Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - آقاي گل فصل گذشته ليگ برتر گفت: برخي‌ تيم‌ها براي مساوي گرفتن به مصاف ما مي‌آيند اما اين که فوتبال نيست و يک ورزش زشت است.
علي‌ عليپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، در خصوص شرايط تيم پرسپوليس، کم گل زدن‌هاي خودش، به بن‌بست رسيدن افکار برانکو و موارد ديگر صحبت‌هايي کرد که در زير مي‌خوانيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فارس: بعد از دو برد دو تساوي به دست آورديد. شرايط پرسپوليس اين روزها چطور است؟
به هر حال بازي کردن در ليگ هميشه سختي‌هاي خاص خودش را دارد. از طرف ديگر همه مي‌دانند که ما در چه شرايطي وارد ليگ شديم. تا اينجا هم بازي‌هاي سختي انجام داديم و بازي‌هاي سخت‌تري انتظار ما را مي‌کشد. البته فصل قبل هم شرايط به همين شکل بود اما ما مطمئناً روز به روز بهتر مي‌شويم و در بازي‌هاي آينده نتايج خوبي خواهيم گرفت.
فارس: پرسپوليس بعد از مدت‌ها از صدر جدول پايين آمد. فکر مي‌کنيد باز هم بتوانيد به صدر جدول برسيد؟
ببينيد تيم ما متشکل از همان بازيکنان فصل گذشته و مربيان سابق است و تغييري نکرده است. خوشبختانه اتحاد بين بازيکنان و مربيان قرار دارد و با همدلي و رفاقت مي‌توانيم روزهاي سخت‌تر از اين را هم بگذرانيم. ما بايد خوب تمرين کنيم تا موفق شويم.
فارس:‌ به نظر مي‌رسد برخي تيم‌ها با ارائه فوتبال تأخيري قصد مقابله با پرسپوليس را دارد. 
ما با بچه‌هاي تيم در مورد همين مسائل صحبت کرديم. همه تيم‌ها مقابل ما براي دفاع کردن مي‌آيند تا بلکه بتوانند با ارائه اين نوع فوتبال از ما يک مساوي بگيرند. وقتي اين مساوي را از ما مي‌گيرند آنقدر خوشحالي مي‌کنند که انگار شش امتياز گرفته‌اند. اما اين اسمش فوتبال نيست و اين يک ورزش زشت است. متأسفانه در دو بازي اخير حريفان ما فقط دفاع مي‌کردند به طوري که حتي هافبک‌هاي اين تيم‌ها هم در هجده قدم دفاع مي‌کردند و اين مسائل از کيفيت فوتبال کم مي‌کند.
فارس:‌ اين هفته با نفت آبادان بازي داريد. نظرت در خصوص اين بازي چيست؟
همه بازي‌‌ها سخت است اما کادر فني ما براي هر بازي هدف خاصي دارد و مطمئناً تلاش مي‌کنيم با يک اتحاد و همدلي و با ارائه فوتبال خوب دست پر از آبادان برگرديم تا بتوانيم با روحيه مناسبي به مصاف الدحيل قطر برويم.
فارس: صحبت از الدحيل شد. حتماً مي‌داني که اين تيم تا اينجاي ليگ قهرمانان آسيا همه رقبايش را شکست داده است.
همه مي‌دانيم که چه بازي سختي پيش‌روي ما است هرچند که اين تيم همان تيم لخويا است که با آن بازي کرده‌ايم. همه بازيکنان مصمم و همدل هستند تا بتوانند با ارائه يک بازي خوب هواداران‌مان را شاد کنيم هرچند که قبل از آن بازي سختي در آبادان داريم.
فارس:‌ پرسپوليس در قطر به جز الدحيل يک رقيب ديگر به نام گرماي هوا دارد. براي مقابله با شرايط آب و هوايي اين کشور چه تدابيري انديشيده شده است؟
خوشبختانه بازيکنان ما آنقدر از نظر فکري قوي هستند که اصلاً به اين چيزها فکر نمي‌کنند. ما فقط به توانايي و کيفيت کادر فني و بازيکنان خودمان اعتماد داريم و مي‌خواهيم درون زمين نتيجه را به سود خودمان رقم بزنيم.
فارس: فصل گذشته آقاي گل ليگ برتر شدي اما تا اينجاي بازي‌ها در چهار بازي فقط يک گل به ثمر رسانده‌اي. دليل کم گل زدنت چيست؟
از نظر من چيزي عوض نشده و من اين مسائل را قبول ندارم. هدف من و ساير بازيکنان فقط موفقيت پرسپوليس است و از همان سال اولي که به اين تيم آمدم گفتم که به اين چيزها فکر نمي‌کنم و تمرکز من فقط روي موفقيت پرسپوليس است. از طرف ديگر به موقعيت هم‌بازي‌هايم احترام مي‌گذارم و وقتي که مي‌بينم آنها در شرايط بهتري هستند به آنها پاس مي‌دهم.

فارس:‌ اما بايد بپذيري که بعد از رسيدن به آقاي گلي فصل گذشته انتظارات از تو بالاتر رفته است. 
بله، قبول دارم انتظارات بالا رفته اما هدف همه ما موفقيت پرسپوليس است و همه کار مي‌کنيم تا به موفقيت برسيم. به همين دليل مي‌توانم بگويم کسي به فکر خودش نيست و براي همه موفقيت پرسپوليس مهم است.
فارس: به هر حال کم گل زدن پرسپوليس در چهار بازي و زدن تنها چهار گل فشارهايي به تيم وارد مي‌کند.
بازيکنان امسال همان بازيکنان سال قبل هستند و با همان کيفيت و قدرت کار را ادامه مي‌دهند. سطح کيفي بازي بازيکنان پرسپوليس بالا است اما در فوتبال پيش مي‌آيد که گاهي تيم‌ها براي دفاع کردن به زمين مي‌آيند و در شش قدم خودشان دفاع مي‌کنند. در کل ما همان تيم فصل قبل هستيم و کيفيت بالايي داريم. اما اين چيزهايي که درباره تيم ما گفته مي‌شود را قبول ندارم.
فارس: صحبت از لژيونر شدن تو در نيم‌فصل به گوش مي‌رسد. شايعه است يا مقصد خود را مشخص کرده‌اي؟
چند وقتي است که من در فضاي مجازي فعاليت کمتري دارم اما يکي از آشنايان به من گفت که خبر لژيونر شدن من منتشر شده اما جالب است که خودم از آن خبر ندارم!‌ در حال حاضر از اين شايعات بي‌خبرم اما برخي‌ها مي‌خواهند با اين حرف‌ها برايم حاشيه بسازند. چطور قرار است لژيونر شوم وقتي خودم از آن بي‌خبرم. برخي‌ها هرگاه که مي‌خواهند برايم حاشيه درست کنند از اين حرف‌ها مي‌زنند. همه تمرکز من روي پرسپوليس است.
فارس:‌ راستي چه شد که تمام عکس‌هايت را از اينستاگرامت پاک کردي؟
خواستم عکس‌هايم را آرشيو کنم اما بعد از اينکه آنها را آرشيو کردم بلد نبودم آنها را برگردانم و به همين دليل همه عکس‌هايم پاک شد!
فارس:‌ آماري مبني بر 91 بازي تو در پرسپوليس با برانکو منتشر شده و به نظر مي‌رسد با ثبات‌ترين بازيکن تيم برانکو هستي.
بله، من هم شنيدم که عنوان شده 91 بازي در پرسپوليس با برانکو بودم اما خودم فکر مي‌کنم خيلي بيشتر است و اين آمار درست نيست. من فقط 135 بازي در ليگ برتر انجام دادم و بازي‌هاي زيادي هم در ليگ قهرمانان آسيا و جام حذفي به ميدان رفتم اما در کل بازي کردن در پرسپوليس افتخار است. به اين آمار و ارقام فکر نمي‌کنم و برايم مهم نيست. اما حتي يک ثانيه بازي کردن در پرسپوليس افتخار است و خوشحالم که آقاي برانکو به من اعتماد دارد و از او تشکر مي‌کنم. از اولين‌باري که براي آقاي برانکو بازي کردم تا همين حالا هميشه سعي کردم در راستاي اهداف تاکتيکي او بازي کنم.
فارس:‌ اين روزها شاهد سنگ‌پراني و حتي چاقوکشي در ورزشگاه‌ها هستيم. نظر تو به عنوان يک فوتباليست در اين خصوص چيست؟
من وقتي در جريان بازي هستم متوجه اين مسائل نمي‌شوم اما بعد از بازي بود که در رسانه‌ها از اتفاقاتي که مي‌گوييد باخبر شدم. از نظر من همه مردم ايران خوب هستند و بايد به آنها احترام گذاشت چرا که مردم با فرهنگي داريم اما برخي‌ها شايد از روي احساسات و هيجانات کاذب دست به کاري بزنند اما در کل هواداران خوبي داريم.
فارس: به دليل دو تساوي اخير منتقدان برانکو مي‌گويند او به بن‌بست تاکتيکي رسيده است. تو که با برانکو کار مي‌کني اين موضوع را رد مي‌کني؟
اصلاً اين موضوع را قبول ندارم. چراکه برانکو در چهار سالي که در پرسپوليس بوده هميشه نتيجه گرفته است اما جالب است که برخي‌ها الان صحبت از سيستم تکراري يا به بن‌بست رسيدن برانکو مي‌کنند اما من اين موضوع را قوياً رد مي‌کنم چرا که ما همراه با برانکو در اين سال‌ها بهترين نتايج را گرفتيم. بايد قبول کرد که پرسپوليس تيم بزرگي است و حاشيه‌هاي بزرگي هم دارد. از طرف ديگر هواداران از اين تيم فقط برد مي‌خواهند اما در دو بازي اخير ما مساوي کرديم. من به کار کردن با برانکو افتخار مي‌کنم.
فارس:‌ و صحبت پاياني.
اميدوارم از بازي با نفت آبادان که مهم‌‌ترين بازي هفته‌هاي اخير است دست پر بيرون بيايم و در قطر هم با يک نتيجه مناسب دل هواداران‌مان را شاد کنيم.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۷۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی: رئال مادرید دو بار بهترین تیم دنیا را حذف کرده و این شانسی نیست

سرمربی بارسلونا اعتقادی به شانس ندارد و باور دارد که هر تیمی که پیروز می شود، با شایستگی کارش را انجام داده است. 

طرفداری | در جریان حساس ترین دیدار هفته سی و دوم لالیگا، ال کلاسیکوی برگشت در استادیوم سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد. ژاوی، سرمربی بارسلونا در مصاحبه پیش از این بازی در مورد وضعیت تیمش قبل از به میدان رفتن مقابل رئال مادرید، صحبت کرد. مهم ترین بخش های کنفرانس مطبوعاتی سرمربی بارسلونا را در ادامه می خوانید. 

فرصت بازگشت پیش روی بارسلونا قرار دارد

فردا فرصت بازگشت به لالیگا را داریم. این بازی به مهم‌ترین جدال فصل تبدیل شده است. رئال مادرید با فرم قدرتمندی پیش روی ما قرار دارد، تیمی که با حذف منچسترسیتی، بهترین تیم دنیا، روحیه مضاعفی گرفته است. آنها دیگر در حال و هوای آن بازی نیستند و حالا با حریفی بسیار جدی و متمرکز روبرو هستیم. امروز تمرین خوبی داشتیم، اما دیروز به خاطر خستگی ناشی از لیگ قهرمانان کمی خسته بودیم. با این حال، تیم با تمام اشتیاق برای قهرمانی لیگ می‌جنگد.

 آنها مجبور بودند مقابل رئال مادرید دفاع کنند

رئال مادرید مجبور بود مقابل سیتی، بهترین تیم حال حاضر دنیا، از خودش دفاع کند. آنها مجبور به دفاع کردن بودند و خیلی هم خوب دفاع کردند. آنها در شرایطی قرار داشتند که مجبور بودند بازی را کنترل کنند و این کار را هم خیلی خوب انجام دادند. در مجموع راجع به یک تیم باکیفیت صحبت می کنیم که حمله کردن و انتقال رو به جلو را بلد است. رئال مادرید در دقایق ابتدایی هر نیمه، به حریفش فشار می آورد. آنها قرار است در خانه مقابل چشم تماشاگران خودشان بازی کنند. باید خیلی شجاع باشیم. این بهترین موقعیت برای نشان دادن شخصیت خودمان است. به خوبی خودمان را آماده کرده ایم. فکر می‌کنم می توانیم با ارائه یک بازی خوب، پیروز از زمین خارج شویم. 

 کار رئال مادرید شانسی نبود

آنها (رئال مادرید) بارها قهرمان شده اند چون خیلی خوب هستند. من زیاد به شانس اعتقاد ندارم؛ به کار تیمی اعتقاد دارم. رئال مادرید طی سه سال گذشته، دو بار بهترین تیم دنیا را حذف کرده و این اتفاقی نیست. این بازی، مهم‌ترین بازی فصل برای ما محسوب می‌شود. برای اینکه فشار را به حریف (رئال مادرید) منتقل کنیم، باید حتماً پیروز شویم. در صورت پیروزی در این بازی، فاصله ما با صدر جدول به 5 امتیاز کاهش پیدا خواهد کرد. رئال مادرید فقط یک بازی از 31 بازی خودش را واگذار کرده و آمار ما هم بد نیست. این بازی را به چشم یک فرصت می بینیم. 

 10 نفره هم می توانستیم دفاع کنیم

جدال با پاری سن ژرمن؟ تنش زیادی وجود دارد چون بی عدالتی را به چشم دیدیم. ما اشتباهات را کم نکردیم و این به ضرر ما تمام شد. موقعیت خوبی داشتیم و خودمان آن را از دست دادیم. این فصل چند بار دیگر هم 10 نفره بازی کردیم، مثل بازی مقابل اتلتیکو و آلاوز که در مجموع عالی دفاع کردیم. اما مقابل پاری سن ژرمن اصلا خوب نبودیم. کسی را متهم نمی‌کنیم، این اشتباهات ماست. مطمئنم از این موضوع درس می‌گیریم.

مشکل آرائوخو و گوندوعان

هیچ مشکلی بین گوندوعان و آرائوخو وجود ندارد. همه چیز رو به راه است. زمانی که شما نیت بد ندارید، همیشه در پایان همدیگر را خیلی خوب درک می کنید. 

از دست ندهید ????????????????????????

پیولی از سرمربیگری میلان اخراج می‌شود پدیده نوجوان بارسا پیش‌بینی کرد: با این نتیجه رئال مادرید را می‌بریم! یک نظر قابل تامل؛ آرسنال در حال تبدیل شدن به تاتنهام است! قائدی از همسرش طلاق گرفت؛ ملک و املاک به نام ستاره ایرانی نبود

دیگر خبرها

  • لژیونر استقلالی در لیست خرید اوسمار ویرا
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳ اردیبهشت
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن | اوسمار یکی را نمی خواهد
  • دفاع شمسایی از بازی تیم مقابل بحرین!
  • لک: بازی با بحرین در شأن فوتسال ایران نبود
  • علی علیپور جایگاهش را پس گرفت
  • ترکیب تیم ملی فوتسال در بازی دوم جام ملت‌ها
  • ژاوی: رئال مادرید دو بار بهترین تیم دنیا را حذف کرده و این شانسی نیست