Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ملی‌پوش کشتی آزاد کشورمان گفت: خوشحالم که دست پر به کشورم برمی‌گردم و شرمنده مردم عزیزمان نشدم.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری میزان به اندونزی، رضا اطری آزادکار وزن ۵۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی کشورمان با غلبه بر حریف کره‌ای در دیدار رده‌بندی مسابقات کشتی آزاد بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا - پالمبانگ به عنوان سومی و مدال برنز دست پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ملی‌پوش کشتی آزاد ایران پس از کسب عنوان سومی اظهار داشت: به طور کلی کشتی در اوزان سبک آسیا بسیار دشوار شده است. می‌توانستم به فینال برسم، اما متأسفانه با اشتباه داوری نتوانستم به فینال راه پیدا کنم. با این حال خوشحالم که دست پر به کشورم برمی‌گردم و شرمنده مردم عزیزمان نشدم. باز هم خدا را شکر می‌کنم که مدال گرفتم و ان‌شاءالله در مسابقات جهانی که دو ماه دیگر برگزار می‌شود، جبران خواهم کرد.

وی ادامه داد:حدود شش یا هفت ماه بود که مسابقه جدی در چنین سطحی نداشتم، ولی با راهنمایی‌ها و تدابیر رسول خادم و کادرفنی تیم ملی امیدوارم با بهترین آمادگی از نظر بدنی و فنی در مسابقات جهانی شرکت کنم.

دارنده مدال برنز هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی در پایان خاطرنشان کرد: من در مسابقه نیمه نهایی به هیچ وجه از نظر بدنی کم نیاوردم و بدنم به قول کشتی‌گیر‌ها خالی نکرد. به نظرم در تایم اول کشتی در گرفتن امتیاز از حریفم تأخیر کردم. در تایم دوم کشتی هم با اشتباه داوری مواجه شدم و داور امتیازات مرا نداد. در یک دقیقه پایانی کشتی هم با خونریزی بینی حریفم روبه‌رو شدم و کنترل کشتی در همین لحظات از دستم خارج شد. اگر حریفم به حاشیه نمی‌رفت و به کشتی ادامه می‌داد بدون شک امتیاز می‌گرفتم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بازی های آسیایی ایران کشتی ورزشکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۸۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی

با اعلام سخنگوی فدراسیون کشتی، زمان و مکان برگزاری مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی تغییر کرد.

به گزارش مشرق، قرار بود رقابت‌های کشتی آزاد جام تختی ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ماه در شهر لار برگزار شود که روز گذشته اخباری دال بر انصراف هیات کشتی این شهر از میزبانی این مسابقات منتشر شد.

ابراهیم مهربان سخنگوی فدراسیون کشتی امروز سه‌شنبه در این خصوص توضیح داد: به دلیل برخی مشکلات زیر ساختی برای میزبان این مسابقات، مسئولان کشتی این شهرستان در نهایت به این جمع بندی نهایی رسیدند که نمی‌توانند در این بازه زمانی میزبان این رویداد بین‌المللی باشند.

وی ادامه داد: پس از پیگیری‌هایی که انجام شد، شهر زنجان به عنوان میزبان رقابت‌های کشتی آزاد معرفی و قرار است مسابقات جام تختی سوم و چهارم خرداد ماه در این شهر برگزار شود.

سخنگوی فدراسیون کشتی در خصوص حضور کشورهای خارجی در این جام گفت: پیشتر دعوت‌نامه‌هایی را به چند کشور ارسال کرده‌ایم، اما هنوز به صورت قطعی مشخص نیست که چند آزاد کار خارجی در این مسابقات شرکت کنند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • نوجوان دشتستانی مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات ترکیه را کسب کرد
  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد
  • دعوت از اکبر فلاح به کمیته فنی مسابقات کشتی نونهالان
  • تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی
  • عذرخواهی دومفریز از تئو هرناندز: اشتباه کردم که آن بنر را در دست گرفتم
  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان