Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - روئينگ سوار ايران در ماده سبک‌وزن بازي‌هاي آسيايي در مرحله مقدماتي دوم شد و به شانس مجدد رفت.
به گزارش خبرنگار اعزامي فارس از اندونزي، در ادامه دومين روز از مسابقات قايقراني بازي‌هاي آسيايي، محسن شادي در روئينگ تک نفره مردان و در ماده سبک‌وزن به رقابت پرداخت.
اين ملي‌پوش کشورمان در اين ماده در مرحله مقدماتي با حريفاني از مالزي، ازبکستان، هند، بنگلادش و اندونزي در يک گروه قرار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شادي در اين مرحله با ثبت زمان 7:54.98 در رده دوم قرار گرفت و به مرحله شانس مجدد رفت. در اين ماده قايقران هندي اول شد و مستقيم به فينال A صعود کرد.
محسن شادي در بازي‌هاي آسيايي اينچئون در ماده سنگين وزن رقابت کرد و به مدال طلا دست يافت.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۸۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود خدمتی و چهل‌امیرانی به فینال تفنگ بادی

به گزارش قدس آنلاین، در چهارمین روز از مسابقات جهانی تیراندازی و توزیع سهمیه المپیک ملی‌پوشان تیراندازی ایران در مرحله مقدماتی تپانچه بادی زنان در خط آتش ایستادند. در این ماده ۱۰۲ ورزشکار حضور داشتند.

در پایان مرحله مقدماتی نجمه خدمتی با رکورد ۶۳۳ در رده دوم و شرمینه چهل امیرانی که سهمیه المپیک پاریس در این ماده را دارد با رکورد ۶۳۰.۴ در رده هفتم قرار گرفتند و به فینال راه یافتند. 

فاطمه امینی نیز که پیش از این سهمیه المپیک پاریس در این ماده را کسب کرده‌ با رکورد ۶۱۱.۶ در رده ۹۶ ایستاد. 

البته ایران در این ماده هر دو سهمیه خود را کسب کرده‌ و دیگر در این ماده صاحب سهمیه المپیک نخواهد شد. 

امروز در پنجمین روز از این مسابقات مرحله فینال تفنگ بادی زنان از ساعت ۱۷:۳۰ و فینال تفنگ بادی مردان از ساعت ۱۶ انجام خواهد شد و پوریا نوروزیان، نجمه خدمتی و شرمینه چهل امیرانی رقابت خواهند کرد. همچنین ملی‌پوشان در مرحله سرعت تپانچه ۲۵ متر زنان نیز رقابت خواهند کرد.

مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از ۲۴ تا ۳۱ فروردین با حضور ۴۶۶ ورزشکار از ۷۶ کشور در ریودوژانیرو برزیل برگزار می‌شود. در این مسابقات در هر ماده دو سهمیه توزیع می‌شود. 

ایران در این مسابقات ۱۵ نماینده دارد و نمایندگان ایران در تپانچه بادی مردان و زنان از رسیدن به فینال بازماندند. همچنین تیم‌های میکس بادی تفنگ و تپانچه نیز به فینال نرسیدند. 

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • شوخی با شادی کروس: تو هم احساس داری!
  • برتری سپاهان مقابل ذوب آهن در دربی معوقه اصفهان
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی؛ ایران به دنبال تاریخ سازی
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی/ایران به دنبال تاریخ سازی
  • علی دایی کنار آقای گل سابق پرسپولیس رویت شد! + عکس
  • تنبیه بارسلونا: 6 یک تاریخی را فراموش کنید!
  • شادی جنجالی امباپه مقابل گریه بارسایی‌ها(عکس)
  • قهرمانی کشتی گیر مازندرانی در بازی‌های آسیایی قرقیزستان
  • صعود خدمتی و چهل‌امیرانی به فینال تفنگ بادی