Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان، بر ضرورت عملیاتی شدن منشور توسعه فعالیت های قرآنی در استان تاکید کرد و اظهار داشت: برای تحقق این موضوع باید از ظرفیت دانشکده الهیات و معارف اسلامی استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، علی ‌حسین حسین ‌زاده، معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان، در شورای گسترش فعالیت های قرآنی استان، با بیان اینکه خوزستان ظرفیت بالایی در حوزه قرآنی دارد، گفت: لازم است منشور توسعه فعالیت های قرآنی در خوزستان اعمال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه برای تحقق این موضوع می توانیم از ظرفیت دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه شهید چمران اهواز استفاده کرد، افزود: برای حمایت از مؤسسات قرآنی نیاز است از اعتبارات فرهنگی و مناطق محروم به ترتیب بخشی را به فعالیت های قرآنی و آموزش و پرورش اختصاص دهیم.

 

محمد جوروند، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، با بیان اینکه با بیان اینکه از اعتبارات سال گذشته 120 میلیون تومان باقی مانده بود که به صورت حمایت های سخت افزاری و نرم افزاری میان مرسسات قرآنی تقسیم شد، اضافه کرد: منشور توسعه فرهنگ قرانی هنوز در استان عملیاتی نشده است.

 

وی در خصوص فعالیت های منشور توسعه فرهنگ قرآنی، تصریح کرد: زیرمجموعه این منشور، سه کمیسیون آموزش، تبلیغ و ترویج و پژوهش است که مدیریت این کمیسیون ها با آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه و دانشگاه است.

 

یعقوب شلیش‌ پور، معاون مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان، هم با اشاره به اینکه برای تدوین منشور توسعه قرآنی ابتدا باید کارگروه پژوهشی شناسایی شود، عنوان کرد: اعضای کارگروه باید تخصصی وارد قضیه شوند و موارد مورد نظر در منشور گردآوری شود تا بتوانیم کلیات ان را به تصویب برسانیم.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: عزت الله انتظامی مجلس وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شیراز تالار وحدت خبرگزاری شبستان روزنامه های ورزشی فوتبال ایران آمریکا استان همدان مؤسسات قرآنی خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۹۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد

در دوم دی ماه سال ۱۴۰۲ بود که بهرام رضاییان به‌عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان در این تیم شروع به کار کرد. او در مدت شروع به کارش و حضور به‌عنوان جانشین حمید شعبانی، در سمت سرپرستی فعالیت داشت که البته در این جایگاه تصمیمات مهمی برای فولادی‌ها گرفت که در راس آن برکناری ایگناسیو مارتینز و انتخاب عبدالله ویسی به‌عنوان سرمربی فولاد بود. 

رضاییان که به‌عنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نیز فعالیت می‌کند، در گفت‌وگویی که امروز با خبرنگاران داشت خبر از آغاز فعالیتش به‌عنوان مدیرعامل این باشگاه داد و گفت: جایگاه من در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال یک جایگاه حقوقی است و من به‌عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب شدم. مواردی که دوستان در فضای رسانه ذکر کردند اصلا شامل ما نمی‌شود و بعضی از دوستان در هیئت فوتبال یا جاهای دیگر، با فدراسیون قرارداد مالی دارند و آقای تاج به درستی به این موضوع اشاره کردند که افراد نباید با سمت‌های متعدد از فدراسیون فوتبال پول بگیرند. 

وی افزود: این موضوع شامل هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نمی‌شود و الان که من خدمت شما هستم هیچ قرارداد مالی با فدراسیون فوتبال ندارم. هر کسی یک روز سرپرست است و یک روز هم مدیرعامل که این چالش هم برای ما حل شده و من به‌عنوان مدیرعامل این باشگاه مشغول فعالیت هستم.

 

دیگر خبرها

  • نقش مهم تعاونی ها در جهش تولید
  • مردمی سازی اقتصاد در استان بوشهر عملیاتی شده است
  • وزیر ارشاد از ابلاغ مصوبه برپایی بازار هنر ایران خبر داد
  • تهیه پیش نویس سند عملیاتی تحقق شعار سال در خراسان شمالی
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • سند توسعه خراسان شمالی برای ۵۰۰ روستا عملیاتی شد
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • برگزاری رویدادی نوآورانه در صنایع خلاق/رونمایی از منشور مسئولت اجتماعی شرکت‌های خلاق
  • تکمیل برنامه عملیاتی ۱۴۰۵-۱۴۰۴ ذیل برنامه راهبردی ۱۴۱۰ اصفهان
  • توافق اعضای اتحادیه اروپا برای تحریم‌های بیشتر علیه ایران