Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@08:47:29 GMT

کمانداران ایران از فردا سیبل‎ها را هدف می‎گیرند

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۳۰۶۲۳

کمانداران ایران از فردا سیبل‎ها را هدف می‎گیرند

به گزارش خبرنگار مهر، طبق برنامه اعلام شده از سوی برگزارکنندگان بازی های آسیایی، روز نخست مسابقات تیروکمان به برگزاری رقابت های مقدماتی ریکرو مردان و زنان اختصاص دارد. در روز دوم نیز رقابت های مقدماتی کامپوند در هر دو بخش مردان و زنان برگزار خواهد شد.

بر این اساس کمانداران کشورمان طبق برنامه اعلام شده از فردا در بازی های آسیایی به مصاف حریفان خود می روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 برنامه کامل رقابت های تیروکمان در هجدهمین دوره بازی های آسیایی به شرح زیر است:

سه شنبه ۳۰مردادماه 
* مرحله مقدماتی ریکرو زنان و مردان

چهارشنبه ۳۱ مردادماه
* مرحله مقدماتی کامپوند زنان و مردان

پنجشنبه یکم شهریورماه
* انفرادی تا مرحله نیمه نهایی ریکرو زنان و مردان

جمعه ۲ شهریورماه 
* میکس تیمی ریکرو و کامپوند تا مرحله نیمه نهایی

شنبه ۳ شهریورماه 
* ریکرو تیمی زنان و مردان تا مرحله نیمه نهایی

یکشنبه ۴ شهریورماه
* کامپوند تیمی مردان و زنان تا مرحله نیمه نهایی

دوشنبه ۵ شهریورماه
* فینال تیمی ریکرو مردان و زنان و فینال میکس تیم ریکرو و کامپوند

سه‌شنبه ۶ شهریورماه 
* فینال ریکرو زنان و مردان و فینال تیمی کامپوند مردان و زنان

به گزارش مهر، تیم ملی تیروکمان ایران با ترکیبی متشکل از ۱۳ کماندار در هر دو بخش ریکرو و کامپوند مردان و زنان هجدهمین دوره بازی های آسیایی شرکت می کند. 

 زهرا نعمتی، صادق اشرفی، میلاد وزیری، امین پیرعلی و عرفان ارژنگی پور کمانداران ریکرو ایران در این دوره بازی های آسیایی هستند. در بخش کامپوند هم تیم ایران با ترکیب اسماعیل عبادی، مجید قیدی، امیر کاظم‌پور، نیما محبوبی، پریسا براتچی، فرشته قربانی، مینو عابدی و راحله فارسی عازم جاکارتا شده است. 

کد خبر 4379532 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیر و کمان ریکرو زهرا نعمتی کامپوند مردم علیه احتکار بازیهای آسیایی اندونزی 2018 تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس کشتی آزاد تیم فوتبال امید ایران باشگاه تراکتورسازی تبریز بازی های آسیایی کشتی فرنگی تیم فوتبال پارس جنوبی جم وینفرد شفر تیم فوتبال تراکتورسازی تکواندو والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۰۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست فولاد: ویسی از نبردن فولاد عصبانی بود/ نظارت بیشتر مانع از تضییع حق تیمی می‌شود

اسماعیل حاجی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره اینکه فولاد خوزستان بار دیگر متوقف شد تا به رده چهاردهم جدول رده‌بندی سقوط کند، اظهار کرد: یکی از بهترین بازی‌های فولاد خوزستان برابر آلومینیوم اراک برگزار شد. فولاد از فرصت‌ها گلزنی متعدد خود یک گل ساخت و آلومینیوم هم یک موقعیت در کل بازی داشت و همان موقعیت تبدیل به گل شد. استرس و اضطراب ناشی از شرایط جدولی که در موقعیت سختی هستیم باعث شد تا بازیکنان نتوانند از این موقعیت‌ها به گل برسند. بازی خوبی برابر آلومینیوم انجام دادیم و امیدوارم در بازی‌های بعدی مقابل تراکتور و دیگر تیم‌ها نتایج خوبی بگیریم.

سرپرست تیم فولاد خوزستان درباره صحبت‌های عبدالله ویسی پس از دیدار با آلومینیوم که همراه با اعتراض شدیدی بود و کمیته انضباطی او را برای ادای توضیحات فراخواند، گفت: الان پایین جدول شرایط خیلی حساس شده و تیم‌ها برای بقا می‌جنگند. یک مقدار باید نظارت بر روی داوری‌ها بیشتر باشد که خدای ناکرده حق کسی ضایع نشود. منظور دقیق صحبت‌هایی را که ویسی کرد متوجه نشدم ولی حتماً با او صحبت می‌کنم، چون او بعد از آنکه تیمش برد را از دست داد بسیار عصبانی و ناراحت شد.

حاجی زاده در واکنش به اینکه ویسی گفته بود «نجاست فوتبال را ول کرده‌ایم و برای تیمی حاشیه درست می‌کنیم که نماد فوتبال ایران است. فولاد خوزستان باید در فوتبال ایران باشد.» تصریح کرد: فصل بدی را برای فوتبال خوزستان پشت سر می‌گذرانیم. سه تیم انتهای جدولی خوزستانی هستند. صنعت نفت، فولاد و استقلال خوزستان مستحق موفقیت‌های بیشتری هستند. سابقه نداشته سه تیم خوزستان، استانی که نماد فوتبال ایران هستند در خطر سقوط باشند. سر همین مسائل نیاز بیشتری به نظارت بر داوری‌های مسابقات داریم تا حق هیچ تیمی ضایع نشود و فوتبال را عادلانه دنبال کنیم.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خجسته: درباره زنان، مردان تصمیم گرفته‌اند / چرا دختران در مدارس روسری‌شان را برندارند؟
  • سرپرست فولاد: ویسی از نبردن فولاد عصبانی بود/ نظارت بیشتر مانع از تضییع حق تیمی می‌شود
  • تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد اسلامی تا پایان هفته دوم سوپر لیگ کاراته مردان
  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • ثبت فوت مردان ‌در استان زنجان بیشتر از زنان بوده است‌
  • برنامه جام‌جهانی تیراندازی اعلام شد
  • زنان سرما را بیش‌تر از مردان تحمل می‌کنند
  • زن و مرد در رسیدن به مقامات معنوی برابر هستند/ دین اسلام؛ مدافع‌ اصلی حقوق زنان است
  • نتایج جالب یک پژوهش علمی؛ زنان سرما را بیش‌تر از مردان تحمل می‌کنند؟
  • آشنایی با زنان عارفی که مردان دانشمند از محضرشان درس گرفتند