Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر فریادشیران در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره قطعی شدن سقوط نفت تهران به لیگ دسته 3 فوتبال ایران بیان کرد: متاسفانه با وجود پیگیری های فراوان برای مشخص شدن تکلیف تیم نفت سهل انگاری برخی آقایان منجر به سقوط این تیم به لیگ 3 شد.  هرچند اعتقاد دارم سقوط تیم لیگ دسته اولی که در 2 بازی شرکت نمی کند به صورت مستقیم به 2 دسته پایین تر، درست نیست و باید این قانون اصلاح شود اما با توجه به رویه ای که آقایان در پیش گرفته اند نفت تهران در لیگ 2 هم دوام نمی آورد  و با سرعت مسیر انحلال را پیش می گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: سقوط نفت تهران به لیگ دسته ۳ قطعی شد 

او ادامه داد: نفت تهران حدود 60 سال در پایتخت سابقه دارد اما هیچ یک از اعضای شورای شهر، نمایندگان مجلس، فرماندار، استاندار، شهردار، رئیس هیئت فوتبال تهران به یاری این تیم مظلوم نیامدند و تنها رضا گل محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان تهران پیگیر وضعیت تیم بود که تلاش های فراوان او هم به نتیجه نرسید. حتی حبیب الله شیرازی، رئیس هیئت فوتبال تهران هم به داد نفت نرسید درحالیکه در شهرستان های دیگر اگر تیمی در چنین وضعیتی قرار بگیرد، مسئولان فوتبال شهر به یاری آن می آیند.

فریادشیران افزود: از مسئولان شهری و استانداری تهران درخواست کردم به این تیم کمک کنند اما هیچ کاری انجام ندادند. به یکی از مسئولان تهران پیامک ارسال کردم مبنی بر اینکه «در پایتخت ایران، درختان ایستاده می میرند» و تیم نفت هم مانند پاس، راه آهن و صبا درختی بود که ایستاده جان داد.

پیشکسوت تیم نفت تهران در پایان اظهار داشت: مسئولان شرکت نفت در مرگ این تیم مقصر نیستند بلکه مجرم اصلی هستند. مدیران سابق و فعلی شرکت نفت و کمیته واگذاری این باشگاه که به هیچ وجه توان واگذاری نفت تهران به بخش خصوصی را نداشتند کاری کردند تیمی که 2 فصل پیش قهرمان جام حذفی شد و به عنوان آخرین تیم ایرانی توانست در خاک عربستان پرچم کشورمان را بالا ببرد، نابود شود و هیچ اثری از آن باقی نماند. به این آقایان تبریک و تسلیت می گویم.

انتهای پیام/

اظهارات فریاد شیران درباره سقوط نفت تهران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۰۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود شاگردان شجاعی با شکست تیم دسته اولی

تیم فوتبال هوادار با برتری مقابل مس سونگون به یک چهارم جام حذفی صعود کرد.

به گزارش مشرق، در ادامه دیدارهای مرحله یک هشتم جام حذفی فوتبال ایران تیم‌های هوادار و مس سونگون از ساعت ۱۸:۱۵ امروز تیم‌های هوادار و مس سونگون به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان مسعود شجاعی با برتری سه بر یک به دور بعدی رسیدند.

داور: شاهین یزدانی

کمک‌ها: علیرضا طاهرخانی و سجاد نجفی‌نژاد

کارت زرد: کریم اسلامی از هوادار

کارت قرمز: _

گل‌ها: داریوش شجاعیان(۱۳) بابک مرادی(۲۰) و محمد علی عبداللهی(۷۳) برای هوادار/ صائب محبی(۳۰_گل به خودی) برای مس

دیگر خبرها

  • توقف منچستریونایتد مقابل تیم انتهای جدولی/ شفیلد به دسته پایین‌تر سقوط کرد + فیلم
  • معاونان و مدیران فرهنگی سفیران دانشگاه در معرفی دستاورد‌ها هستند
  • اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ بازنده‌ای که هیچ وقت سقوط نمی‌کند
  • صحبت‌های بی‌سابقه قالیباف درباره ماجرای ارز/ آغاز گشت ارشاد مسئولان توسط رادان
  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم
  • ادعاهای مقام سابق موساد درباره جزئیات شبکه مالی مخفی ایران | ماجرای عجیب یک شرکت انگلیسی | ایران با دور زدن تحریم‌ها ۸۰ میلیارد دلار ذخیره کرد!
  • سالرنیتانا به سری بی سقوط کرد
  • صعود شاگردان شجاعی با شکست تیم دسته اولی
  • «پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم
  • واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت