Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در دومین روز از بازی‌های آسیایی جاکارتا، ورزشکاران کشورمان در ۱۵ رشته به میدان می‌روند.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری میزان به اندونزی، در دومین روز از بازی‌های آسیایی جاکارتا، ورزشکاران کشورمان در 15 رشته به میدان می‌روند.

قایقرانی

در ادامه دومین روز از مسابقات قایقرانی بازی‌های آسیایی، محسن شادی در روئینگ تک نفره مردان و در ماده سبک‌وزن به رقابت پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ملی‌پوش کشورمان در این ماده در مرحله مقدماتی با حریفانی از مالزی، ازبکستان، هند، بنگلادش و اندونزی در یک گروه قرار داشت.

شادی در این مرحله با ثبت زمان 7:54.98 در رده دوم قرار گرفت و به مرحله شانس مجدد رفت. در این ماده قایقران هندی اول شد و مستقیم به فینال A صعود کرد.

محسن شادی در بازی‌های آسیایی اینچئون در ماده سنگین وزن رقابت کرد و به مدال طلا دست یافت.

 

تکواندو

3 هوگوپوش کشورمان امروز به مصاف حریفان می‌روند

سالن JCC جاکارتا از امروز میزبان رقابت‌های تکواندو در بخش کیوروگی است. ایران امروز سه نماینده خود را راهی شیاپ‌چانگ می‌کند تا به مصاف رقبای‌شان بروند.

*فرزان عاشورزاده در وزن 58- کیلوگرم، الهه شیدایی در 53- کیلوگرم و ملیکا میرحسینی در 67- کیلوگرم سه تکواندوکار ایران هستند که امروز به میدان مسابقه می‌روند.

*در وزن 53- کیلوگرم بانوان 18 هوگوپوش حضور دارند که الهه شیدایی در این وزن در گام نخست باید با «آراگون» از فیلیپین مصاف دهد. او در صورت صعود، برنده مسابقه بین ازبکستان و قزاقستان را مقابل خود می‌بیند.

*ملیکا میرحسینی که جایگزین کیمیا علیزاده شد و در تورنمنت کره جنوبی تنها طلای تیم را به دست آورد، در اولین رقابت خود باید با «باک تای خیم» ویتنامی مبارزه کند. او در صورت پیروزی، در مرحله یک‌چهارم نهایی باید به مصاف برنده دیدار سوریه و اردن برود. در وزن 67- کیلوگرم بانوان 16 هوگوپوش به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

*در نهایت فرزان عاشورزاده تنها نماینده مردان ایران در روز نخست که در دور اول با قرعه استراحت روبه‌رو شده، در در دوم باید به مصاف برنده کامبوج و تاجیکستان برود. در وزن 58- کیلوگرم مردان 26 هوگوپوش حضور دارند.

هندبال

تیم ملی هندبال بعد از دوم شدن در گروه A راهی جدول اصلی شد و با تیم‌های هنگ کنگ ,کره جنوبی و بحرین هم گروه شد و امروز در نخستین مسابقه دور دوم با بحرین ساعت 12:30 بازی خواهد کرد. بحرین تیم زهردار و خطرناکی است که در انتخابی جام جهانی در قاره آسیا با کسب مقام نایب قهرمانی جواز جهانی را گرفت.

ادامه دارد...

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بازی های آسیایی جاکارتا اندونزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۸۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانس اسکواش بازان ایران برای تصاحب یک طلا و ۳ برنز

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون اسکواش، در روز پایانی مسابقات بین‌المللی اسکواش قطر جونیور نمایندگان ایران در رده‌های سنی مختلف به مصاف رقبای خود می‌روند. در فینال کمتر از ۱۹ سال محمد چنگانیان به مصاف قادر گل از کویت می‌رود، در دیگر بازی امروز و در رده سنی کمتر از ۱۳ سال امیر رضا الوانساز برای کسب مدال برنز رو در روی محمد مأمون‌خان پاکستانی صف‌آرایی می‌کند و باربد چاوشی نیز در رده سنی کمتر از ۱۷ سال باید برای کسب مقام سومی این رقابت‌ها عبدالله علی از کشور کویت را پشت سربگذارد.

در دیگر رقابت امروز و در رده سنی ۱۹ سال، سید مبین سیدان برای کسب عنوان سومی به مصاف عبدالرحمان المغربی از کشور کویت خواهد رفت. مسابقات بین‌المللی قطر جونیور در رده‌های سنی کمتر از ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷و ۱۹ سال پسران از دوم اردیبهشت به میزبانی قطر آغاز شده و امروز با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان می‌دهد. در این مسابقات نمایندگانی از کشورهای جمهوری اسلامی ایران، کویت، چین، اردن، عربستان، پاکستان، مصر، سنگاپور، هند، مالزی، آمریکا، سریلانکا و کشور میزبان در دوحه با هم رقابت می‌کنند.

کد خبر 6088533 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • مهم ترین خبرهای ورزشی فارس
  • شانس اسکواش بازان ایران برای تصاحب یک طلا و ۳ برنز
  • اسکواش قطر جونیور؛‌ شانس ایران برای تصاحب یک طلا و 3 برنز
  • اسکواش قطر جونیور؛‌ شانس کسب ۴ مدال برای نمایندگان ایران
  • رقابت‌های قطر جونیور؛ شانس اسکواش ایران برای کسب ۴ نشان
  • حریف ایران در مرحله نیمه‌نهایی مشخص شد/ شانس مجدد برای افغانستان
  • سرمایه‌گذاری تیم‌های آسیایی خطرناک است/ فوتسال بچه سرراهی نباشد
  • مبارزه ووشوکاران ۳۸ کشور در چین/ رقبای نمایندگان ایران مشخص شدند
  • جام‌جهانی ووشو| نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند
  • نمایندگان ووشو ایران حریفان خود را در جام‌جهانی شناختند