Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-24@12:52:59 GMT

گل چهارم؛ تقدیم به پسری که زود به دنیا آمد!+عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۲۸۳۹۹

گل چهارم؛ تقدیم به پسری که زود به دنیا آمد!+عکس

به گزارش "ورزش سه"، در اواسط فصل قبل به یکباره شاهد غیبت عجیب داوید سیلوا، ستاره باتجربه منچسترسیتی در تمرینات و بالطبع بازی های سیتیزن ها در حساس ترین مقطع فصل بودیم و شایعات زیادی حتی در مورد احتمال مبتلا شدن سیلوا به بیماری سرطان نیز در این رابطه منتشر شد.

 

اما بعدها مشخص شد که فرزند داوید سیلوا زودتر از موعد مقرر متولد شده و همین موضوع باعث بروز مشکلاتی برای او و خانواده اش در اسپانیا گردیده و ستاره سیتی نیز برای کمک به خانواده اش راهی خانه شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما طبق گفته داوید سیلوا، این مشکلات طی مرور زمان حل گردیده و امروز ستاره اسپانیایی پیش از آغاز بازی برابر هادرسفیلد فرزند خود را به استادیوم نیز آورده بود.

 

در اوایل نیمه دوم، داوید سیلوا از روی یک ضربه ایستگاهی موفق به گلزنی شده و بوسه ای به نام فرزندش که روی دست هایش حک شده بود زد تا اینگونه حضور او در استادیوم را جشن بگیرد.

 

 

 

 

 

 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۸۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور

تیم فوتبال استقلال تهران که با ۵۳ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در مصافی حساس و خارج از خانه در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی تیم فوتبال تراکتور قرار گیرد.

با توجه به رقابت استقلال و پرسپولیس در صدر جدول و کسب عنوان قهرمانی، کسب ۳ امتیاز این بازی برای جواد نکونام بسیار حائز اهمیت است. «رافائل سیلوا» که به دلیل مصدومیت در دیدار با شمس آذر قزوین نتوانست آبی‌ها را همراهی کند، کماکان دور از تمرینات است و در بازی با تراکتور هم غایب بزرگ آبی‌ها در خط دفاع به شمار می‌رود.

«سیلوا» در نیم فصل دوم به جمع استقلالی‌ها اضافه شد و توانست عملکرد خوبی را در تمرینات از خود نشان دهد و خیلی زود به ترکیب اصلی راه یافت، اما در هفته‌های پایانی لیگ برتر با مصدومیت بد موقعی مواجه شد. با توجه به حضور محمدحسین مرادمند و آرمین سهرابیان استقلال در بازی با تراکتور مشکلی در خط دفاعی نخواهد داشت.

علاوه بر سیلوا، سید حسین حسینی کاپیتان و دروازه‌بان شماره یک استقلال نیز به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمش در این بازی مهم نیست.

دیگر خبرها

  • توافق با فلومیننزه: ستاره چلسی در راه برزیل
  • کجایی آقای تنومند؟ | غیبت تاثیرگذار ستاره استقلال
  • ۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور
  • «سیلوا» بازی با تراکتور را هم از دست داد
  • تلاش ستاره سیتی برای حضور در بارسا: کاهش دستمزد!
  • «سیلوا» غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • بودجه نظامی ایران در سال ۲۰۲۳؛ چهارم در خاورمیانه و بیست و ششم در دنیا /
  • خشم اتلتیکو از حرف‌های عجیب ستاره آرژانتینی
  • بودجه نظامی ایران در سال ۲۰۲۳؛ چهارم در خاورمیانه و بیست و ششم در دنیا
  • دست خالی نکونام در خط دفاعی