Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@09:34:46 GMT

مسئولین با عملکرد مثبت اعتماد مردم را جلب کنند

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۲۹۸۷۸

مسئولین با عملکرد مثبت اعتماد مردم را جلب کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حسین خوش اقبال شامگاه یک شنبه در نشست شورای هماهنگی مشاورین امور ایثارگران دستگاه های اجرایی استان کردستان که در محل استانداری برگزار شد، گفت: لازم است با روحیه جهادی همانند مقاومت دهه ۶۰ مقابل دشمنان ایستادگی کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان عنوان کرد: مدیران می بایست با عملکرد خوب و مثبت باید اعتماد مردم را جلب کنند تا مردم نیز با مشکلات کنار بیایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه وضعیت کنونی ما از دهه ۶۰ بسیار بهتر است، گفت: در آن زمان نه سپاه، نه بسیج وجود داشت و ما برای تهیه سیم خاردار و اسلحه با مشکل مواجه بودیم اما امروزه بخشی عمده ای از تمهیدات در کشور تولید می شود.

خوش اقبال گفت: توقع امروز از مشاورین مدیران در حوزه ایثارگران این است که با تلاش و پشتکار در دستگاه ها تلاش و مردم را به آینده امیدوار کنند.

وی افزود: اگر در کنار هم و پشت هم باشیم سختی مشکلات را با شیرینی بیشتر پشت سر خواهیم کشید و این مهم دور از انتظار نیست.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان اظهار کرد: امید بخشی و امیدواری به مردم در جامعه وظیفه تک تک مدیران است باید همه در این راه تلاش کنند.

کد خبر 4379437

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری کردستان بنیاد شهید و امور ایثارگران جانبازان و ایثارگران مردم علیه احتکار روز خبرنگار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر احتکار شهرکرد گرگان مشهد شیراز بیرجند خطبه های نماز جمعه یاسوج مجلس شورای اسلامی لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۹۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به کشاورزان ، برای مبارزه با آفات علیه سن گندم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، مدیرمبارزه با آفات عمومی سازمان حفظ نباتات کشورگفت: به سبب جلوگیری از کاهش عملکرد تولید گندم، کشاورزان هرچه سریعتر مبارزه علیه سن گندم را انجام دهند.

معین با بیان اینکه در کشور ۶ میلیون هکتارزیر سطح کشت گندم آبی و دیم است گفت: مبارزه با سن غلات در سطح کشور از بهمن ماه سال گذشته آغاز و ادامه دارد.

وی گفت: با توجه به اثر آفت سن گندم در عملکرد تولید، تاکنون سطح مبارزه به یک میلیون و ۲۰۰ هزارهکتار رسیده است.

مدیرمبارزه با آفات عمومی سازمان حفظ نباتات کشور اظهارداشت: از آنجایی که در مواقع بارندگی امکان سمپاشی و محلول پاشی وجود ندارد و همواره منجر به تاخیر می‌شود، بنابراین تا قبل از تبدیل آفت سن به پورهاید مبارزه به موقع صورت بگیرد.

درسال زراعی گذشته استان‌های کردستان، کرمانشاه واصفهان بهترین نتیجه را در عدم سن زدگی داشته اند.

دراستان کردستان تاکنون ۲۳۰ هزارهکتار گندم علیه سن سمپاشی و مبارزه شده است و قراراست ۱۵۰ هزارهکتار دیگرصورت گیرد.

دیگر خبرها

  • وجود ۱۲۶۰ کسب‌وکار دارای نماد اعتماد الکترونیک در کردستان
  • هشدار به کشاورزان ، برای مبارزه با آفات علیه سن گندم
  • تصمیم نهایی: اخراج پیولی از میلان قطعی شد
  • اولتیماتم ‌‌استانداری به مدیران بی‌برنامه سیستان و بلوچستان
  • سیل و سرما مانع عدم حضور مردم در پای صندوق های انتخابات نشد/مدیران برای رضایتمندی مردم آستین همت بالا بزنند
  • عملکرد دولت در سیل چابهار موجب دلگرمی و امیدواری مردم شد
  • مدیران در چهارچوب قانون نسبت به رفع مشکلات اردبیل تلاش کنند
  • اولین قدم در جذب مشتری
  • مطالبه تاسیس بیمارستان شهر جدید سهند از استاندار آذربایجان شرقی
  • مدیران برای خارج‌شدن از بن‌بست اقتصادی بیشتر تلاش کنند