Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@13:40:11 GMT

کشف 13 هزار دلار از اخلال‌گران بازار ارز در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۲۹۰۳۴

کشف 13 هزار دلار از اخلال‌گران بازار ارز در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: در راستای برخورد با اخلال گران بازار ارز، 13 هزار دلار از افراد سودجو کشف و سه نفر نیز دستگیر شدند.

به گزارش ایسنا، سردار "منوچهر امان اللهی" اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه در راستای مقابله با اخلال گران بازار ارز  طرحی را اجرا و علاوه بر کشف مقادیری دلار، تعدادی از افراد سودجو را نیز دستگر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این طرح سه نفر از عاملین اصلی توزیع غیرمجاز دلار که باعث اخلال در نظم اقتصادی شده بودند دستگیر و برای تحقیقات بیشتر تحویل پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شدند.

امان اللهی ادامه داد: از این افراد 13 هزار و  100 دلار به ارزش تقریبی یک میلیارد و 310 میلیون ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین از توقیف یک دستگاه خودرو نیز خبر داد و گفت: برخورد با چنین افرادی به صورت جدی در دستور کار ماموران قرار دارد.

وی تصریح کرد: طرح برخورد با مخلان نظام اقتصادی مدتی است که به صورت جدی در سطح استان اجرایی و تاکنون افرادی در این رابطه دستگیر شده اند.

 امان اللهی اظهار داشت: اجرای این طرح تا آرامش بازار توسط ماموران انتظامی با جدیت ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام ارز كرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۹۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت یک شرور مسلح در محله شوش تهران

ماموران پلیس اطلاعات تهران بزرگ یک شرور مسلح را که در حین دستگیری به سمت ماموران حمله‌ور شده بود، دستگیر کردند.

به گزارش مشرق،مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت اعلام کرد که در پی وقوع یک فقره تیراندازی در محدوده محله شوش تهران، شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان در دستورکار ماموران سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ قرار گرفت و آنان با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی یک نفر را در این رابطه شناسایی کردند.

در ادامه و با کسب این اطلاعات هماهنگی با مقام قضائی انجام شد و متهم در جریان یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش در محدوده محله شوش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد. متهم دستگیر شده که جزو افراد شرور است در حین دستگیری از فرمان پلیسی تمرد کرده و به سمت ماموران حمله‌ور شده بود.

برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شد و متهم برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

دیگر خبرها

  • سارقان حوزه رفسنجان، در کرمان دستگیر شدند
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / دلار در منطقه جدید کف‌سازی کرد؟
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در استان قزوین
  • متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد دستگیر شد
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک
  • کشف بیش از ۱۱ کیلوگرم موادمخدر در تبریز
  • بازداشت یک شرور مسلح در محله شوش تهران
  • کشف کالای میلیاردی قاچاق در بروجن
  • باند ۱۱ نفره قاچاق سوخت در مرز ماهیرود دستگیر شدند
  • دستگیری عاملان تخریب خودرو‌های شهروندان در علی‌آبادکتول