان کافی نیست بلکه انسان باید عیار داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تصریح کرد: اگر مومن نماز بخواند، روضه خوان امام حسین باشد، نماز شب خوان باشد، اما عیار نداشته باشد و رفتار او بر اساس سیره اهل بیت نباشد مسلمان نیست.

وی با تشریح زندگی زبیر در زمان پیامبر(ص) گفت: زبیر 16 ساله بود که مسلمان شد و سر سفره رسول اکرم بزرگ شد اما 30 بعد آتش جنگ جمل را روشن کرد و مقابل پیامبر (ص) و حضرت علی(ع) ایستاد؛ حجت الاسلام ابوحمزه اشاره ای هم به بیانات رهبر معظم انقلاب در ارتباط با ماجرای فتنه سال 88 کرد و ادامه داد: ایشان فرمودند:   بسیاری از ریش سفیدان و بزرگان و حتی علما در ماجرای فتنه سال 88 نفهمیدند از چه کسانی حمایت و پشتیبانی می کنند و نمی دانستند که با رفتار و گفتار و موضع گیریهای خود آب به آسیاب چه کسانی می ریزند، چون عیار نداشتند.

ابوحمزه با اشاره به اینکه انسان دو بعدی است؛ خاطرنشان کرد: یک بعد انسان جسم اوست که با خوردن و آشامیدن تغذیه می شود و بعد دوم او روح است که با سیر الی الله تقویت می شود. وی با بیان اینکه نهج البلاغه کتاب کامل، روشنگر راه و شاه کلید مشکلات است، تاکید کرد: همه مشکلات و گرفتاریهای ما به خاطر این است که از این کتاب دور هستیم. بنابراین سعی کنیم با نهج البلاغه انس پیدا کنیم و ترجمه فارسی آن را هر روز مرور کنیم تا به سعادت برسیم.

خبرنگار: علی اشرف خانلری

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۷۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی گیر آمریکایی: بسیاری از دانشجویان آمریکایی به اسلام گرویدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، یک کشتی گیر آمریکایی در اظهاراتی ضمن تمجید از دین مبین اسلام و پیروان آن تاکید کرد که محبت و مهربانی مسلمانان در آمریکا، توجه بسیاری از مردم را به سوی آنها جلب کرده است.

وی در این باره گفت: من در زندگی خود با بسیاری از مسلمانان ارتباط داشته ام، تقریباً همه آنها برخورد خوبی با من داشته اند و به ویژه کسانی که در ورزش کشتی با آنها تعامل داشته ام، بسیار انسان‌های منضبط و متمرکزی بوده اند، این مسأله‌ای است که احترام من را به عنوان یک کشتی گیر بر می‌انگیزد.

وی افزود: من برخی از مبارزان نظیر «حبیب نورماگمدوف» را که اتفاقاً مسلمان هستند، می‌پسندم. در این روزها شاهد هستم بسیاری از آمریکایی‌های سفیدپوست، مبارزان مسلمان در شب مسابقات مورد تشویق قرار می‌دهند.

وی تاکید کرد: در جریان این رخدادها به دلیل خوبی مسلمانان بسیاری از مردم جذب مساله فلسطین شدند، اخیراً نیز شماری از دانشجویان در جریان اعتراضات ضد جنگ غزه، به اسلام گرویدند. درود بر همه مسلمانان!

کد خبر 6098458 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • کشتی گیر آمریکایی: بسیاری از دانشجویان آمریکایی به اسلام گرویدند
  • آخرین وضعیت بازار طلا و سکه؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۱۷ اردیبهشت ماه
  • ببینید | حضور ۳ زن مسلمان با شال و مانتو در تبلیغ یک گوشی همراه وسط زمین بسکتبال در دل آمریکا
  • حمایت از ستمدیدگان توصیه صریح دین اسلام است
  • جدیدترین قیمت طلای ۱۸ عیار و انواع سکه در بازار؛ سکه یک گرمی چند شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ کاهش قیمت طلا و سکه
  • مدیر برنامه جهانی غذا: شمال غزه به «قحطی تمام عیار» دچار شده است
  • «منم بچه مسلمان» از شبکه پویا و قرآن
  • آیت‌الله رمضانی: اسلام گنج وجودی انسان را معرفی می‌کند / ویژگی‌های مسلمان واقعی براساس روایات اهل‌بیت(ع)