Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@03:51:07 GMT

مورینیو: اشتباهات بزرگی داشتیم و جریمه شدیم

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۳۰۷۰۴

مورینیو: اشتباهات بزرگی داشتیم و جریمه شدیم

سرمربی منچستریونایتد می‌گوید اشتباهات زیاد بازیکنان تیمش باعث شد تا این تیم شکست تلخی را در این هفته متحمل شود.

به گزارش ایسنا، هفته دوم لیگ برتر انگلیس با برگزاری یک مسابقه ادامه یافت که در آن منچستر یونایتد با نتیجه سه بر دو در خانه برایتون شکست خورد. ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد بعد از این دیدار گفت: اشتباهاتی در این دیدار داشتیم که جریمه شدیم و شکست خوردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعضی وقت‌ها تیم‌ها اشتباهاتی دارند ولی شکست نمی‌خورند ولی ما وقتی اشتباه می‌کنیم شکست می‌خوریم. ما در نیمه نخست تلاش زیادی کردیم و در نیمه دوم هم تلاش کردیم ولی اشتباهات زیادی که داشتیم و گل‌های که دریافت کردیم اعتماد به نفس را از تیم ما گرفت و به تیم بهتر یعنی برایتون اعتماد به نفس داد.

او در ادامه گفت: من اصلا انتظار این اشتباهات بزرگ را نداشتم. درباره اشتباهات کوچک صحبت نمی‌کنم بلکه درباره اشتباهات بزرگ صحبت می‌کنم. ما برای کسب برد به زمین آمدیم ولی خیلی زود دو بار دروازه ما باز شد. در ادامه به گل رسیدیم ولی گل سوم خیلی بی‌رحمانه بود و نمی‌شد کاری کرد. از من نخواهید که درباره نمایش‌های فردی بازیکنان صحبت کنم. وقتی درباره نمایش‌های فردی صحبت می‌کنم، شما رسانه‌ها این صحبت را قبول ندارید پس الان نخواهید که درباره آن صحبت کنم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام تیم فوتبال برایتون ژوزه مورینیو لیگ برتر انگلیس منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۰۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) وحید شمسایی: دم بچه‌ها گرم که اسرائیلی‌ها را زدند

وحید شمسایی گفت: دم بچه‌ها گرم که اسرائیلی‌ها را زدند. بعد از این ماجرا تمام پرواز‌ها لغو شد و اگر دیرتر به تایلند می‌رفتیم حذف می‌شدیم. در نهایت با هماهنگی وزرا یک هواپیما آمد تا ما را به ترکیه ببرد. وقتی سوار هواپیما شدیم، گفتیم اگر اتفاقی هم افتاد برای کشورمان است و سرمان هم بالاست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ژوزه مورینیو: یکی از این سه تیم قهرمان یورو 2024 می‌شود
  • ادعای داغ در آلمان؛ ژوزه مورینیو آماده پذیرش پیشنهاد بایرن مونیخ!
  • مورینیو: آموریم توانایی مربیگری در هر لیگ و هر باشگاهی را دارد
  • کنایه مورینیو به رم: مردم از من انتظار برد با تیم‌هایی را دارند که برای قهرمانی ساخته نشدند!
  • ۶ اشتباه رایج بعد از غذا خوردن
  • تاپ شات؛ روزی که آسمان انگلیس با شاهکار ژوزه مورینیو آبی شد
  • نویر تنها یادگاری بایرن مونیخ از شب زانو زدن مورینیو!
  • 6 اشتباه رایج بعد از غذا خوردن
  • فرجی: در فصل ۵ «نون خ» هفت نفر دست و پایشان شکست/ صحبت کردن درباره فصل جدید زود است
  • (ویدیو) وحید شمسایی: دم بچه‌ها گرم که اسرائیلی‌ها را زدند