Web Analytics Made Easy - Statcounter

بندرماهشهر-ایرنا- رئیس شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی بندر ماهشهر گفت: کلیه پروازهای شرکت هواپیمایی زاگرس به دلیل افزایش نرخ بلیت روز یکشنبه لغو شد.

عبدالرضا غلامی شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه تنها پروازهای شرکت هواپیمایی زاگرس فرودگاه بندرماهشهر به دلیل افزایش نرخ بلیت از سوی این شرکت لغو شد افزود:لغو پروازهای شرکت هواپیمایی زاگرس تا عصر روز دوشنبه ادامه دارد اما پرواز سایر شرکت های هواپیمایی در این فرودگاه برقرار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مدیریت شرکت هواپیمایی زاگرس به دلیل نوسان نرخ ارز درخواست افزایش 110 درصدی قیمت بلیت پروازهای این شرکت را داشت که به خاطر نداشتن صرفه اقتصادی و در نظر گرفتن رفاه مردم، این درخواست پذیرفته نشد لذا این شرکت پروازهای نوبت صبح را لغو کرد.
رئیس شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی بندر ماهشهر در ادامه عنوان کرد: صبح دوشنبه نیز پروازهای زاگرس در فرودگاه بندرماهشهر تا بررسی کامل موضوع همچنان انجام نمی شود اما طبق توافق انجام شده پروازهای این شرکت از عصر دوشنبه دوباره از سر گرفته می شود.
به گزارش ایرنا، فرودگاه بندرماهشهر در سال 1349 توسط شرکت ملی صنایع پتروشیمی تاسیس شد و در حال حاضر سه شرکت هواپیمایی قشم ایر، نفت و زاگرس عمدتا برای خدمات دهی به کارکنان صنایع پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی هر هفته بیش از 40 پرواز رفت و برگشتی دارند.
9858/6068

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد حمل و نقل افزايش نرخ بليت ماهشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۷۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پول بلیط مسافران پروازهای باطل شده استرداد می‌شود

سازمان هواپیمایی اعلام کرد: با توجه به شرایط غیر مترقبه حاکم بر پرواز‌های کشور و بسته شدن تعدادی از فرودگاه‌های داخلی و بین المللی بخشنامه‌ای به شرح زیر به شرکت‌های هواپیمایی ابلاغ شد:

وجه بلیت مسافرانی که پرواز آنها به دلیل شرایط غیر مترقبه کنونی باطل اعلام شده و مسافر قصد انصراف از انجام پرواز را دارد باید بدون کسر جریمه استرداد شود.

بلیت مسافرانی که پرواز آنها به دلیل شرایط غیر مترقبه کنونی باطل اعلام شده، اما مسافر از انجام پرواز انصراف نداده و قصد انجام مسافرت در کوتاه‌ترین زمان ممکن را دارد باید با توجه به ظرفیت خالی صندلی پرواز و اولویت بندی مسافر (سالخورده/ نوزاد/ توانخواه/ مادر باردار و ...) بدون دریافت هزینه اضافه در همان کابین بلیت خریداری شده رزرو و صادر شود.

بدیهی است این سازمان جهت انتقال هرچه سریع‌تر این مسافران در مسیر‌های داخلی و خارجی نسبت به صدور مجوز‌های پروازی فوق العاده اقدام خواهد کرد.

وجه بلیت مسافران که زمان انجام پرواز آنها تا پایان روز جمعه مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ است و مسافر به هر دلیلی قصد انصراف از انجام پرواز را دارد باید مطابق شرایط involuntary (غیرارادی) بدون کسر جریمه استرداد شود.

تمامی شرکت‌های هواپیمایی باید شرایط فوق الذکر را به طریق موثر به اطلاع نمایندگی فروش بلیت خود و مسافران رسانده و در صورت مشاهده تخلف از مفاد این بخشنامه با متخلفان برخورد مقتضی صورت پذیرد.

منبع: تسنیم

tags # اخبار اجتماعی سایر اخبار چرا مو‌های بدن زنان کمتر از مردان است؛ آیا زنان مردان پشمالو را بیشتر می‌پسندند؟ مغز آلبرت انیشتین از مغز یک نئاندرتال کوچک‌تر بود! آیا انسان‌های اولیه عاشق می‌شدند؟ آنها چگونه همسر خود را انتخاب می‌کردند؟ قدیمی‌ترین راز تاریخ فاش شد؛ اول مرغ بود یا تخم‌مرغ؟!

دیگر خبرها

  • اخطار سازمان هواپیمایی کشوری به تمامی شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی و دفاتر خدمات مسافرت هوایی
  • سازمان هواپیمایی: شرکت‌ها باید به امور مسافران خود رسیدگی کنند
  • موافقت با صدور مجوز پروازهای فوق العاده برای شرکت های هواپیمایی
  • پول بلیط مسافران پروازهای باطل شده استرداد می‌شود
  • بخشنامه سازمان هواپیمایی برای پروازهای باطل‌شده
  • محدودیت پروازهای فرودگاه امام و مهرآباد لغو شد
  • مسافران بخوانند/ مبلغ بلیت‌ پروازهای لغو شده پس داده می‌شود
  • ◄ گرانی بلیت هواپیما و کاهش 30 درصدی عرضه بلیت
  • اطلاعیه ایران‌ایر برای عودت وجه بلیت پروازهای ابطالی
  • مسافران برای بازگشت وجه بلیت به دفاتر هما مراجعه کنند