Web Analytics Made Easy - Statcounter

گنبدکاووس - ایرنا - مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری گنبدکاووس از حضور قدرتمندانه تیم والیبال این باشگاه در مسابقات لیگ برتر کشور در سال جاری خبر داد و گفت: رایزنی برای جذب بازیکنان به این تیم آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، نورقلی نیازی یکشنبه شب درنشست خبری که سرمربی تیم و دو تن از اعضای شورای اسلامی شهر و برخی پیشکسوتان والیبال گنبدکاووس نیز در آن حضور داشتند، افزود: اولویت نخست باشگاه، جذب بازیکنان بومی و در کنار آن جذب یک یا دو بازیکن از دیگر باشگاه های کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: هم اکنون رایزنی با برخی بازیکنان بومی حاضر در لیگ برتر از جمله میکائیل تاجر، ادریس دانشور، سلیم چپرلی و رسول آقچلی' و نیز برخی بازیکنان سال قبل تیم والیبال گنبد توسط کمیته فنی و سرمربی تیم آغاز شده است.
نیازی اضافه کرد: امسال بودجه پیش بینی شده برای باشگاه شهرداری گنبد مبلغ 40 میلیارد ریال است که 10 میلیارد ریال توسط شهرداری و 30 میلیارد ریال نیز توسط استانداری گلستان تامین می شود و تاکنون 25 میلیارد ریال آن قطعی شده است.
وی با قدردانی از تلاش خبرنگاران که در عرصه اطلاع رسانی فعالیت می کنند، تصریح کرد: امسال تیم شهرداری نیاز به حمایت جدی خبرنگاران و فعالان رسانه ای دارد و انتظار داریم که با نقدهای سازنده و ارائه راهکار، این تیم و مجموعه باشگاه را یاری دهند.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری گنبد در خصوص انتخاب سرمربی تیم نیز گفت: برای انتخاب سرمربی تیم، 6 مربی مطرح این منطقه با نظر پیشکسوتان و اعضای کمیته فنی باشگاه پیشنهاد شدند که درنهایت پس از بررسی برنامه ها و صحبت های آنان، احد ارمشی با رای اکثریت این کمیته انتخاب شد.
نیازی افزود: درکنار تیم اصلی باشگاه که در مسابقات لیگ برتر حاضر خواهد بود، تیم های رده نوجوانان، جوانان و امید باشگاه نیز با استعدادیابی از بین بازیکنان بومی و علاقه مندان به والبیال تشکیل می شود.
به گزارش ایرنا، سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس نیز در این نشست گفت: برای انتخاب بازیکنان اصلی تیم از 25 تا 30 بازیکن بومی که پنج تا 6 نفر آنان از جوانان هستند، دعوت شده و هم اکنون مراحل تست گیری از آنان درحال انجام است.
احد ارمشی افزود: انتخاب بازیکنان و دیگر اعضای کادر فنی در یک یا دو هفته آینده انجام می شود و تا حدود دو ماه دیگر که مسابقات آغاز می شود، به آماده سازی تیم با هدف حضور قدرتمندانه در مسابقات خواهیم پرداخت.
به گزارش ایرنا، در این نشست بابک پاکدل و عارف گرگانی دو عضو شورای اسلامی شهر گنبدکاووس از آمادگی این شورا و شهرداری برای حمایت از تیم والیبال این شهر خبر دادند و گفتند: حمایت از تیم والیبال در راستای گسترش فرهنگ ورزش و خیل عظیم طرفداران این رشته در منطقه صورت گرفته است.
گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و رشته والیبال در این شهرستان علاقه مندان زیادی بویژه در بین ترکمن ها دارد و تاکنون نیز بازیکنان زیادی در رده های مختلف سنی از گنبدکاووس به تیم ملی راه یافته اند که فرهاد قائمی از جمله مشهورترین آنها است.
/3039/1860

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش واليبال شهرداري گنبدكاووس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۹۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ معلم کردستانی عازم مسابقات والیبال قهرمانی دانش‌آموزان جهان

به گزارش خبرنگار مهر؛ بنابر اعلام فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور تیم والیبال دانش آموزان ایران جهت شرکت در مسابقات جهانی عازم کشور صربستان شدند که در ترکیب کادر فنی دو معلم تربیت بدنی کردستانی حضور دارند.

بر این اساس دکتر فردین کلوندی و حامد مرادی نمایندگان ورزش دانش آموزی کردستان هستند که همراه با تیم ملی عازم بلگراد شدند.

تیم ملی از ۲۹ فرودین تا ۱۲ اردیبهشت ماه به مصاف تیم‌های آلمان و اوگاندا و بلژیک می‌رود.

گفتنی است؛ کلوندی از همکاران ناحیه یک ومرادی نیز از همکاران شهرستان مریوان هستند.

کد خبر 6084517

دیگر خبرها

  • والیبالیست‌های ایرانی ۳۰۰ درصد گران شدند!
  • هنیه: یمن اقتصاد اسرائیل را فروپاشید/حمایت قدرتمندانه ایران
  • کمیاب: لبخند آقای مددی! (عکس)
  • از ارومیه تا تیم ملی: والیبال ایران و یک مربی جذاب
  • امین اسماعیل‌نژاد یک قدم تا اروپایی شدن
  • ۲ معلم کردستانی عازم مسابقات والیبال قهرمانی دانش‌آموزان جهان
  • حضور تیم والیبال جوانان ایران در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • مرد تمام‌نشدنی والیبال ایران در یک تیم جدید
  • حضور تیم ملی والیبال جوانان در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • «کنگان» قهرمان رقابت‌های والیبال ساحلی «دیر» شد