Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، مراسم معرفی و تجلیل از برگزیدگان جشنواره مالک اشتر در استان یزد برگزار شد.
در این مراسم از مسئول و مدیران گروه جهادی شهید مهدی فتوحی ناحیه مقاومت بسیج اردکان به‌عنوان موفق‌ترین گروه جهادی در سطح سپاه الغدیر استان یزد با اهدا لوح افتخار سازمانی تجلیل شد.
سردار فتح‌الله جمیری در این لوح افتخار خطاب به مسئول و مدیران گروه جهادی شهید مهدی فتوحی اردکان آورده است که؛ در راستای تحقق تدابیر فرمانده معظم کل قوا و بر اساس ارزیابی‌های انجام‌شده مبتنی بر فرآیند اشراف کلی فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد در وضعیت و عملکرد سال 1396 مفتخر به کسب رتبه موفق‌ترین گروه جهادی در سطح سپاه الغدیر استان یزد در جشنواره مالک اشتر گردیده‌اید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده سپاه الغدیر استان یزد افزود: بدیهی است این موفقیت، مرهون تلاش و مجاهدت یکایک شما عزیزان و خدمتگزاران آن رده می‌باشد. این‌جانب بر خود لازم می‌دانم از تلاش‌ها و مجاهدت‌های بی‌وقفه و مخلصانه شما تقدیر و تشکر نمایم و انشا الله این افتخار در سال‌های آتی نیز حفظ گردد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۸۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت گروه جهادی مدافعین حرم استان مازندران در شهرستان قصرقند

 اربابی فرمانده ناحیه بسیج سپاه قصرقند گفت تعداد ۱۰ گروه جهادی در ماه مبارک رمضان در نقاط مختلف شهرستان قصرقند در عرصه‌های مختلف مشغول فعالیت هستند

رییسی بخشدار ساربوک هم گفت بعد از وقوع سیل فعالیت گروه‌های جهادی در این بخش چشمگیر بوده است

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اردوی جهادی رمضانی سپاه در شهرستان راز و جرگلان برقرار است
  • شب های احیا در شبکه جام جم
  • دیدار با جانبازان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در تکاب
  • خدمت رسانی گروه جهادی در روستای کاشیدار آزادشهر
  • ضیافت افطاری گروه جهادی شهید «یعقوب پرناک» در آستانه اشرفیه
  • امید آفرینی برای محرومین جامعه به همت گروه‌های جهادی بسیج
  • فعالیت های جهادی نوروزی در آرادان
  • خدمت رسانی ۵۳۰ گروه جهادی در مناطق محروم گلستان
  • ۱۰ روز مجاهدت در غلامان خراسان شمالی/فرمانده سپاه استان از اردوی جهادی دانشجویی بازدید کرد+فیلم
  • فعالیت گروه جهادی مدافعین حرم استان مازندران در شهرستان قصرقند