Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-16@16:50:06 GMT

رئال 2-0 ختافه: بازگشت پیروزمندانه لوپتگی به لالیگا

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۲۸۴۳۹

رئال 2-0 ختافه: بازگشت پیروزمندانه لوپتگی به لالیگا

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان خولن لوپتگی که در سوپرکاپ اروپا شکست سختی را مقابل اتلتیکو مادرید متحمل شدند، در دیدار امشب کاملا برتر از حریف بودند و در نهایت توانستند به سه امتیاز این دیدار دست پیدا کنند.

برخلاف آنچه انتظار می رفت ختافه بازی را بهتر آغاز کرد اما رئالی ها خیلی زود ابتکار عمل را در دست گرفتند و می توانستند در دقیقه 4 به گل برتری برسند ولی ضربه تماشایی گرت بیل را سوریا با واکنشی تماشایی به بیرون فرستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برتری رئالی ها ادامه داشت اما این برتری به موقعیت گلزنی ویژه ای منجر نشد. در دقیقه 16، روی ارسال مارسلو، بیل بالاتر از مدافعان ختافه ضربه سر را زد اما توپ بعد از برخورد به تیر دروازه به بیرون رفت.

اما سرانجام قفل دروازه ختافه در دقیقه 20 باز شد. روی ارسال گرت بیل بود که سوریا، دروازه بان ختافه، توپ را با مشت دفع کرد اما توپ دقیقا به جایی رفت که دنی کارواخال حضور داشت و او هم با یک ضربه سر حساب شده، دروازه را باز کرد.

 

 

بعد از این گل بازی متعادل تر شد و بازیکنان ختافه هم تا اندازه ای پیش کشیدند اما باز هم این رئالی ها بودند که در مجموع بر بازی تسلط داشتند. ولی در نهایت در نیمه اول توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و این نیمه با همان یک گل به پایان رسید.

رئال مادرید نیمه دوم را هجومی تر آغاز کرد و این بار خیلی زود به گل رسید. در دقیقه 51 بود که روی حرکت خوب مارکو آسنسیو و ارسال عرضی او به محوطه جریمه ختافه، بیل با یک ضربه پای چپ بی نقص، توانست حساب کار را 2-0 کند.

 

 

بازیکنان ختافه که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشتند، پیش کشیدند و برای دقایقی توپ و میدان را در اختیار داشتند اما این برتری سودی برای آنها نداشت.

در ادامه بار دیگر رئالی ها توانستند بر بازی مسلط شوند و چیزی نمانده بود که بنزما در دقیقه 61 اختلاف را به سه گل افزایش بدهد اما ضربه او به جایی رفت که سوریا حضور داشت.

در دقایق باقی مانده باز هم این رئالی ها بودند که موقعیت بهتری روی دروازه حریف ایجاد کردند اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و رئال با همان دو گل به پیروزی رسید.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۸۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی مایورکا 0-1 رئال مادرید (لالیگا - 2023/24)

یک 3 امتیاز مهم دیگر در مسیر قهرمانی لالیگا؛ لوس‌بلانکوس حالا آماده نبرد مرگ‌وزندگی می‌شود.

دانلود (34.8MB)

دیگر خبرها

  • بدترین پنالتی تاریخ: توپ به خط نمی‌رسید! (عکس)
  • اینتر ۲-۲ کالیاری: دست‌انداز کوچک در راه اسکودتو
  • روز تاریخی: لورکوزن قهرمان بوندس‌لیگا شد
  • ساسولو 3-3 میلان: VAR ستاره دیدار پرهیجان
  • کهکشانی‌ها در مسیر قهرمانی
  • کادیز ۰-۱ بارسا: پیروزی با سوپرگل فلیکس
  • خلاصه بازی مایورکا 0-1 رئال مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • رئالی ها به مراتب سخت تر، اما با برد به سیتی رسیدند
  • تورینو 0-0 یوونتوس: کسل‌کننده‌ترین دربی فصل
  • مایورکا 0-1 رئال: پاسخ خفیف به قدرت‌نمایی سیتی