Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-24@22:22:29 GMT

پایان کار دو نماینده تالو بانوان

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۲۹۹۳۶

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ دومین روز رقابت‌های ووشو هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی هم اکنون به میزبانی جاکارتا در حال پیگیری است.
در رقابت‌های نوبت صبح امروز (دوشنبه) «فاطمه حیدری» و «هانیه رجبی» در فرم «نن دائو» به مصاف حریفان رفتند.
رجبی که دیروز در فرم «نان چوان» به امتیاز ۹،۴۳ رسیده بود، امروز هم با امتیاز ۹،۶۶ به کار خود پایان داد و در مجموع دو فرم در رتبه ششم ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حیدری هم که دیروز در نان چوان به امتیاز ۹،۳۷ رسیده بود، امروز امتیاز ۹،۵۴ کسب کرد و به کار خود با قرار گرفتن در رتبه نهم پایان داد.
«زهرا کیانی» که دیروز در فرم «جین شو» امتیاز ۹،۷۰ گرفت و در رتبه دوم ایستاد، صبح فردا (سه شنبه) در «چیانگ شو» به اجرای فرم می‌پردازد و از شانس بالایی برای رسیدن به کسب مدال برخوردار است.
همچنین در رقابت‌های نوبت عصر امروز، «رضا سبحانی»، «عرفان آهنگریان» و «فرود ظفری» در بخش ساندا (مبارزه) به مصاف رقبای خود می‌روند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: تالوی بانوان تالو ووشو ساندا بازي هاي آسيايي بازي هاي آسيايي جاکارتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۹۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیشترین باران در شیرآباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، براساس اعلام هواشناسی گلستان، در شیر آباد خان ببین ۱۰۴ میلیمتر باران ثبت شده است.

نوده ملک گرگان با ۹۳ میلیمتر، مازیاران رامیان با ۸۹ میلیمتر و افراتخته علی آبادکتول و النگدره گرگان با ۸۵ میلیمتر بعد از شیرآباد بیشترین میزان باران دیروز و امروز را دریافت کرده اند.

ایستگاه‌های توماچلر گمیشان و آق تقه مراوه تپه با ثبت ۶ میلیمتر کمترین میزان بارش‌های این دو روز را دریافت کرده اند.

فعالیت سامانه بارشی موثر از بامداد دیروز در گلستان فعال شده بود که بارش برف در قلل مرتفع، بارش باران و سیلاب از پیامد‌های این سامانه بود.

فعالیت این سامانه بارشی تا عصر امروز ادامه دارد.

بارش باران شدید محور گنبدکاووس- کلاله محدوده پل بایلر را مسدود کرده است.

آبگرفتگی خطوط ریلی در بندرترکمن سبب شده مسافران تهران – گرگان در ایستگاه بندرگز پیاده شوند و با اتوبوس رهسپار گرگان شوند.

بارش برف هم چنین در توسکستان گرگان – شاهرود را سفید پوش کرد و رانندگان برای رفت و آمد در این مسیر در محدوده گردنه چالچیان باید از زنجیر چرخ استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • کسب ۱۰ مدال در روز نخست برای ووشوکاران ایران
  • کسب ۱۰ مدال توسط ووشوکاران ایران در پایان روز نخست مسابقات
  • قهرمانی و نایب قهرمانی حسن زاده و بنی طالبی در فرم نن‌گوئن‌ تالو
  • بورس تغییر جهت داد
  • ثبت بیشترین باران در شیرآباد
  • ۲ برد و یک شکست ماحصل بانوان ساندا کار در اولین مسابقه
  • محرومیت ۶داور کشتی جهان بخاطر رشوه آذربایجان!
  • اهداف پروازی جهانی قطر؛ نماینده المپیکی ایران به مرحله پایانی تراپ نرسید
  • حضور ۵ بانوی ووشو کار سپاهانی در رقابت‌های جام جهانی
  • رقابت آمریکا و اروپا در اوکراین به جنگ جهانی سوم منجر می شود