Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-28@23:03:08 GMT

پیروزی پرگل منچسترسیتی با هت تریک آگوئرو

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۲۸۴۰۴

پیروزی پرگل منچسترسیتی با هت تریک آگوئرو

به گزارش "ورزش سه"، سیتی که در هفته اول توانسته بود آرسنال را در امیریتس با دو گل مغلوب کند، امروز در ورزشگاه اتحاد میزبانی از هادرسفیلد را بر عهده داشت. تیم تازه صعود کرده که در هفته اول به چلسی با نتیجه 0-3 باخته بود.

 

 

 

 

بازی مطابق انتظار با حملات پردامنه سیتی آغاز شد و در همان دو دقیقه اول، سه بخت مسلم گلزنی برای سیتی از دست رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آگوئرو و ژسوس هر کدام شانس های مناسبی را از دست دادند ضمن اینکه یک اشتباه از مدافع حریف نیز نزدیک بود به یک گل به خودی منجر شود.

سیتی از چپ و راست حمله می کرد اما 25 دقیقه طول کشید تا شاهد اولین گل این تیم باشیم.

 

 

 

 

ادرسون، گلر برزیلی سیتی با دید بالای خود توپی را برای آگوئرو ارسال کرد. او که از کمند آفسایدگیری مدافعان هادرسفیلد گریخته بود، در مصاف تک به تک و با یک ضربه فنی، توپ را به طاق دروازه چسباند تا سیتیزین ها به اولین گل دست یابند.

 

 

 

 

شش دقیقه بعد، نوبت به دومین گل سیتی رسید. مندی از چپ، یکی پس از دیگری بازیکنان هادرسفیلد را جا گذاشت و ژسوس را صاحب توپ کرد. در ادامه، توپ دوباره به خود او رسید و در شلوغی پشت محوطه جریمه این ژسوس بود که از ناهماهنگی مدافعان حریف نهایت استفاده را برد و با یک ضربه پای چپ زمینی، توپ را به قعر دروازه رساند.

 

 

 

 

سیتی دقیقه 35 به سومین گل خود نیز دست یافت. ارسال یک توپ تند و تیز از سمت چپ توسط مندی، با اشتباه گلر هادرسفیلد در مهار توپ همراه شد و آگوئرو زودتر از مدافعان، در ریباند موفق به زدن گل سوم شد.

 

 

 

 

نیمه اول در حال اتمام بود که میهمان فاصله را به دو گل کاهش داد. ارسال توپ از راست با اثرگذاری مهاجم هادرسفیلد همراه شد تا استانکوویچ در دهانه دروازه و با استفاده از غفلت مدافعان سیتی، دروازه را باز کند.

نیمه اول 3-1 به سود سیتی خاتمه یافت.

 

میزبان دو دقیقه پس از شروع نیمه دوم به چهارمین گل دست یافت.

 

 

 

 

داوید سیلوا روی یک ضربه کاشته و به شکلی زیبا توانست گلزنی کند تا بازگشت باشکوهی به میادین داشته باشد.

 

سیتی همچنان با انگیزه و پراشتها برای زدن گل های بعدی حمله می کرد و پس از چندین فرصت خوبی که با بدشانسی از دست داد، دقیقه 78 به گل پنجم خود رسید.

 

 

 

 

زننده این گل هم آگوئرو  بود تا یک هت تریک دیگر به نام او ثبت شود. ارسال توپ از جناح چپ توسط مندی با ضربه تماشایی آگوئرو، به زاویه مخالف نشست و سیتی 5-1 پیش افتاد.

 

سیتی دقیقه 85 هادرسفیلد را شش تایی کرد. لروی سانه که چند دقیقه قبل تر به جای آگوئرو وارد زمین شده بود، در مصاف تک به تک توپ را به سینه گلر هادرسفیلد کوبید و در برگشت، کنگولو، مدافع میهمان به اشتباه توپ را درون دروازه خودی جای داد.

 

در نهایت این بازی با پیروزی 6-1 سیتی خاتمه یافت و تیم پپ موقتا و با تفاضل گل بهتر راهی صدر جدول شد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۸۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی تیم‌های ملی برزیل و اسپانیا در نبردی پرگل

در ادامه بازی‌های دوستانه فوتبال، بامداد امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه سانتیاگو برنابئوی شهر مادرید، تیم‌های ملی اسپانیا و برزیل برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با تساوی ۳-۳ به پایان رسید.

برای اسپانیا در این بازی رودری در دقایق ۱۲ و ۸۷ (هر دو پنالتی) و دنی اولمو در دقیقه ۳۶ و برای برزیل رودریگو در دقیقه ۴۰، اندریک در دقیقه ۵۰ و لوکاس پاکتا در دقیقه ۶+۹۰ (از روی نقطه پنالتی) گلزنی کردند.

این دومین بازی بدون برد متوالی اسپانیایی‌ها در روز‌های فیفای ماه مارس پس از شکست یک بر صفر مقابل کلمبیا بود. برزیلی‌ها، اما بازی قبلی خود برابر انگلیس را با نتیجه یک بر صفر برده بودند.

دیگر خبرها

  • جام آزادگان؛ سال شیرازی‌ها با پیروزی آغاز شد
  • منچسترسیتی در آستانه جذب بازیکنی دیگر از گروه سیتی فوتبال
  • تساوی تیم‌های ملی برزیل و اسپانیا در نبردی پرگل
  • فرانسه 3-2 شیلی: پیروزی پرتلفات
  • برنامه فرار از مجازات: سیتی را بمب هم تکان نمی‌دهد!‏
  • پیروزی و صعود تیم ملی ایران با بازی روی چمن مصنوعی
  • شکسته شدن طلسم عشق آباد با طعم صعود یوزها/ پیروزی خفیف تیم ملی مقابل ترکمنستان
  • صعود زودهنگام فوتبال ایران به دور دوم مقدماتی جام جهانی | زمین عشق آباد علیه پیروزی پرگل
  • پیروزی پرگل کره جنوبی، عراق و استرالیا/ اولین برد برانکو با چین گل اول عراق+ فیلم
  • قلعه‌نویی در عشق آباد هم برد پرگل می‌خواهد