Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- باشگاه منچسترسیتی قصد دارد هافبک تیم فوتبال ولورهمپتون را به خدمت بگیرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، باشگاه منچسترسیتی که در سال‌های اخیر پول زیادی را صرف جذب بازیکن نامدار کرده، این بار قصد دارد یک بازیکن جوان را به خدمت بگیرد.

در همین راستا نشریه «سان» انگلیس خبر داد، پپ گواردیولا در نظر دارد در پنجره نقل‌ و انتقالات زمستانی، روبن نوس را به ترکیب تیمش اضافه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منچسترسیتی به دنبال جذب هافبک پرتغالی ولورهمپتون در ازای 60 میلیون پوند است و این هافبک 21 ساله را در انگلیس با آندره‌آ پیرلو مقایسه می‌کنند.

منچسترسیتی به دنبال به خدمت گرفتن یک هافبک بازیساز است و روبن نوس گزینه مدنظر پپ است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر گواردیولا منچسترسیتی ولورهمپتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۸۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتهام جدید به تونالی: در انگلیس هم شرط‌بندی کردی!

به گزارش "ورزش سه"، هافبک ایتالیایی با اعتراف به زیر پا گذاشتن قوانین شرط‌بندی در کشورش، در حال گذراندن یک محرومیت ۱۰ ماهه است که قرار است در ۲۷ آگوست ۲۰۲۴ به پایان برسد.

اما تونالی که در ماه ژوئیه ۲۰۲۳ از میلان نیوکسل پیوست، اکنون ممکن است پس از تحقیقات اتحادیه فوتبال انگلیس با محرومیت بیشتری روبرو شود.

در بیانیه اتحادیه فوتبال آمده است:«ساندرو تونالی به نقض قوانین مربوط به شرط‌بندی در فوتبال انگلیس متهم شده است.»

گفته می‌شود هافبک نیوکسل با شرط‌بندی در مسابقات فوتبال از ۱۲ آگوست تا ۱۲ اکتبر ۲۰۲۳، ۵۰ بار قوانین اتحادیه فوتبال را زیر پا گذاشته است.

این بازیکن ایتالیایی تا ۵ آوریل فرصت دارد به اتهامات پاسخ دهد و پس از آن با تحقیقات جدید، ممکن است او با محرومیت بیشتری مواجه شود و غیبت ۱۰ ماهه‌اش از زمین فوتبال افزایش قابل توجهی داشته باشد.

دیگر خبرها

  • مایکل اوون: قلبم می‌گوید لیورپول قهرمان لیگ برتر خواهد شد اما عقلم می‌گوید منچسترسیتی
  • بودجه 500 میلیون پوندی منچسترسیتی در قوانین جدید لیگ برتر انگلیس
  • بایرن مونیخ به دنبال جذب آمادو اونانا از اورتون
  • اتهام جدید به تونالی: در انگلیس هم شرط‌بندی کردی!
  • شکار جدید گواردیولا: جذاب‌ترین 14ساله دنیا!‏
  • کوین دی بروین به دیدار با آرسنال می‌رسد؛ احتمال غیبت دو ستاره گواردیولا
  • اعلام زمان خداحافظی گواردیولا از سیتی
  • دردسر تکراری گواردیولا؛ جان استونز مصدوم شد / عکس
  • اونای امری هم‌سطح گواردیولا و کلوپ است!
  • خیز بارسلونا برای جذب هالند در تابستان ۲۰۲۵،