Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@11:51:10 GMT

هشت طرح شرکت گاز سمنان هفته دولت افتتاح می شود

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۲۹۱۷۰

هشت طرح شرکت گاز سمنان هفته دولت افتتاح می شود

علیرضا شریفی نژاد روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 18 طرح در شرکت گاز استان سمنان در دست اجراست که هشت طرح مهم تا هفته دولت تکمیل و افتتاح می شود.
وی خاطرنشان کرد: عملیات اجرای طرح خط تغذیه تقویتی سمنان- شهمیرزاد با لوله گذاری تقریبی 18 هزار متر با 74 میلیارد ریال و نصب ایستگاه و اجرای شبکه توزیع برای روستای فولادمحله در مهدیشهر با 71 میلیارد ریال از مهمترین طرح های قابل افتتاح در هفته دولت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان با اشاره به طرح گازرسانی و ایجاد ایستگاه تقلیل و شبکه در روستای غزازان شاهرود با 55 میلیارد ریال، افزود: احداث ایستگاهی به ظرفیت 80 هزار مترمکعب در ساعت برای روستای مومن آباد سرخه با 26 میلیارد ریال، دیگر طرح افتتاحی در هفته دولت است.
وی خاطرنشان کرد: گازرسانی به خوشه های صنعت و کشاورزی غرب سمنان با لوله گذاری 18 هزار و 400 متر برای گازدارکردن چهار واحد صنعتی و مرغداری سمنان و 6 واحد در سرخه با 14 میلیارد ریال هفته دولت افتتاح می شود.
شریفی نژاد اضافه کرد: طرح گازرسانی به خوشه های صنعت و کشاورزی شرق استان سمنان نیز با 38 هزار متر لوله گذاری برای گازدارکردن 22 واحد صنعتی و مرغداری شاهرود و 11 واحد دامغان با 20 میلیارد ریال در هفته دولت بهره برداری می شود.
وی افزود: طرح توسعه شبکه منطقه خلخالیه در شهرستان آرادان نیز با لوله گذاری سه هزار متر برای گازدارکردن 2 واحد مرغداری این شهرستان با یک میلیارد و 622 میلیون ریال در هفته دولت تکمیل می شود.
شریفی نژاد بیان کرد: طرح گازرسانی به روستای منصورکوه دامغان با 660 متر خط تغذیه و چهار میلیارد و 500 میلیون ریال در هفته دولت قابل بهره برداری است.
وی یادآور شد: در دولت تدبیر و امید از سال 1392 تاکنون، 848 کیلومتر شبکه گذاری، اضافه شدن 17 هزار و 613 انشعاب جدید و 52 هزار و 938 مشترک جدید، از دستاوردهای شرکت گاز استان سمنان بوده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان با اشاره به خدمات دولت تدبیر و امید در استان با گازرسانی به 73 روستا و یک شهر جدید با 669 میلیارد ریال هزینه، تاکید کرد: با خدمات این دولت 6 محور و شهرک صنعتی استان سمنان با 160 میلیارد ریال و 912 واحد صنعتی و کشاورزی گازرسانی شدند.
در استان سمنان 100 درصد خانوارهای شهری و 84 درصد خانوارهای روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.
در فصول گرم سال 70 درصد گاز استان سمنان در بخش های صنعت و نیروگاهی صرف تولید می شود.
6103
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت استان سمنان تغذیه صنعت کشاورزی گاز رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۹۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، داریوش بارانی بیرانوند گفت: با توجه به مصوبه شورای اسلامی خرم آباد، کرایه مسیر‌های درون شهری با افزایش حدود ۴۰ درصدی تک مسیره از ۳۰ هزار ریال به ۴۰ هزار ریال، ۲ مسیره از ۵۰ هزار ریال به ۷۰ هزار ریال و سه مسیره از ۷۰ هزار ریال به ۱۰ هزار ریال به فرمانداری شهرستان ابلاغ شده است که در مناطق مختلف شهر اطلاع رسانی عمومی شد.

شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف و افزایش خودسرانه کرایه تاکسی، شماره پلاک و یا کد خودروی مورد نظر را از طریق شماره تلفن ۳۳۳۱۸۰۳۴ به واحد رسیدگی شکایات و یا واحد‌های گشتی مستقر در میدان امام حسین، میدان ۲۲ بهمن، میدان شهدا و چهارراه بانک اعلام کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • ارزش معاملات بورس انرژی از ۱۲۱ میلیارد تومان عبور کرد
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • نخستین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی در شهر جدید سهند افتتاح شد
  • تعطیلی پنجشنبه یا شنبه در صحن مجلس پیگیری می‌شود
  • پروژه‌های فعال نهضت ملی مسکن از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • ۵۰۰۰میلیارد ریال نقدینگی به بورس انرژی تزریق شد
  • اعلام نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم آباد