Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بازیگر مشهور ایتالیایی که سال گذشته درباره تجاوز جنسی «هاروی واینستین» افشاگری کرده و به همراه چند نفر دیگر هشتگ «Me Too#» را به راه انداخته بود اکنون متهم به تعرض جنسی به یک نوجوان ۱۷ ساله شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، بازیگر مشهور ایتالیایی که سال گذشته درباره تجاوز جنسی «هاروی واینستین» افشاگری کرده و به همراه چند زن دیگر موجب به راه افتادن هشتگ «Me Too#» شده بود اکنون متهم به تعرض جنسی به یک نوجوان ۱۷ ساله شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود این بازیگر ایتالیایی یک بازیگر نوجوان را مورد تعرض جنسی قرار داده و برای مخفی نگه‌داشتن موضوع، مبلغی را به عنوان حق‌السکوت به وی پرداخت کرده است.

اسناد دادگاه که به رؤیت «نیویورک تایمز» رسیده، اتهاماتی که از سوی «جیمی بنت»، بازیگر و موسیقی‌دان را نشان می‌دهد.

جیمی بنت می‌گوید زمانی که ۱۷ ساله بوده از سوی آزیا آرجنتو که در آن زمان ۳۹ سال داشته در کالیفرنیا مورد آزار جنسی قرار گرفته است.

بر اساس گزارش رسانه‌ها این تعرض جنسی در سال ۲۰۱۳ صورت گرفته، اما حق‌السکوت در ماه‌های اخیر از سوی بنت درخواست و آزیا جنتو آن را پرداخت کرده است.

اطلاعات به دست آمده از ایمیل‌های تبادل شده میان وکلا و مشتریان نشان می‌دهد که ظاهرا ۳۸۰ هزار دلار حق‌السکوت که «کمک به جیمی بنت» توصیف شده به این بازیگر که می‌گوید پس از این تعرض جنسی در کار خود و همچنین از نظر روانی با مشکلاتی مواجه شده، پرداخت شده است.

گفته می‌شود درآمد جیمی بنت از ۲.۷ میلیون دلار در طول ۵ سال پیش از تعرض جنسی به ۶۰ هزار دلار در طول یک سال پس از آن کاهش یافته است.

هیچ‌کدام از افراد درگیر در این مضوع تاکنون درباره آن اظهار نظر نکرده‌اند.

آرجنتو به همراه چند زن دیگر سال گذشته اتهامات جنسی زیادی علیه هاروی واینستین، کارگردان سرشناس آمریکایی مطرح کردند.

اکتبر ۲۰۱۷ بود که خبر تجاوز جنسی «هاروی واینستین» به چند بازیگر زن، محافل هنری و رسانه‌ای در غرب را در شوک فرو برد. بازیگران زنی که در میان آن‌ها اسامی سرشناس نیز کم به چشم نمی‌خورد، یکی پس از دیگری طی افشاگری‌های بی‌سابقه‌ای اعلام کردند که از سوی این تهیه کننده آمریکایی مورد تعرض جنسی قرار گرفته‌اند. این بازیگران زن حتی کارزاری تحت عنوان #میتو را نیز در شبکه‌های اجتماعی راه انداختند.

 

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هاروی واینستین رسوایی جنسی کارگردان هالیوود تجاوز جنسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۰۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد / در جلسات دادگاه چه گذشت؟

به گزارش صدای ایران به نقل از روزنامه ایران، تابستان سال ۱۴۰۱ دختر نوجوانی به نام سارا به همراه مادرش به پلیس آگاهی رفت و از یک کارگردان به اتهام آزار و اذیت شکایت کرد.

وی در توضیح ماجرا به مأموران گفت: از دوران کودکی به بازیگری علاقه‌مند بودم و وقتی ۱۵ ساله شدم با موافقت خانواده‌ام در یک آموزشگاه بازیگری ثبت‌نام کردم. بعد از چند هفته یکی از مربی‌های آنجا به نام فریبا، من را با آقای کارگردانی آشنا کرد.

فریبا مدعی بود آقای کارگردان علاوه بر ارتباطات خوبی که در سینما دارد دارای یک قدرت ماورایی است و به دلیل ارتباط با ماورا می‌تواند روح بازیگر را که لازمه موفقیت در کار است از بدی‌ها و گناه‌ها پاک کند. این اظهارات آنقدر در من تأثیر گذاشت که پذیرفتم برای موفقیت در کارم به اتفاق فریبا به خانه آن کارگردان برویم. آن روز دقایقی بعد از ورودمان به خانه وی خانم مربی ما را به بهانه‌ای تنها گذاشت. آن مرد شیاد به من گفت روح پاکی دارم، اما می‌تواند به من قدرت ماورایی دهد. بعد هم با این بهانه به من نزدیک شد و بدون توجه به التماس‌هایم من را مورد آزار و اذیت قرار داد، او گفت نباید درباره این کار با کسی صحبت کنم. آن شب وقتی به خانه برگشتم حالم خیلی بد بود و موضوع را به مادرم گفتم.

در حالی که مأموران در حال بررسی و تحقیق از کارگردان ۵۰ ساله بودند دختر ۱۶ ساله‌ای به نام مریم نیز با شکایتی مشابه به پلیس آگاهی آمد.

مریم هم در تشریح شکایتش همان اظهارات دختر قبلی را مطرح کرد.

در ادامه دو شکایت مشابه دیگر نیز به مأموران اعلام شد و با جمع‌بندی مأموران مشخص شد که آقای کارگردان با همدستی مربی آموزشگاه با دسیسه قبلی دختران نوجوان را فریب می‌دهند.

به این ترتیب متهم اصلی در خانه ویلایی‌اش در شمال تهران ردیابی و بازداشت و در پی آن فریبا ۴۰ ساله نیز دستگیر شد.

هر دو متهم در بازجویی‌ها منکر فریب و آزار و اذیت ۴ دختر دانش‌آموز شدند. با تکمیل تحقیقات پرونده برای رسیدگی به شعبه ۶ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در دادگاه چه گذشت؟

در جلسه تحقیق از دو متهم که با حضور شاکی‌ها برگزار شد هر ۴ دختر دانش‌آموز یک به یک جزئیات ماجرا را برای قضات شرح دادند و مدعی شدند که این دو متهم دختران دیگری را هم مورد آزار قرار داده‌اند، اما آنها به خاطر ترس و نگرانی از بابت آبروریزی شکایت نکرده‌اند.

سپس فریبا به قضات گفت: من اتهام اغفال و معاونت در آزار و اذیت را قبول ندارم چرا که خودم هم قربانی آزار و اذیت این کارگردان شده‌ام.

پس از جلسه تحقیق، دو متهم پشت در‌های بسته و غیرعلنی محاکمه شدند و قضات پس از بررسی مدارک و شواهد کارگردان را به اعدام و فریبا را به حبس محکوم کردند.

اعتراض به حکم

با اعلام این حکم دو متهم اعتراض کردند و پرونده برای بررسی بیشتر به دیوان عالی کشور رفت. قضات دیوان نیز پس از بررسی پرونده حکم اعدام این کارگردان را شکستند و خواستار رسیدگی دوباره به پرونده شدند. به این ترتیب پرونده به شعبه هم‌عرض فرستاده شد تا کارگردان و مربی آموزشگاه بار دیگر محاکمه شوند.

دیگر خبرها

  • اعدام و حبس برای عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز
  • تماس فوری علی دایی با ترانه علیدوستی | واکنش پدر بازیگر سرشناس به تماس شهریار
  • جزییات جدید از پرونده مرگ مشکوک زهره فکورصبور
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد / در جلسات دادگاه چه گذشت؟
  • جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد
  • آخرین خبر از پرونده مرگ زهره فکور صبور
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد
  • پرونده مرگ خانم بازیگر بار دیگر بسته شد
  • نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس
  • 2 بازیگر مطرح هالیوود طرفدار بایرن مونیخ شدند (+تصاویر)