Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جلسه غیرعلنی امروز (دوشنبه 29 مرداد) خانه ملت دقایقی قبل با حضور امیرسرتیپ امیرحاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح آغاز شد.

قرار است در این جلسه غیرعلنی وزیر دفاع گزارشی از وضعیت دفاعی کشور به نمایندگان مجلس ارائه دهد.

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار مجلس وزیر دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۹۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد زاهدی روز پنج شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش ورامین ضمن تشکر از فرهنگیان و مجموعه آموزش و پرورش در برگزاری پرشور انتخابات، بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات مرحله دوم تاکید کرد و گفت: میزان مشارکت مردم استان تهران در انتخابات نسبت به سال گذشته با افزایش ۲.۱ درصدی همراه بوده که با روشنگری و آگاه سازی، در مرحله دوم هم ان شاالله شاهد حضوری پرشور خواهیم بود.

زاهدی اقدامات آموزش و پرورش را در حوزه‌های مختلف چشمگیر دانست و افزود: همه دستگاه‌ها باید برای پیشرفت کشور، در خدمت آموزش و پرورش گام بردارند و برگزاری این چنین جلسات مسئله محور که با پیگیری و همکاری ادارات منتج به نتیجه می‌شود، بسیار مؤثر خواهد بود.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرماندار ورامین گفت: کانون‌های ارزیابی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزگاری، از نیروهای ارزیاب متخصص و متعهد در این حوزه استفاده کنند و باید در اجرای این فرایند نظارت دقیق انجام گیرد.

در این جلسه ضمن پیگیری مصوبات قبلی آموزش و پرورش، پیگیری ماده ۱۳ و ۱۶ عوارض صدور پروانه، پیگیری اجرای سند کاداستر (تک برگ)، ارائه گزارش از روند اجرایی ستاد بزرگداشت مقام معلم، ارائه گزارش در خصوص کانون‌های ارزیابی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزگاران، بررسی چالش‌های برگزاری کنکور سراسری و آزمون‌های نهایی در هر سه پایه، ارائه گزارش از ستاد اسکان فرهنگیان ورامین و بررسی بازخوردها و نقاط ضعف و قوت، از موضوعات این جلسه بود.

کد خبر 6082176

دیگر خبرها

  • نشست مطالبه گری به‌وقت دانشجو با حضور فرماندار کرمانشاه
  • برگزاری جلسه باشگاه کتابخوانی جوانی جمعیت خانه نسا
  • حضور وزیر امور خارجه در جلسه شورای امنیت
  • زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است
  • برگزاری اولین برنامه طرح شمیم و همیاران آرامش اجتماعی در اهواز
  • نشست ساماندهی قرارگاه طرد اتباع غیرمجاز استان گلستان
  • فیلم/حضور وزیر کشور در جلسه عملیات پاسخ به بحران
  • حضور وزیر کشور در جلسه عملیات پاسخ به بحران
  • نشست مجازی تقوی با کوبایی‌ها
  • جلسه آنلاین رئیس فدراسیون والیبال با کوبایی‌ها