Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@04:43:00 GMT

آرزوهای بر باد رفته

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۲۷۹۰۴

آرزوهای بر باد رفته

قسمت هفدهم/ زن جوان جواب داد: چی بگم آقای مروت. پیری هست و چند درد و بیماری. یک روز از واریس پاهایش می‌ناله، روز دیگه از بیماری قندش. محمد بلوری روزنامه نگار پیشکسوت

ایران آنلاین /صراف با لبخندی گفت: خب تیمسار هفتاد سال دارند اما ماشاء‌الله باز خوب موندن.

زن جوان لب ورچید و گفت: - بعله... یک شوهر پیر از کار افتاده برای آدم دل و دماغی نمی‌ذاره.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
می‌خواست بگوید: یک شوهر پیر و از توان افتاده اما ثروتمند برای زن جوانی مثل من بد نیست، ولی گفت: شما که غریبه نیستید آقای مروت، من تو این سن و سال که احتیاج به گشت و‌گذار دارم، مجبورم جوانی‌ام را پای یک شوهر فرتوت و مریض تلف کنم. و مرد صراف هم در دل گفت: - زن جوانی مثل تو، به خاطر ثروت تیمسار به عقدش درآمدی، این‌طوری که تا به حال بد نگذشته خانم. هر 6 ماه سفر اروپا و گشت‌و‌گذار در شانزه‌لیزه پاریس و شب‌های تهران هم در عیش و عشرت با دوستان و نشستن پای میز قمار و... زن پرسید: آقای مهندس چرا نیستن؟ با هم قرار داشتیم؟ رشته افکار مرد صراف برید و با دستپاچگی جواب داد: - چرا... چرا... همین چند دقیقه پیش رفتند و گفتند خانم مهسا که آمدند بنشینند تا بگردم. اگر مایل باشید برای صرفه‌جویی در وقت، پول‌ها را مرحمت کنین تا شمارش بشه. و زن ساک پول‌ها را به دست صراف داد و گفت: - آقای مروت، به هزار زحمت دو سه روز پیش این پول‌ها را از یک بانک گرفتم. تازه رئیس‌اش با تیمسار آشناست. هرچی تو گاوصندوقش پول بوده به من داده و بقیه مشتری‌ها را جواب کرده. تو این شلوغی‌ها به هر بانکی که میری چند هزار تومن پول بگیری میگن معذرت! پول نداریم. مرد صراف دسته‌های پول را یک به یک به نیش ماشین شمارش اسکناس سپرد و پرسید: - به امید خدا عازم کدوم کشور هستید مهسا خانم؟ زن گفت: داریم میریم امریکا، کالیفرنیا. اونجا دوست و آشنا زیاد داریم. - با تیمسار سفر می‌کنید؟ - البته جناب مروت. تنهایی که نمیشه. - عجب! پس با آقای مهندس همسفرید؟ در این هنگام جوان شیک پوش نفس زنان وارد صرافی شد و مهسا در حالی که در چشمانش برق شادی می‌درخشید گفت: - اوه... مهندس من اینجا نیم ساعت منتظرت بودم. جوانی که مهسا مهندس خطابش می‌کرد عذرخواهانه جواب داد: می‌بخشید مهسا خانم کار مهمی پیش آمد رفتم به دیدن یکی از دوستان. مهسا گفت: مهم نیست. فقط خواستم پول‌ها را تحویل‌تان بدم تا به حساب‌تان واریز کنید.از خیابانی دور شاید در خیابان مقابل دانشگاه تهران غریو فریاد تظاهرات‌کنند‌ه‌ها می‌آمد و گاه صدای رگبار گلوله نظامیان این فریادهای خشمگین را به اوج می‌رساند.   ادامه روز شنبه  

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۷۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی ظهر چهارشنبه در نشست شورای جوانی و جمعیت استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن اشاره به پیش نیازهای جوانی جمعیت و همچنین ازدواج جوانان، تاکید کرد: تحقق جوانی جمعیت پشتوانه‌های قانونی است که نمایندگان مجلس باید به آن دقت داشته باشند.

وی با بیان اینکه در کنار این موضوع نیازمند فرهنگ‌سازی در بین جوانان هستیم، افزود: دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی و آموزش عالی و … می‌بایست در این زمینه برنامه‌های عملیاتی ویژه ای را در دستور کار قرار دهند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه تحقق جوانی جمعیت و اهمیت ازدواج نیازمند تبیین است، تاکید کرد: تبیین اهمیت جایگاه ازدواج و فرزندآوری به ویژه برای نسل جوان اهمیت بسزایی دارد.

مطیعی با اشاره به وضعیت موجود در جامعه بیان کرد: غفلت در نگاه برخی جوانان نسبت به اصل خانواده مشهود است در حالی که می‌توان با تبیین اهمیت و اساس خانواده برای نسل جوان، این تفکر را تغییر داد.

وی افزود: تبیین اساس و اهمیت خانواده در ترغیب به ازدواج و فرزندآوری بسیار تأثیر دارد لذا انتظار می‌رود که مسئولان فرهنگی در این زمینه بیشتر فعالیت داشته باشند.

کد خبر 6087843

دیگر خبرها

  • ۳۵ درصد از قانون جوانی جمعیت اجرا شده
  • آدمکشی در هیجان جوانی!
  • اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود
  • استان سمنان ۵ هزار واجد شرایط واگذاری زمین طرح جوانی جمعیت دارد
  • هنر می‌تواند تقویت کننده روحیه جوانی جمعیت باشد
  • جزییات جدید از پرونده مهسا امینی
  • نظارت ستاد ملی جمعیت بر دستگاه‌ها در قانون جوانی جمعیت
  • حضور کانون‌های مساجد در رویداد ملی جوانی جمعیت
  • خانواده حساس‌ترین قطب یک جامعه است
  • پیام تبریک معاون وزیر ورزش به دختران المپیکی