Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ علی نعمتی رئیس کلانتری 190 وحیدیه در گفتگو با خبرنگار  حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: فردی با مراجعه به کلانتری 190 وحیدیه از شریک خود به جرم خیانت در امانت شکایت کرد. این فرد مدعی شد که زنی که شریک وی است با گرفتن 4 فقره چک چند روزی است که ناپدید شده و در دسترس نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با اعلام مشخصات و شماره پلاک خودرو توسط فرد شاکی، ماموران کلانتری 190 وحیدیه در گشت زنی های شبانه خود موفق به شناسایی خودرو مورد نظر شدند، اما زن متهم و راننده وی در هنگام مواجهه ماموران اقدام به فرار کردند.

سرهنگ نعمتی ادامه داد: در تعقیب و گریز متهمان، ماموران اقدام به شلیک تیر هوایی کردند و پس از شلیک تیر هوایی دوم، خودرو مورد نظر پس از عبور از چراغ قرمز با یک دستگاه خودرو سواری 405 تصادف کرده و رننده در محل سانحه بازداشت شد، اما زن متهمه بلافاصله از موقعیت به وجود آمده استفاده کرده و از محل متواری شد. ماموران در بازرسی از خودرو متهمان موفق به کشف مقداری مواد مخدر هروئین و شیشه شدند.

رئیس کلانتری 190 وحیدیه در ادامه افزود: مشخصات متهمه به تمامی کلانتری های همجوار کلانتری 190 وحیدیه ارسال شد و پس از گذشت یک ساعت از تصادف، این زن در محله سید خندان توسط ماموران کلانتری 120 سید خندان شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ نعمتی گفت: فرد شاکی پس از حضور در کلانتری و تحویل برگه های چک خود که در داشبورد خودروی زن متهمه پیدا شده بود، از شکایتش منصرف شد و اعلام کرده که دلیل شکایت وی از شریکش فقط به خاطر خیانت در امانت بوده است.

رئیس کلانتری 190 وحیدیه اظهار داشت: راننده خودروی 405 خسارت دیده در تصادف با متهمان، با اعلام شکایت خود مبنی بر اینکه خودرویش توسط متهم آسیب دیده است، شاکی جدید این پرونده شد. ضمن اینکه پرونده زن متهمه و راننده اش به جرم حمل مواد مخدر نیز تحویل پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

رئیس کلانتری 190 وحیدیه در پایان گفت: پیش از این دستور توقیف خودرو متهمان به جرم سرقت به عنف توسط دادیار شعبه یکم کرج نیز صادر شده بود و این خودرو تحت تعقیب پلیس بوده است. پرونده این دو متهم پس از بازجویی ها و تحقیقات تکمیلی  به مقامات قضایی تحویل داده خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مواد مخدر تصادف رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۷۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگيري ماموران قلابی در تهران

  به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ علی قاسم‌پور گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت به شیوه‌ی غصب عنوان پلیس، دستگیری این سارقان در دستور کار تیم عملیاتی کلانتری ۱۲۸ تهران نو قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی جویی انتظامی مشخصات ظاهری متهمان و محل عبور و مرور آن‌ها را شناسایی کردند افزود: شیوه‌ی این سارقان به این صورت بود که با معرفی خود به عنوان پلیس از مال باختگان اقدام به اخاذی و سرقت می‌کردند؛ لذا تصویری از متهمان ترسیم و در اختیار تمامی تیم‌های گشت انتظامی کلانتری قرار گفت.

این مقام انتظامی به گشت زنی‌های هدفمند اشاره کرد و گفت: در نهایت با تلاش ماموران کلانتری روز گذشته این ۲ مامور قلابی در زمانی که قصد اخاذی از سه نفر از اتباع کشور همسایه را داشتند، شناسایی که بلافاصله نسبت به دستگیری آن‌ها اقدام شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: در بررسی اولیه از متهمان یک دستگاه بی سیم و دستبند و حکم ماموریت جعلی و مبلغ ۴۰ میلیون ریال وجه نقد که به تازگی اخاذی کرده بودند کشف و در تحقیقات اولیه به جرم خود و اخاذی از شهروندان با عنوان پلیس اعتراف کردند.

وی گفت: تا کنون ۴ تن از مال باختگان شناسایی و در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و متهمان در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.

سرهنگ قاسم‌پور در پایان به شهروندان توصیه کرد: مراقب افراد سود جو باشند و حتما در موارد مشابه، کارت شناسایی و حکم ماموریت پلیس را مشاهده کنید و در صورت مواجهه با چنین مواردی سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • یک تن و ۲۱۲ کیلوگرم مواد افیونی در سیستان و بلوچستان کشف شد
  • کشف ۱۰۰ کیلو تریاک و دستگیری دو قاچاقچی در نایین
  • کشف بیش از یک کیلو گرم مواد مخدر بلعی از سه قاچاقچی در بردسکن
  • دستگيري ماموران قلابی در تهران
  • کشف یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان
  • کشف بیش از یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد افیونی درسیستان و بلوچستان
  • دستگیری عامل تیراندازی در گرمسار