Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرضا غلامی شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه تنها پروازهای شرکت هواپیمایی زاگرس فرودگاه بندرماهشهر به دلیل افزایش نرخ بلیت از سوی این شرکت لغو شد افزود:لغو پروازهای شرکت هواپیمایی زاگرس تا عصر روز دوشنبه ادامه دارد اما پرواز سایر شرکت های هواپیمایی در این فرودگاه برقرار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مدیریت شرکت هواپیمایی زاگرس به دلیل نوسان نرخ ارز درخواست افزایش 110 درصدی قیمت بلیت پروازهای این شرکت را داشت که به خاطر نداشتن صرفه اقتصادی و در نظر گرفتن رفاه مردم، این درخواست پذیرفته نشد لذا این شرکت پروازهای نوبت صبح را لغو کرد.
رئیس شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی بندر ماهشهر در ادامه عنوان کرد: صبح دوشنبه نیز پروازهای زاگرس در فرودگاه بندرماهشهر تا بررسی کامل موضوع همچنان انجام نمی شود اما طبق توافق انجام شده پروازهای این شرکت از عصر دوشنبه دوباره از سر گرفته می شود.
به گزارش ایرنا، فرودگاه بندرماهشهر در سال 1349 توسط شرکت ملی صنایع پتروشیمی تاسیس شد و در حال حاضر سه شرکت هواپیمایی قشم ایر، نفت و زاگرس عمدتا برای خدمات دهی به کارکنان صنایع پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی هر هفته بیش از 40 پرواز رفت و برگشتی دارند.
9858/6068
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت پتروشیمی قشم نرخ ارز نفت پروازهای رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۷۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

برنامه پروازهای امروز فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اطلاعات پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ به شرح زیر است:

جهت اطلاع از تأخیرها و تغییر برنامه پروازی با تلفن ۱۹۹ از اصفهان و شماره ۳۵۲۷۵۲۰۰ از شهرستان‌ها تماس بگیرید یا به تارنمای فرودگاه به نشانی https://isfahan.airport.ir مراجعه کنید.

کد خبر 748238

دیگر خبرها

  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی
  • انجام تنها ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • انجام تنها ۱۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • فرودگاه کرمانشاه تعطیل نیست
  • هواپیمایی لوفت‌ هانزا لغو پروازهای خود به تهران را تا ۲۰ اردیبهشت تمدید کرد
  • هواپیمایی لوفت‌هانزا لغو پروازهای خود به تهران را تا ۲۰ اردیبهشت تمدید کرد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • ایرتاکسی فرصتی برای رونق مسیرهای کم تقاضا
  • شوخی مردم با موضوع «جت شخصی»/ کمک «ایر تاکسی» به صنعت هوایی