Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- امیر نصیرزاده قبل از مسئولیت فرماندهی نیروی هوایی ارتش، «جانشین فرمانده نهاجا»، «معاون هماهنگ‌کننده نهاجا»، «مدیر جنگال معاونت عملیات نهاجا» و همچنین «معاون اطلاعات نهاجا» نیز بوده است. به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، امیر سرتیپ خلبان «عزیز» نصیرزاده روز گذشته طی حکمی از سوی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا به عنوان فرمانده نیروی جدید نیروی هوایی ارتش انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




متن حکم فرمانده کل قوا خطاب به امیر نصیرزاده به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده
بنا به پیشنهاد فرمانده کل آجا و نظر به تعهد و شایستگی و تجارب ارزنده، شما را به سمت فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌کنم.
اهتمام به تربیت و بکارگیری مدبرانه خلبانان ورزیده و تجهیزات با توسعه نهضت قطعه‌سازی، به‌روزداری آموزش‌ها توأم با انتقال دانش علمی و فنی به قشر جوان، ارتقاء توان و آمادگی‌های رزم، و تعالی معنوی و بصیرتی و توجه به نیاز‌های معیشتی کارکنان با رویکرد ساخت نیروی هوایی تراز نظام و انقلاب اسلامی، در تعامل اثربخش و هم‌افزا با مجموعه بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و بخش‌های ذی‌ربط لشکری و کشوری مورد انتظار است.
از تلاش‌ها و خدمات ارزنده‌ی امیر سرتیپ حسن شاه‌صفی در دوره مسئولیت تشکر می‌کنم.
سعادت همگان را از خداوند متعال خواهانم.

سیّدعلی خامنه‌ای
۲۸ مرداد ۱۳۹۷


امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» فرمانده جدید نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۴۳ در شهرستان سراب متولد شد.

وی دوران تحصیلات متوسطه خود را در تهران گذراند و در سال ۱۳۶۱ به استخدام نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران درآمد.


امیر نصیرزاده پس از فارغ‌التحصیلی از دانشکده خلبانی نیروی هوایی ارتش، به گردان تاکتیکی هواپیمای «اف ۱۴» پیوست.

امیر نصیرزاده قبل از مسئولیت فرماندهی نیروی هوایی ارتش، «معاون هماهنگ‌کننده نهاجا»، «مدیر جنگال معاونت عملیات نهاجا» و همچنین «معاون اطلاعات نهاجا» نیز بوده است.

وی روز ۲۸ مرداد سال ۱۳۹۶ طی حکمی بنا به پیشنهاد امیر سرتیپ خلبان حسن شاه‌صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش و تصویب امیر سرلشکر صالحی فرمانده وقت کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، جانشین فرمانده نیروی هوایی  و دقیقا یک سال بعد در روز ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ طی حکمی از سوی مقام معظم رهبری به عنوان فرمانده این نیرو انتصاب شد.


امیر نصیرزاده هم‌اکنون دارای نشان‌های «ورزش»، «ایثار»، «عالی»، «کارشناسی ارشد»، «دوره اول دانشکده افسری»، «دافوس»، «دوره دوم دانشکده افسری»، «دوره سوم دانشکده افسری» و «مقدماتی» است و علاوه بر این نشان‌ها، نشان «خلبانی جنگنده» را نیز بر سینه دارد.

پس از امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش و امیر «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش، امیر نصیرزاده سومین فرمانده نیرو‌های چهارگانه ارتش است که طی دو سال گذشته از جایگاه جانشینی نیرو به جایگاه فرماندهی رسید.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نیروی هوایی ارتش فرمانده نیروی هوایی ارتش فرمانده نهاجا نهاجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۹۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی از فرمانده بلندپایه ارتش در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

به گزار ش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش با حضور در مناطق سیل زده جنوب شرق کشور از روند خدمت رسانی نیروی دریایی راهبردی ارتش به مردم بازدید و ضمن گفت و گو با این عزیزان در خصوص مشکلات و رفع نیازهای اولیه ایشان تاکید کرد.

آنگونه که مهر روایت کرده، فرمانده نیروی دریایی ارتش با تاکید بر حضور دریادلان نیروی دریایی ارتش تا رفع مشکلات مردم جنوب شرق از آمادگی یگان های لجستیکی و پروازی این نیرو هم چنین پخش مواد اولیه مورد نیاز در بین خانواده ها خبر داد و افزود: در روزهای آینده و لحظات سال تحویل در کنار مردم عزیز ایران عزیز خواهان دعای خیر این عزیزان هستیم و با تمام توان برای رفع مشکلات ایشان در منطقه حضور خواهیم داشت.

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1885516

دیگر خبرها

  • برگزاری رژه سراسری شناور‌های بسیج دریایی به‌مناسبت روز قدس
  • (تصاویر) بهترین جت‌های جنگنده نیروی هوایی ارتش ایالات متحده
  • دریادار تنگسیری: شناورهای بسیج دریایی سپاه در روز قدس رژه سراسری برگزار می‌کنند
  • حضور امیر ایرانی بین مردم سیل‌زده دشتیاری
  • عکسی از فرمانده بلندپایه ارتش در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • حضور امیر ایرانی در جمع مردم سیل‌زده دشتیاری
  • بازدید امیر ایرانی از روند خدمت رسانی به مردم سیل زده دشتیاری
  • حضور امیر ایرانی در بین مردم سیل زده دشتیاری
  • رمز موفقیت و ایمنی پروازهای نهاجا، صداقت و روحیه جهادی است
  • شهدا سند افتخار ایران اسلامی هستند