Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@18:44:37 GMT

10 مرکز برای عرضه دام قربانی در شهرری معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۳۰۶۱۵

10 مرکز برای عرضه دام قربانی در شهرری معرفی شد

شهرری - ایرنا - رییس اداره دامپزشکی شهرستان ری گفت: 10 مرکز برای عرضه دام قربانی در این شهر معرفی و ساماندهی شده است و از مردم انتظار می رود دام مورد نیاز را از این مکان ها خریداری کنند.

محمد وحید تاویلی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: جایگاه مستقر در حرم عبدالعظیم(ع)، آسایشگاه کهریزک، مرکز نگهداری معلولان شهید هاشمی نژاد، سرای احسان در روستای دوتویه، بیمارستان روانپزشکی امین آباد و جایگاه محله صالح آباد در روز عید قربان ذبح بهداشتی دام را انجام می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: علاوه بر این چهار کشتارگاه در روستای دوتویه و کمربندی ری نیز فعال هستند و در روز عید خدمات رایگان ارائه می دهند.
رییس اداره دامپزشکی ری ادامه داد: همچنین چهار اکیپ سه نفره از بازرسان و کارشناسان دامپزشکی نیز در این ایام کار نظارت بر این جایگاه ها را برعهده دارند و با سرکشی به نقاط مختلف شهر نحوه عرضه و ذبح دام را بررسی می کنند.
وی افزود: بازرسان این اداره با افرادی که به صورت غیر مجاز اقدام به فروش دام نمایند برخورد قانونی خواهد کرد.
تاویلی عنوان کرد: دام های عرضه شده در این جایگاه ها بدلیل واکسیناسیون منظم دارای کیفیت مطلوبی است و به عنوان محصول سالم عرضه می شود.
وی از مردم خواست به منظور حفظ سلامت شهروندان و رعایت اصول بهداشتی برای تهیه دام به مراکز مجاز و جایگاه های تعیین شده مراجعه و از خرید دام از مکان های غیرمجاز خودداری کنند.
عید قربان به روز دهم ماه قمری ذی‌الحجه گفته می‌شود که از گرامی ‌ترین عیدهای مسلمانان است و به یاد حضرت ابراهیم و فرزندش اسماعیل، توسط بسیاری از مسلمانان جشن گرفته می‌شود.
مراسم قربانی و قربانی نمودن در این عید بر همه افرادی که براساس فقه اسلامی اعمال حج را به جا می‌آورند واجب و الزامی است و مسلمانان در سراسر جهان در عبادت حج، در این روز، گوسفند، گاو یا شتری را قربانی کرده و گوشت آن را بین همسایگان و مستمندان تقسیم می‌ کنند.
6003

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي عيد قربان جايگاه عرضه دام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۰۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی استان کرمانشاه به عنوان مرکز پشتیبانی غرب کشور در سوانح و بلایای طبیعی


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه  ، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور سیلاب را یکی از مخاطره آمیزترین حوادث برشمرد و گفت : علت آن بیابان زایی تغییر اقلیم کم شدن آب و کاهش فضای سبز کشور است
نامی آبخیزداری و آبخوانداری را در حفظ و تقویت خاک بسیار موثر برشمرد وی تصریح کرد : پیشگیری آمادگی بازسازی و بازتوانی از مهمترین بخش‌های مدیریت بحران است که رسانه ملی نقش مهمی در اطلاع رسانی به مردم در حوزه مدیریت بحران دارد

دیگر خبرها

  • شهرکرد به عنوان بام ایران معرفی شود
  • معرفی کرمانشاه به عنوان هاب مدیریت بحران غرب کشور
  • معرفی استان کرمانشاه به عنوان مرکز پشتیبانی غرب کشور در سوانح و بلایای طبیعی
  • روند کاهشی نرخ ارز درپی شکست بازار از مرکز مبادله
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • ایجاد مرکز عرضه پوشاک حجاب و کالای عفیفانه در تهران
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند 
  • تخریب جایگاه‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی عرضه و کشتار دام در گلسار
  • ۱ دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل آتش‌سوزی انبارها در شهرری اعزام شد