Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در سپاه کربلای مازندران با اشاره به نقش رسانه‌های انقلابی در حفظ وحدت و همدلی بین مسئولان گفت: قدرت دفاعی بازدارنده ایران در منطقه هیمنه استکبار را به لرزه درآورده است. ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۷ استانها مازندران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، حجت‌الاسلام یدالله غلامی امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران حوزه سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه ایران اسلامی قبل از انقلاب اسلامی دارای مولفه‌های قدرت در حوزه‌های مختلف بوده است اظهار داشت: موقعیت سرزمینی ایران از حیث امتیازات بالایی که این کشور داشته دارای اهمیتی برای استکبارگران سلطه‌گر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ایران به واسطه اینکه قبل از انقلاب به آمریکا وابسته بوده به بهترین سلاح‌های دفاعی در منطقه تسلط داشته و نفوذ بالایی با آمریکا در کشورهای منطقه داشته است.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه قدرت دفاعی و نفوذ منطقه‌ای به آمریکا توسط ایران با تشکیل انقلاب اسلامی از این کشور ساقط شده است تصریح کرد: سه مولفه قدرت جایگزین دو مولفه فوق شده که یکی از آن مولفه اثرگذار نقش مردم در دوران شکل‌گیری انقلاب بوده است.

غلامی با بیان اینکه نقش ملت و مردم در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب و اداره کشور بسیار در دوران پس از انقلاب احساس شده است افزود: رهبری دومین مولفه جایگزین عطیه شده به ملت ایران با تحقق انقلاب اسلامی بوده است.

وی با اعلام اینکه دشمنان انقلاب به بزرگی امام راحل اعتراف کرده و ایشان را رهبر موفق قرن بیستم قلمداد کردند، گفت: رفتار انقلابی سومین مولفه موفق ملت ایران با تشکیل انقلاب اسلامی بوده که نصیب مردم ولایی ایران شده است.

غلامی با اشاره به اینکه اکنون قدرت دفاعی ایران در دنیا زبانزد کشورهای دنیا شده است، افزود: قدرت دفاعی و موشکی ایران اسلامی اکنون بازدارنده بوده و استکبار جهانی جرات جنگ نظامی با ایران را ندارد.

وی با اعلام اینکه ایران اکنون قدرت اول منطقه شده است و این قدرت دفاعی بازدارنده هیمنه استکبار را به لرزه درآورده است، تصریح کرد: با نشر انقلاب اسلامی در کشورهای منطقه، خاورمیانه به ید قدرت انقلاب اسلامی قرار گرفته است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه رسانه‌ها باید حضور قدرتمندانه سربازان گمنام و مدافع حرم در دفاع از مرزهای سرزمینی جبهه مقاومت را برای مردم جامعه تبیین و تشریح کنند، گفت: استکبار می‌خواست با آمریکا نفوذ منطقه‌ای و نظامی ایران را در منطقه از آن کشور سلب کند و در نقشه جدید خاورمیانه مدنظر استکبار، ایران حضوری نداشته باشد.

غلامی با بیان اینکه نفود منطقه‌ای ایران اکنون یکی از مولفه‌های قدرت این کشور شده است، افزود: هزینه برای حفاظت از مرزهای سیاسی کشور اثرات بسیار مضاعف برای حفظ استقلال کشور داشته و دارد.

وی با اعلام اینکه دشمن در چهار دهه اخیر برای براندازی، مهار و توطئه علیه جمهوری اسلامی ایران هیچ نتیجه‌ای نگرفته است، تصریح کرد: دشمن شائبه براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران را بار دیگر نقش بر آب خواهد کرد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه مشکل اصلی اخیر ایجاد شده بر مردم بر اثر تحریم نبوده است، افزود: بسیاری از این مشکلات پیش آمده برای مردم ناشی از بی‌کفایتی برخی دولتمردان در اداره کشور بوده است.

غلامی با اشاره به اینکه دشمن تلاش دارد با ایجاد تفرقه در کشور تدبیر سو را بین افکار جامعه پیاده‌سازی کند گفت: استکبار به صورت حساب شده با مقولات ارز و سکه کشور را ملتهب کند.

انتهای پیام/ح

R41358/P1357/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۰۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه دژ مستحکمی در برابر فتنه انگیزی استکبار جهانی

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد.

متن کامل این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که به دستور حضرت امام خمینی (ره) در دوم اردیبهشت ماه ۱۳۵۸ برای صیانت از انقلاب اسلامی تشکیل شد، به مثابه دژ استوار و مستحکمی با اقتدار همراه و همگام با انقلاب در صحنه‌های مختلف بوده و در برابر فتنه انگیزی استکبار جهانی و مقابله با انواع تهدیدها بوده و گوش به فرمان فرماندهی معظم کل قوا، حضرت امام خامنه ای در این مسیر استوار و ثابت قدم به پیش می‌رود.

به فضل الهی، پس از گذشت بیش از چهار دهه از حیات پربار انقلاب اسلامی، نهال نوپای سپاه پاسداران به ثمره خون شهدا اینک به درختی تنومند و پرثمر مبدل شده که استکبار جهانی در برابر عظمت این نهاد انقلابی عاجز مانده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام این نهاد مقدس به ویژه سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر فرماندهان سرافراز اسلام، سالروز تأسیس این نهاد انقلابی را به محضر رهبر معظم انقلاب، فرماندهی کل قوا، همه پاسداران جان برکف، خاصه فرماندهی و تک تک پاسداران انقلابی سپاه استان البرز و خانواده‌های معززشان تبریک می گویم و از درگاه خداوند قادر متعال، سربلندی، عزت و توفیق روزافزون مسالت دارم.

کد خبر 6084013

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • سردار سالاری: عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • سپاه پاسداران بازوی توانمند ولایت‌فقیه
  • دیدار نماینده ولی فقیه در لرستان با پاسداران
  • ماموریت چندگانه برای برقراری امنیت پایدار
  • سپاه دژ مستحکمی در برابر فتنه انگیزی استکبار جهانی
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازوی توانمند ولایت فقیه است
  • شکست هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی از افتخارات سپاه است
  • شکست هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی از افتخارات سپاه
  • پیام تبریک نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه