Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-04@21:27:56 GMT

شعله‌ور شدن ناگهانی پراید حین حرکت در خیابان +عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۲۸۲۰۲

شعله‌ور شدن ناگهانی پراید حین حرکت در خیابان +عکس

تسنیم نوشت: ساعت ۱۳:۳۳ امروز در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر بروز آتش‌سوزی یک دستگاه خودروی سواری، ستاد فرماندهی این سازمان بی‌درنگ آتش‌نشانان ایستگاه ۳۳ را به محله مهرآباد، بیست متری پادگان، تقاطع زرند اعزام کرد.

محسن اله‌یار؛ فرمانده آتش‌نشانان اعزامی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: زمان رسیدن آتش‌نشانان به محل حادثه، شعله‌های آتش، یک خودروی سواری پراید را به طور کامل در برگرفته و آتش فراوان همراه با دود سیاهی از آن به آسمان بلند می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آتش‌نشانان بلافاصله دست به کار شده و با دو رشته لوله آبدهی فشارقوی از دو سمت به مهار شعله‌های آتش پرداختند و در کمترین زمان ممکن شعله‌های سرکش آتش این خودرو را خاموش کردند.

 

بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ در این حادثه به هیچ یک از سرنشینان خودرو آسیب جانی نرسید و آتش‌نشانان در پایان عملیات خود، این وسیله‌نقلیه را برای انجام اقدامات قانونی تحویل عوامل انتظامی دادند همچنین علت وقوع این حادثه از سوی کارشناسان آتش‌نشانی درحال بررسی است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۸۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفت مصدوم و کشته بر اثر برخورد سواری تارا و پراید در بویین میاندشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس پلیس راه استان اصفهان گفت: ظهر امروز بر اثر برخورد یک دستگاه سواری تارا و پراید در محور بویین میاندشت -الیگودرز، پل نوغان سه نفر مصدوم و چهار نفر باختند.
سرهنگ علی مولوی افزود: کارشناسان پلیس عدم رعایت حق تقدم سواری پراید را علت این حادثه اعلام کردند.

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو پراید در محور ارومیه تبریز ۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • هفت مصدوم و کشته بر اثر برخورد سواری تارا و پراید در بویین میاندشت
  • برخورد تارا و پراید در محور بویین میاندشت / ۴ کشته و ۳ مصدوم
  • برخورد تارا و پراید در محور بویین میاندشت ۴ کشته و ۳ مصدوم داشت
  • ۷ نفر بر اثر واژگونی خودروی سواری در محور نیشابور- کاشمر مصدوم شدند
  • تصادف خودروهای سواری پراید و تارا با ۵ مصدوم و ۲ فوتی
  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • رهاسازی چند خودروی گرفتار در گل و لای بزرگراه شهید خرازی تهران
  • یک کشته و سه مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در تکاب
  • مهار حریق خودرو در بلوار یاسر شهرکرد