Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@20:23:17 GMT

وعده‌هایی که عملی نمی‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۲۹۰۸۶

وعده‌هایی که عملی نمی‌شوند

عملیات اجرایی پروژه سالن دو و میدانی مجموعه ورزشی خرم‌آباد(دهکده المپیک سابق) با 8500 مترمربع زیربنا سال 86 آغاز شد.

‌به گزارش ایسنا‌، برای افتتاح این پروژه وعده‌های بسیاری داده شده که یکی از بارزترین آنها را سال 95 مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان در سفر به خرم‌آباد مطرح و هفته دولت 96 را زمان بهره‌برداری آن اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به دنبال عملی نشدن وعده وزیر، علی‌یاور عزیزپور، مدیرکل ورزش و جوانان لرستان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرده بود: "در دهه فجر پروژه افتتاح خواهد شد." اما این وعده هم محقق نشد و بعد از آن افتتاح تا پایان سال 96 شنیده شد که مطابق پیش‌بینی‌ها عملی نشد و وعده افتتاح در هفته دولت امسال داده شد که آن هم محقق نخواهد شد و حالا وعده جدید از راه رسیده است!

حسن کریمی، مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی در بازدید از این پروژه گفت: سالن دو و میدانی مجموعه ورزشی خرم‌آباد یکی از پروژه‌های بسیار مهم و تأثیرگذار در این رشته است.

وی با بیان اینکه پروژه برای تکمیل روزهای پایانی را پشت سر می‌گذارد، اضافه کرد: این پروژه مقداری مشکلات تأسیساتی دارد که حداکثر تا 40 روز آینده برطرف خواهند شد.

کریمی تصریح کرد: مشکلات اساسی این پروژه انشعابات برق، آب، گاز و محوطه‌سازی است که اگر مسئولان استان کمک کنند و بحث انشعابات برطرف شود این پروژه تا دو ماه آینده تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی اضافه کرد: ما هزینه انشعابات را می‌دهیم ولی انتقال آب و گاز از داخل شهر برای پروژه باید توسط مسئولان استانی انجام شود، انتظار داریم مسئولان استان آب و گاز را تا ورودی پروژه اجرا کنند و ما نیز هزینه شبکه‌های داخلی را تأمین و اجرا می‌کنیم.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام منطقه لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۹۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه فیبر نوری استان قم با حضور رییس جمهور افتتاح می‎شود

دریافت 15 MB کد خبر 6100179

دیگر خبرها

  • پروژه فیبر نوری استان قم با حضور رییس جمهور افتتاح می‎شود
  • لزوم تأمین انشعابات در پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • لزوم سریع تأمین انشعابات در پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • ۲ طرح ورزشی در بخش تبادکان مشهد افتتاح شد
  • ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد در آستانه افتتاح با حضور رئیس‌جمهور
  • رئیسی: وعده مدیریت ورزشی با مدیر ورزشی را عملی کردیم
  • ۲۰ چمن ورزشی ویژه دانش آموزان در زنجان افتتاح شد
  • شهرداری قزوین اقدام عملی برای مناسب‌سازی شهر انجام نداد
  • چهار سالن ورزشی دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • ادعای دلارزدایی و قرارداد دلاری/کشور‌های اسلامی؛ از نشست‌های نمایشی تا اقدامات عملی/عملیات وعده صادق و تحول در تاریخ غرب آسیا